Opis stanowiska pracy
Komenda Powiatowa Policji w ŚwieciuKomendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy inspektor do spraw administracyjno-gospodarczych (transportu) Zespół Administracyjno-GospodarczyKomenda Powiatowa Policji
ul. Wojska Polskiego 153
86-100 Świecie
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Sporządzanie i rozliczanie kart kontroli pracy sprzętu transportowego jednostki
- Sporządzanie sprawozdań z zakresu gospodarki transportowej
- Organizowanie napraw i przeglądów technicznych służbowego sprzętu transportowego
- Prowadzenie postępowań szkodowych dot. gospodarki transportowej
- Obsługa magazynu druków, materiałów biurowych, środków czystości i materiałów gospodarczych
Warunki pracyPraca wykonywana jest w pomieszczeniach biurowych, nie związana z wysiłkiem fizycznym, przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy, wymaga częstych kontaktów telefonicznych jak i osobistych z interesantami i pracownikami jednostek ościennych, w budynku nie występują szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy, brak specjalnego dostosowania budynku dla osób niepełnosprawnych, możliwe wyjazdy służbowe związane z użytkowaniem sprzętu transportowego i zaopatrzeniem magazynu jednostki
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Komplet dokumentów należy złożyć w Komórce Kadrowej KPP w Świeciu. Oświadczenia, których wzory udostępnione są na stronie internetowej KPP w Świeciu, należy podpisywać własnoręcznie. Oferty, które nie spełnią wymagań, będą niekompletne lub przesłane po terminie, nie będą brane pod uwagę w dalszej części naboru. Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane. Informacja o kandydatach, którzy przejdą do następnego etapu postępowania kwalifikacyjnego i jednocześnie osób zaproszonych na test wiedzy zostanie umieszczona na stronie internetowej KPP w Świeciu i tablicy ogłoszeń w jednostce w dniu 26 czerwca 2019r.
Proponowane wynagrodzenie brutto wynosi ok. 2.741,- zł + dodatek z tytułu wysługi lat.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowego
w administracji publicznej
pozostałe wymagania niezbędne:- umiejętność obsługi komputera (Word, Exel)
- umiejętność analitycznego myślenia, samodzielność, komunikatywność, praca w zespole
- prawo jazdy kat. B
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "Poufne"
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyKopia dokumentu potwierdzającego posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego do dokumentów z klauzulą "Poufne"Dokumenty należy złożyć do: 2019-07-02
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu