Opis stanowiska pracy
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy inspektor do spraw obsługi księgowej Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych i Funduszu Socjalnego Emerytów i Rencistów Policyjnych w Wydziale Finansów 50-040 Wrocław ul. Podwale 31-33
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - dekretowanie operacji finansowych bankowych i kasowych oraz wprowadzanie ich do ewidencji księgowej w podziale na rozdziały klasyfikacji budżetowej przy wykorzystaniu specjalistycznego systemu finansowo-księgowego w zakresie Zakładowego Funduszy Świadczeń Socjalnych i Funduszu Socjalnego Emerytów i Rencistów Policyjnych w celu ujęcia wszystkich operacji w ewidencji księgowej
- prowadzenie ewidencji księgowej w programie Excel z tytułu udzielonych pożyczek pracownikom z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w podziale na KWP, KMP i KPP w celu dostarczenia rzetelnej informacji o wysokości zadłużeń poszczególnych pracowników z tytułu zaciągniętych pożyczek
- analizowanie zgodności obrotów i sald konta 234 - pozostałe rozrachunków z pracownikami w zakresie CBŚ, KWP, KPP celem terminowego rozliczenia wypłat należności
- prowadzenie ewidencji udzielonych pożyczek i potrąceń oraz wpłat z innych tytułów dokonanych na rachunek ZFŚS przy wykorzystaniu specjalistycznego systemu finansowo-księgowego w celu dostarczenia informacji o wysokości środków na wyodrębnionym rachunku bankowym
- dekretowanie naliczenia list płac oraz list dodatkowych należności pracowników i funkcjonariuszy oraz dekretowanie rozliczeń udzielonych zaliczek na delegacje służbowe krajowe i zagraniczne funkcjonariuszy i pracowników celem zapewnienia rzetelnej informacji finansowej
- uzgadnianie z Wydziałem Inwestycji i Zaopatrzenia KWP oraz poszczególnymi KMP i KPP przychodów, stanu środków obrotowych oraz wysokość wydatków poniesionych z ZFŚS w podziale na poszczególne tytuły wydatków, celem przedstawienia rzetelnych informacji w rocznym sprawozdaniu o środkach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych oraz Funduszu Świadczeń Socjalnych Emerytów i Rencistów byłych funkcjonariuszy. Po uzgodnieniach sporządzanie rocznych sprawozdań stanowiących załącznik do bilansu jednostki.
- współpraca przy archiwizacji dokumentów księgowych celem przekazania ich do archiwum KWP
Warunki pracy - praca siedząca
- praca wymaga szczególnej koncentracji
- praca wymagająca sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk
- praca przy komputerze
- obsługa urządzeń biurowych (kserokopiarka, drukarka, fax)
- budynek częściowo przystosowany do osób niepełnosprawnych z narządem ruchu, posiada podjazd oraz windę, barierą architektoniczną dla osób niepełnosprawnych ruchowo np. na wózku inwalidzkim jest umiejscowienie pomieszczeń biurowych na poziomie bez dostępu windy
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
W aplikacji kandydaci powinni wskazać numer ogłoszenia o naborze. Wysokość wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik kwoty bazowej 1,7429 co stanowi kwotę 3 541,50 zł brutto, plus dodatek z tytułu wysługi lat.
O zakwalifikowaniu, niezakwalifikowaniu, sposobie rozparzenia aplikacji oraz zakończenia naboru kandydaci będą informowani drogą elektroniczną, w związku z tym w dokumentach należy podać adres poczty elektronicznej/e-mail. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani drogą elektroniczną (telefonicznie w przypadku braku adresu
e-mailowego) o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów naboru oraz o stosowanych technikach (metodach) selekcji (np. test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna, zadanie praktyczne).
Uwaga! Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonywana jest poprzez kryterium kompletności i terminowości, na podstawie dokumentów wymienionych w części „Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)”. W związku z tym należy zwrócić uwagę, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem kandydata lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje można przesyłać tradycyjną drogą pocztową (znaczenie ma data stempla pocztowego) lub składając w Punkcie Obsługi Interesanta KWP we Wrocławiu. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne. KWP we Wrocławiu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 47 871 40 64.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: średnie ekonomiczne
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
doświadczenia w pracy w księgowości
pozostałe wymagania niezbędne: - znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, finansach publicznych
- umiejętność pracy w zespole
- wysoka kultura osobista
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe - wykształcenie wyższe ekonomiczne
- 1 rok doświadczenia w pracy w księgowości budżetowej jednostki
Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówkopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniakopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowegooświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów realizacji procedury naboru o treści: Niniejszym, wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Komendanta Wojewódzkiego Policji we Wrocławiu, moich danych osobowych zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach w celu i zakresie niezbędnym do realizacji procedury naboru na stanowisko.......(należy wpisać nazwę stanowiska). Oświadczenie należy opatrzyć własnoręcznym podpisem.Dokumenty należy złożyć do: 2021-05-10
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty można przesyłać drogą pocztową na adres:
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Wydział Kadr ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław lub składać osobiście-za potwierdzeniem odbioru-w siedzibie KWP we Wrocławiu–wejście od ul. Plac Muzealny od poniedziałku do piątku między g.8.00 a 15.00