Opis stanowiska pracy
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy inspektor do spraw administracji i obsługi nieruchomości w Wydziale Inwestycji i Remontów 50-040 Wrocław ul. Podwale 31-33
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - realizuje kompleksowo dostawy gazu ziemnego w celu zabezpieczenia funkcjonowania obiektów służbowych Policji garnizonu dolnośląskiego poprzez przygotowanie dokumentacji i nadzór ich w postępowaniu przetargowym zgodnie z Prawem zamówień publicznych oraz obowiązującymi przepisami
- merytorycznie analizuje wydatki i dokumentację księgową (tj. faktury), sprawdza wydatki pod względem zawartych umów w celu prawidłowej ich realizacji z podziałem (w tym procentowym) na wydatki KWP i KMP
- wystawia podstawy do obciążeń za zużyty gaz dla podmiotów zewnętrznych zgodnie z zawartymi umowami, wystawi załączniki VAT do faktur. Prowadzi korespondencję z jednostkami oraz podmiotami zewnętrznymi w zakresie dostaw gazu w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania obiektów Policji na terenie województwa dolnośląskiego
- przygotowuje dokumenty celem dokonania opłaty za zajęcie pasów drogowych na podstawie obowiązujących decyzji wydanych przez podmioty zewnętrzne dla obiektów Policji na terenie województwa dolnośląskiego
- przygotowuje zbiorcze zestawienie informacji o zakresie korzystania ze środowiska oraz wysokości należnych opłat z obiektów Policji na terenie województwa dolnośląskiego
- przygotowuje dane do sprawozdania bilansowego nośników energii GUS-produkcja ciepła z węgla, gazu, oleju opałowego, dla każdego nośnika
- przygotowuje plany finansowe z podziałem na KMP i KWP w zakresie gazu oraz ich bieżąca kontrola realizacji umów w zakresie gazu
- weryfikuje dokumenty finansowe tj. wyjaśnienia not odsetkowych oraz rozlicza nadpłaty i niedopłaty z faktur. Przekazuje dane do Wydziału Finansów w zakresie planowanych wydatków na rok budżetowy oraz miesiące z podziałem na dni
- uzupełnia zaangażowanie poszczególnych umów w danym roku budżetowym w bazie wydatków w zakresie gazu. Porównuje bazy wydatków z wydrukami z Wydziału Finansów
Warunki pracy - praca w siedzibie urzędu
- stanowisko komputerowe, kserokopiarka, faks itd.
- oświetlenie naturalne i sztuczne
- pomieszczenie biurowe na parterze, toaleta na parterze przystosowana dla osób niepełnosprawnych, winda przystosowana dla osób niepełnosprawnych
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
W aplikacji kandydaci powinni wskazać numer ogłoszenia o naborze. Wysokość wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik kwoty bazowej 1,9105 co stanowi kwotę 4 184,85 zł brutto, plus dodatek
z tytułu wysługi lat. O zakwalifikowaniu, niezakwalifikowaniu, sposobie rozparzenia aplikacji oraz zakończenia naboru kandydaci będą informowani drogą elektroniczną, w związku z tym w dokumentach należy podać adres poczty elektronicznej/e-mail. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani drogą elektroniczną (telefonicznie w przypadku braku adresu
e-mailowego) o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów naboru oraz o stosowanych technikach (metodach) selekcji (np. test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna, zadanie praktyczne).
Uwaga! Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonywana jest poprzez kryterium kompletności i terminowości, na podstawie dokumentów wymienionych w części „Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)”. W związku z tym należy zwrócić uwagę, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem kandydata lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje można przesyłać tradycyjną drogą pocztową (znaczenie ma data stempla pocztowego) lub składając w Punkcie Obsługi Interesanta KWP we Wrocławiu. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne. KWP we Wrocławiu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 47 871 40 64.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w pracy biurowej
pozostałe wymagania niezbędne: - znajomość przepisów prawa: ustawy o gospodarce nieruchomościami, kodeksu cywilnego, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o finansach publicznych wraz z przepisami wykonawczymi
- biegła znajomość obsługi komputera (MS Office)
- znajomość zagadnień gospodarki nieruchomościami
- umiejętność stosowania prawa w praktyce
- zdolność do analitycznego myślenia oraz redagowania pism
- komunikatywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe - wykształcenie: wyższe prawnicze, ekonomiczne lub administracyjne
Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówkopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaoświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów realizacji procedury naboru o treści: Niniejszym, wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Komendanta Wojewódzkiego Policji we Wrocławiu, moich danych osobowych zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach w celu i zakresie niezbędnym do realizacji procedury naboru na stanowisko.......(należy wpisać nazwę stanowiska). Oświadczenie należy opatrzyć własnoręcznym podpisem.Dokumenty należy złożyć do: 2023-04-12
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty można przesyłać drogą pocztową na adres:
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Wydział Kadr ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław lub składać osobiście-za potwierdzeniem odbioru-w siedzibie KWP we Wrocławiu–wejście od ul. Podwale 31-33 od poniedziałku do piątku między g.8.00 a 15.00