Opis stanowiska pracy


Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor do spraw administracji i obsługi nieruchomości w Wydziale Inwestycji i Remontów

50-040 Wrocław ul. Podwale 31-33

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • realizuje kompleksowo dostawy gazu ziemnego w celu zabezpieczenia funkcjonowania obiektów służbowych Policji garnizonu dolnośląskiego poprzez przygotowanie dokumentacji i nadzór ich w postępowaniu przetargowym zgodnie z Prawem zamówień publicznych oraz obowiązującymi przepisami
  • merytorycznie analizuje wydatki i dokumentację księgową (tj. faktury), sprawdza wydatki pod względem zawartych umów w celu prawidłowej ich realizacji z podziałem (w tym procentowym) na wydatki KWP i KMP
  • wystawia podstawy do obciążeń za zużyty gaz dla podmiotów zewnętrznych zgodnie z zawartymi umowami, wystawi załączniki VAT do faktur. Prowadzi korespondencję z jednostkami oraz podmiotami zewnętrznymi w zakresie dostaw gazu w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania obiektów Policji na terenie województwa dolnośląskiego
  • przygotowuje dokumenty celem dokonania opłaty za zajęcie pasów drogowych na podstawie obowiązujących decyzji wydanych przez podmioty zewnętrzne dla obiektów Policji na terenie województwa dolnośląskiego
  • przygotowuje zbiorcze zestawienie informacji o zakresie korzystania ze środowiska oraz wysokości należnych opłat z obiektów Policji na terenie województwa dolnośląskiego
  • przygotowuje dane do sprawozdania bilansowego nośników energii GUS-produkcja ciepła z węgla, gazu, oleju opałowego, dla każdego nośnika
  • przygotowuje plany finansowe z podziałem na KMP i KWP w zakresie gazu oraz ich bieżąca kontrola realizacji umów w zakresie gazu
  • weryfikuje dokumenty finansowe tj. wyjaśnienia not odsetkowych oraz rozlicza nadpłaty i niedopłaty z faktur. Przekazuje dane do Wydziału Finansów w zakresie planowanych wydatków na rok budżetowy oraz miesiące z podziałem na dni
  • uzupełnia zaangażowanie poszczególnych umów w danym roku budżetowym w bazie wydatków w zakresie gazu. Porównuje bazy wydatków z wydrukami z Wydziału Finansów


Warunki pracy

- praca w siedzibie urzędu


- stanowisko komputerowe, kserokopiarka, faks itd.


- oświetlenie naturalne i sztuczne


- pomieszczenie biurowe na parterze, toaleta na parterze przystosowana dla osób niepełnosprawnych, winda przystosowana dla osób niepełnosprawnych



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

W aplikacji kandydaci powinni wskazać numer ogłoszenia o naborze. Wysokość wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik kwoty bazowej 1,9105  co stanowi kwotę 4 184,85 zł brutto, plus  dodatek
z tytułu wysługi lat. O zakwalifikowaniu, niezakwalifikowaniu, sposobie rozparzenia aplikacji oraz zakończenia naboru kandydaci będą informowani drogą elektroniczną, w związku z tym w dokumentach należy podać adres poczty elektronicznej/e-mail. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani drogą elektroniczną (telefonicznie w przypadku braku adresu
e-mailowego) o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów naboru oraz o stosowanych technikach (metodach) selekcji (np. test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna, zadanie praktyczne). 
Uwaga! Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonywana jest poprzez kryterium kompletności i terminowości, na podstawie dokumentów wymienionych w części „Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)”. W związku z tym należy zwrócić uwagę, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. 
Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem kandydata lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje można przesyłać tradycyjną drogą pocztową (znaczenie ma data stempla pocztowego) lub składając w Punkcie Obsługi Interesanta KWP we Wrocławiu. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne. KWP we Wrocławiu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 47 871 40 64.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w pracy biurowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów prawa: ustawy o gospodarce nieruchomościami, kodeksu cywilnego, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o finansach publicznych wraz z przepisami wykonawczymi
  • biegła znajomość obsługi komputera (MS Office)
  • znajomość zagadnień gospodarki nieruchomościami
  • umiejętność stosowania prawa w praktyce
  • zdolność do analitycznego myślenia oraz redagowania pism
  • komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • wykształcenie: wyższe prawnicze, ekonomiczne lub administracyjne


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów realizacji procedury naboru o treści: Niniejszym, wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Komendanta Wojewódzkiego Policji we Wrocławiu, moich danych osobowych zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach w celu i zakresie niezbędnym do realizacji procedury naboru na stanowisko.......(należy wpisać nazwę stanowiska). Oświadczenie należy opatrzyć własnoręcznym podpisem.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2023-04-12
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Dokumenty można przesyłać drogą pocztową na adres:
    Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Wydział Kadr ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław lub składać osobiście-za potwierdzeniem odbioru-w siedzibie KWP we Wrocławiu–wejście od ul. Podwale 31-33 od poniedziałku do piątku między g.8.00 a 15.00

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    30/03/2023
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi