Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Świdniku

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor do spraw ds. obsługi kancelaryjnej Wydział Ruchu Drogowego

21-045 Świdnik Al. Lotników Polskich 1

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • bieżąca obsługa Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentacji (SEOD) Wydziału Ruchu Drogowego
  • udzielanie odpowiedzi do firm ubezpieczeniowych dotyczących szkód komunikacyjnych oraz przesyłanie do starostw zatrzymanych praw jazdy
  • rejestracja w KSIP decyzji o cofnięciu (przywróceniu) uprawnień do kierowania pojazdami
  • rejestracja zawiadomień o wykonaniu środka karnego oraz rejestracja kart informacyjnych z sądów
  • rejestracja danych w SEWIK
  • prowadzenie rejestru wydanych notatników służbowych policjantom Wydziału Ruchu Drogowego
  • prowadzenie rejestru nałożonych mandatów karnych przez policjantów ruchu drogowego oraz terminowa rejestracja mandatów w portalu mandaty.gov.pl
  • prowadzenie rejestru druków wydawanych pokwitowań dot. zatrzymanych dowodów rejestracyjnych i praw jazdy (Mrd-4)


Warunki pracy


  • Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych

  • Praca w siedzibie urzędu

  • Praca w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym w pomieszczeniu przy oświetleniu naturalnym oraz sztucznym

  • Praca przy monitorze ekranowym  powyżej 4 godzin dziennie, prowadzenie rozmów telefonicznych, udzielanie informacji petentom



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz przepisów wykonawczych
  • Znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej, kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych,
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Odpowiedzialność, sumienność, terminowość,
  • Umiejętność pracy samodzielnej
  • Znajomość obsługi komputera (pakiet biurowy – MS Word, MS Excel, Internet)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
    • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 756)
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2023-12-19
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Świdniku,
    ul. Al. Lotników Polskich 1, 21-045 Świdnik
    z dopiskiem na kopercie „Oferta pracy na stanowisko: starszy inspektor Wydziału Ruchu Drogowego”

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    09/12/2023
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi