Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Tomaszowie Lubelskim

Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor do spraw kwatermistrzowsko-technicznych Sekcja kwatermistrzowsko-techniczna

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
w Tomaszowie Lubelskim, ul. Petera 7, 22-600 Tomaszów Lubelski

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • realizacja zadań w zakresie spraw kwatermistrzowskich i technicznych komendy;
  • prowadzenie gospodarki magazynowej, transportowej i paliwowej komendy powiatowej;
  • realizacja zadań w zakresie funkcjonowania stacji kontroli pojazdów;
  • realizacja prac związanych z funkcjonowaniem i utrzymaniem we właściwym stanie technicznym obiektów, urządzeń i sprzętu będącego na wyposażeniu KP PSP;
  • dokonywanie zakupów materiałów i zlecanie usług niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania komendy z uwzględnieniem procedur wynikających z ustawy prawo zamówień publicznych;
  • zabezpieczenie logistyczne działań ratowniczych, ćwiczeń i szkoleń;
  • prowadzenie ewidencji ilościowej i ilościowo - wartościowej majątku;
  • likwidowanie zbędnych rzeczowych składników majątku;
  • prowadzenie postępowań wyjaśniających związanych ze szkodami w mieniu komendy;
  • realizowanie prac dotyczących projektów związanych z pozyskiwaniem środków z funduszy strukturalnych i celowych Unii Europejskiej i z innych źródeł;
  • prowadzenie obsługi mieszkaniowej, mundurowej i socjalnej strażaków, pracowników cywilnych komendy powiatowej;
  • wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych.


Warunki pracy

1) praca biurowa w siedzibie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej
w Tomaszowie Lubelskim, w pomieszczeniach biurowych usytuowanych na I piętrze budynku;
2) praca w systemie codziennym w godzinach 7.30 - 15.30;
3) wyjazdy służbowe krajowe;
4) praca zadaniowa w terenie;
5) praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych (narzędzia i materiały do pracy: komputer, kserokopiarka, telefon, faks, niszczarka);
6) praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, - oświetlenie sztuczne i naturalne;
7) praca z bazami danych/programami specjalistycznymi;
8) brak windy, toalety nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych (w budynku komendy);
9) stanowisko pracy nie jest dostosowane dla potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niedosłyszących i głuchoniemych;
10) zagrożenie korupcją;
11) praca wymagająca dyspozycyjności.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

List motywacyjny, CV oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą (korespondującą z data złożenia dokumentów) oraz własnoręcznie podpisane. Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia".

Oferty nie spełniające wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę w postępowaniu.

Proces naboru składa się z następujących etapów:
- etap I - weryfikacja formalna ofert;
- etap II - sprawdzian wiedzy (test jednokrotnego wyboru składający się z 20 pytań
merytorycznych z zakresu znajomości aktów prawnych wymienionych w ogłoszeniu);
- etap III - rozmowa kwalifikacyjna - bezpośrednio po teście wiedzy dla osób, które uzyskają co najmniej połowę maksymalnej liczby punktów w II etapie.

Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o terminie II etapu naboru
z wykorzystaniem danych kontaktowych podanych w ofercie – telefonicznie, a w przypadku braku możliwości skontaktowania się, zostanie wysłana wiadomość e-mail.
Kandydaci zakwalifikowani do II i III etapu naboru przed wejściem na teren komendy muszą poddać się dezynfekcji rąk oraz badaniu temperatury ciała. Osoby, które nie poddadzą się zabiegom prewencyjnym nie zostaną wpuszczone na teren komendy,
co wiąże się z nieprzystąpieniem do sprawdzianu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej, a w konsekwencji niezaliczeniu poszczególnych etapów postępowania.
Wynik naboru zostanie opublikowany na stronie internetowej:
1) Biuletynu Informacji Publicznej KPRM: https://nabory.kprm.gov.pl/
2) Komendy Powiatowej PSP w Tomaszowie Lubelskim: www.straz-tomaszowlubelski.idsl.pl/
3) Biuletynu Informacji Publicznej Komendy Powiatowej PSP w Tomaszowie Lubelskim: https://kppsptomaszowlubelski.bip.gov.pl

Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane. Po zakończeniu naboru oferty osób, które nie zostały wskazane do zatrudnienia, będą komisyjnie zniszczone.
Dokumenty kandydata, który zastanie wyłoniony w postępowaniu kwalifikacyjnym, zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dodatkowe informacji można uzyskać pod numerem telefonu 84 664 44 88 – wew. 34 lub 40 w dni robocze w godz. 730 - 1530.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: ok. 2 600,00 zł/m-c. (+ dodatek stażowy).
Planowany termin zatrudnienia: kwiecień 2020 r.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Średnie: techniczne / mechaniczne / ekonomiczne / logistyczne;
  • Uprawnienia do wykonywania badań technicznych pojazdów (diagnosta)
  • umiejętność obsługi oprogramowania komputerowego Ft - Środki Trwałe autorstwa firmy FORTECH oraz Karty mundurowe autorstwa Instytutu Energetyki – Oddział Techniki Grzewczej i Sanitarnej w Radomiu;
  • prawo jazdy kat. C.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia prawa jazdy.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia prawa jazdy.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-04-15
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    W ZWIĄZKU Z WPROWADZENIEM W POLSCE STANU ZAGROŻENIA EPIDEMIOLOGICZNEGO, A TYM SAMYM DBAJĄC O ZACHOWANIE ŚRODKÓW BEZPIECZEŃSTWA WSKAZANYCH PRZEZ GŁÓWNEGO INSPEKTORA SANITARNEGO DOKUMENTY NALEŻY ZŁOŻYĆ TYLKO W WERSJI ELEKTRONICZNEJ. OSOBIŚCIE PODPISANE DOKUMENTY NALEŻY ZESKANOWAĆ, A NASTĘPNIE PRZESŁAĆ W PLIKU
    O ROZSZERZENIU .PDF:
    - na adres e-mail Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej
    w Tomaszowie Lubelskim: kp_tomaszowlubelski@straz.lublin.pl,
    lub
    - za pomocą serwisu ePUAP.

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    11/04/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi