Opis stanowiska pracy


Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor do spraw nadzoru nad funkcjonowaniem systemów informatycznych i budżetu w Wydziale Zdrowia i Polityki Społecznej

70-502 Szczecin ul. Wały Chrobrego 4

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Nadzoruje w ramach uprawnień administratora wojewódzkiego prawidłowość funkcjonowania dziedzinowych systemów informatycznych w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej – aplikacje: pomoc społeczna, świadczenia rodzinne, fundusz alimentacyjny.
  • Przygotowuje w ramach działania Wydziału projekt budżetu Wojewody, ustala wysokość dotacji, dokonuje kwartalnej i rocznej analizy realizacji budżetu – w układzie tradycyjnym i zadaniowym w celu zabezpieczenia środków finansowych na zadania z zakresu działania Wydziału oraz zapewnienia właściwego wykorzystania środków publicznych, w tym z rządowych i resortowych programów realizowanych w ramach pomocy społecznej.
  • W ramach uprawnień administratora wojewódzkiego wspiera merytorycznie jednostki organizacyjne pomocy społecznej i samorządu terytorialnego przy podłączaniu systemów dziedzinowych do Centralnego Systemu Informatycznego Zabezpieczenia Społecznego.
  • Zbiera informacje o potrzebach, planuje, przygotowuje podział środków oraz rozlicza dotacje z budżetu państwa na wykonywanie przez jednostki samorządu terytorialnego zadań z zakresu pomocy społecznej oraz wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej w celu zabezpieczenia realizacji tych zadań.
  • Zbiera, weryfikuje dane oraz sporządza sprawozdania rzeczowo-finansowe z zakresu działania pomocy społecznej, wypłaty świadczenia wychowawczego, wypłaty świadczeń rodzinnych i pomocy osobom uprawnionym do alimentów, wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, przeciwdziałania przemocy w rodzinie, opieki nad dziećmi w wieku do lat 3, w celu przekazania ministrowi właściwemu do spraw zabezpieczenia społecznego.
  • Wprowadza do Biuletynu Informacji Publicznej dane odnoszące się do zakresu działania Wydziału.
  • Wspiera pracowników Wydziału w zakresie opracowywania formularzy sprawozdań jednorazowych w Centralnej Aplikacji Statystycznej, w celu pozyskiwania informacji z jednostek organizacyjnych pomocy społecznej w zakresie planowania i sprawozdawczości.


Warunki pracy

• Praca w zabytkowym budynku, położonym w centrum miasta na Wałach


Chrobrego,


• Charakter pracy: w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym,


• Praca wykonywana w pozycji siedzącej, wymuszonej


• stanowisko pracy wyposażone jest w komputer, monitor ekranowy, drukarkę,


telefony, faks, ksero - obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie


• oświetlenie dzienne i sztuczne


• stanowisko pracy znajduje się na II piętrze budynku ZUW, częściowo


dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych, winda oraz urządzenia


higieniczno-sanitarne na każdej kondygnacji, brak podjazdów.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

REKRUTACJA:


1 ETAP Złożenie oferty przez kandydata


Oferty niekompletne lub złożone po terminie nie będą zakwalifikowane,
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby o specjalnych potrzebach, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu


Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca,


Wzory oświadczeń znajdują się na stronie internetowej ZUW ,,o
urzędzie”/,,pracuj z nami”/ ,,ogłoszenia o wolnych stanowiskach pracy w korpusie służby cywilnej” – oświadczenia dla kandydatów.


W przypadku aplikowania za pośrednictwem poczty elektronicznej dokumenty należy przesłać w formie skanów/zdjęć, a oryginały (poświadczone kopie) dostarczyć w czasie rozmowy kwalifikacyjnej


2 ETAP Analiza ofert pod kątem spełniania wymagań określonych w ogłoszeniu


Oferty nie zawierające dokumentów wskazanych w treści ogłoszenia zostaną odrzucone z przyczyn formalnych,


Kandydaci, którzy nie spełniają wymagań niezbędnych w postaci m.in. wykształcenia, doświadczenia zawodowego/stażu pracy nie zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu rekrutacji.


3 ETAP Kontakt z kandydatami spełniającymi stawiane przez nas wymagania


Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie postępowania kwalifikacyjnego telefonicznie lub e-mailem,


Dane kontaktowe należy podać w składanej ofercie,
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia mogą zostać odebrane osobiście w Biurze Organizacji i Kadr w budynku urzędu w Szczecinie, pok. 281 w okresie 3 miesięcy od zakończenia naboru. Aplikacje nieodebrane przed upływem tego terminu zostaną komisyjnie zniszczone.


Rozmowa kwalifikacyjna może być poprzedzona testem umiejętności określonych w wymaganiach niezbędnych


4 ETAP Udział wyłonionych kandydatów w postępowaniu kwalifikacyjnym


Rozmowa kwalifikacyjna
Sprawdzenie praktycznej znajomości pakiety MS Office
5 ETAP Finalna decyzja i informacja zwrotna


Kontakt telefoniczny z kandydatem wyłonionym do zatrudnienia


Zamieszczenie wyniku naboru na stronie BIP KPRM oraz stronie internetowej ZUW w zakładce: „o urzędzie”/,,pracuj z nami”/,,wyniki naborów na wolne stanowiska w korpusie służby cywilnej”.


Kandydat w celu sprawdzenia wyniku naboru powinien wpisać numer ogłoszenia.


Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 914******.


Nabór może zostać przeprowadzony częściowo lub całkowicie zdalnie, np. przy wykorzystaniu narzędzi: zoom, Skype, teams. Kandydat będzie musiał posiadać zainstalowany odpowiedni program.


Informacje w sprawie Procedury Sygnalistów w Zachodniopomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Szczecinie znajdują się na stronie:www.gov.pl/web/uwzachodniopomorski/


informacja-w-sprawie-procedurysygnalistow


Zgłoszenia naruszenia prawa – SYGNALISTA w ZUW – na portalu eGOV.pl


www.gov.pl/web/uw-zachodniopomorski/informacja-w-sprawie-procedurysygnalistow



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze finansów publicznych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość w podstawowym zakresie przepisów dotyczących pomocy społecznej , ustawy o finansach publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego, • znajomość pakietu MS Office,
  • rzetelność, terminowość, komunikatywność
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość systemów dziedzinowych oraz aplikacji statystycznych stosowanych w obszarze zabezpieczenia społecznego.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań dodatkowych w zakresie znajomości systemów dziedzinowych oraz aplikacji statystycznych stosowanych w obszarze zabezpieczenia społecznego.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-09-26
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    w formie papierowej:
    • osobiście, w siedzibie urzędu, w zamkniętej kopercie na adres:
    Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
    Kancelaria Urzędu
    ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin
    (od poniedziałku do piątku, w godz. 8.00-14.45) lub
    • pocztą, na adres:
    Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
    Biuro Organizacji i Kadr
    ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin
    • w formie elektronicznej
    - ePUAP, eDoręczenia
    lub
    - pocztą elektroniczną na adres ok@szczecin.uw.gov.pl
    z dopiskiem: "oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 156128"

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    18/09/2025
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi