Opis stanowiska pracy


Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przygotowywanie decyzji administracyjnych o przyznaniu, odmowie przyznania, cofaniu i zwrocie świadczeń pieniężnych wynikających z praw policjanta do lokalu mieszkalnego i w tym zakresie prowadzenie postępowania administracyjnego w celu ustalenia uprawnień funkcjonariuszy KWP do tych świadczeń
  • weryfikowanie i opracowywanie dokumentów finansowych do wypłat świadczeń pieniężnych wraz z naliczaniem indywidualnie uprawnionemu funkcjonariuszowi podatku dochodowego, realizowanych na podstawie wydanych decyzji, w celu przekazania tych dokumentów do komórek wypłacających te świadczenia, zapewniając osobom uprawnionym należne im świadczenia oraz prowadzenie ewidencji dokumentacji związanej z prawem policjanta oraz emerytów i rencistów policyjnych do lokalu mieszkalnego i świadczeń pieniężnych w celu prawidłowej oceny do tych uprawnień
  • rozpatrywanie odwołań od decyzji administracyjnych wydanych przez organy I instancji w sprawach prawa policjantów, emerytów i rencistów policyjnych do lokalu mieszkalnego oraz świadczeń pieniężnych wynikających z tego prawa i w tym zakresie przygotowywanie decyzji administracyjnych po przeprowadzonych postępowaniach administracyjnych w celu ustalenia uprawnień funkcjonariuszy KMP/KPP do lokalu mieszkalnego i do tych świadczeń oraz prowadzenie ewidencji dokumentacji związanej z prawem policjanta oraz emerytów i rencistów policyjnych do lokalu mieszkalnego i świadczeń pieniężnych w celu prawidłowej oceny do tych uprawnień
  • weryfikowanie pod względem merytorycznym dokumentów finansowych do wypłat świadczeń pieniężnych realizowanych przez KMP/KPP na podstawie wydanych decyzji administracyjnych w sprawie przyznania świadczeń wynikających z prawa do lokalu mieszkalnego, w celu przekazania tych dokumentów do komórek wypłacających te świadczenia
  • przygotowywanie danych do opracowania dokumentów planistycznych i sprawozdawczych z zakresu świadczeń pieniężnych realizowanych na podstawie wydanych decyzji w celu przekazania osobie koordynującej, nadzorującej i sporządzającej plany finansowe oraz przygotowywanie decyzji administracyjnych o przydziale i opróżnianiu lokali mieszkalnych (kwater tymczasowych) w celu zaspokojenia potrzeb mieszkaniowych
  • przygotowywanie działań związanych z realizacją świadczeń socjalnych w celu terminowego ich wykonania


Warunki pracy

- praca w siedzibie urzędu
- narzędzia pracy: stanowisko komputerowe, kserokopiarka, faks
- oświetlenie naturalne i sztuczne
- pomieszczenie biurowe na parterze, toaleta na parterze przystosowana dla osób niepełnosprawnych

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W aplikacji kandydaci powinni wskazać numer ogłoszenia o naborze. Wysokość proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik kwoty bazowej 1,54 (co stanowi kwotę 2 885,71 zł brutto)
O zakwalifikowaniu, niezakwalifikowaniu, sposobie rozparzenia aplikacji oraz zakończenia naboru kandydaci będą informowani drogą elektroniczną, w związku z tym w dokumentach należy podać adres poczty elektronicznej/e-mail. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani drogą elektroniczną (telefonicznie w przypadku braku adresu e-mailowego) o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów naboru oraz o stosowanych technikach (metodach) selekcji (np. test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna, zadanie praktyczne).
Uwaga! Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonywana jest poprzez kryterium kompletności i terminowości, na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym należy zwrócić uwagę, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem kandydata lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje można przesyłać tradycyjną drogą pocztową (znaczenie ma data stempla pocztowego) lub składając w Punkcie Obsługi Interesanta KWP we Wrocławiu. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne. KWP we Wrocławiu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (071) 340 40 64.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

2 lata doświadczenia zawodowego
doświadczenia w administracji publicznej lub pracy biurowej, szczególnie z zakresu mieszkaniowo-socjalnego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów w zakresie ustawy o Policji i przepisów wykonawczych, KPA, Kodeksu cywilnego, ustawy o własności lokali, o finansach publicznych oraz stosowania prawa w praktyce
  • umiejętność interpretacji przepisów oraz stosowania prawa w praktyce
  • komunikatywność i wysoka kultura osobista
  • umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły
  • umiejętność pracy w zespole
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • wykształcenie: wyższe prawnicze, administracyjne lub ekonomiczne


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów realizacji procedury naboru o treści: Niniejszym, wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Komendanta Wojewódzkiego Policji we Wrocławiu, moich danych osobowych zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach w celu i zakresie niezbędnym do realizacji procedury naboru na stanowisko... .(należy wpisać nazwę stanowiska). Oświadczenie należy opatrzyć własnoręcznym podpisem

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-08-27
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    25/08/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi