Opis stanowiska pracy


Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinie

Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor do spraw sekretariatu Wydział Organizacji i Nadzoru

71-637 Szczecin ul. Teofila Firlika 9/14

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Zarządza kalendarzem spotkań, organizując spotkania z gośćmi Komendanta oraz partnerami i instytucjami zewnętrznymi, pilnuje umówionych terminów w celu zapewnienia sprawnej organizacji pracy Komendanta i jego zastępców. Sporządza dzienne plany pracy Komendanta i jego zastępców w celu zapewnienia prawidłowej organizacji pracy kierownictwa.
  • Organizuje pracę sekretariatu, obsługę interesantów i gości Komendanta i jego zastępców. Obsługuje sekretariat od strony organizacyjnej, nadzoruje dokumenty w celu zapewnienia prawidłowej działalności sekretariatu.
  • Przygotowuje pisma i dokumenty z zakresu działania wydziału. Opracowuje pisma okolicznościowe, wystawia delegacje służbowe, przygotowuje życzenia okolicznościowe, koordynuje korzystanie z sali narad.
  • Koordynuje procesy kontroli zarządczej w KW PSP w Szczecinie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania instytucji.
  • Redaguje pisma, kontaktuje się telefonicznie ze współpracującymi instytucjami w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania sekretariatu i przepływu informacji oraz sprawnej obsługi kierownictwa. Obsługuje pocztę elektroniczną oraz program do elektronicznego zarzadzania dokumentacją.
  • Obsługuje spotkania i narady, w tym sporządza listę osób zaproszonych oraz potwierdza ich udział w celu właściwego przygotowania spotkania/narady. Współuczestniczy w organizowaniu uroczystości służbowych.
  • Obsługuje i dba o stan urządzeń i wyposażenia będących na stanie sekretariatu w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania sekretariatu. Prowadzi książkę kontroli Komendy Wojewódzkiej PSP oraz ewidencji przyjęć interesantów w sprawach skarg i wniosków.


Warunki pracy

Praca wykonywana od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30 w siedzibie tut. jednostki.


Możliwość wyjazdów służbowych.


Pomieszczenia ciepłe, jasne (oświetlenie naturalne i sztuczne).


Praca przy komputerze (powyżej 4 godzin) - brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym oraz osobom z uszkodzonym słuchem.


Kontakt z klientem.


W budynku zainstalowana jest winda, korytarze szerokie, drzwi odpowiedniej szerokości.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w administracji lub pracy biurowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Obsługa pakietu Office.
  • Umiejętność przygotowania pism: redagowania, argumentowania.
  • Rzetelność.
  • Umiejętności komunikacyjne.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Dobra organizacja pracy.
  • Zdolność analitycznego myślenia.
  • Kreatywność.
  • Orientacja na klienta.
  • Radzenie sobie w sytuacjach trudnych.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie komunikatywnym.
  • Znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej oraz ustawy o służbie cywilnej.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka niemieckiego.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-07-11
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej
    ul. Firlika 9/14
    71-637 Szczecin

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    01/07/2025
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi