Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Słubicach

Komendant Powiatowy poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor

ul. Konstytucji 3 Maja 79, 69-100 Słubice

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Zarządzanie dokumentacją zgodnie z zasadami instrukcji kancelaryjno-archiwalnej, ewidencjonowanie i kompletowanie pism przychodzących i wychodzących a także archiwizowanie i przekazywanie dokumentów do archiwum
  • Prowadzenie obsługi mieszkaniowej i socjalnej strażaków, pracowników cywilnych, emerytów i rencistów PSP m.in.: dopłaty do wypoczynku, jednorazowy przejazd na koszt MSWiA wraz z prowadzeniem pełnej ewidencji, równoważnik za remont, równoważnik za brak lokalu mieszkalnego, pomocy finansowej na zakup lokalu mieszkalnego, prowadzenie spraw związanych z mieszkaniem służbowym ( w tym również naliczanie należności)
  • Prowadzenie spraw w zakresie rozliczenia ilościowo-wartościowego jednostki: ewidencja rzeczowych składników majątkowych jednostki, ewidencja środków trwałych jednostki, naliczanie umorzeń, likwidowanie zbędnych rzeczowych składników majątku
  • Prowadzenie obsługi mundurowej strażaków, pracowników cywilnych i emerytów PSP: naliczanie świadczeń pracowniczych wypłacanych zgodnie z Ustawą o PSP i przepisami wykonawczymi, prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z naliczanymi świadczeniami
  • Realizowanie prac dotyczących projektów związanych z pozyskiwaniem środków z funduszy strukturalnych i celowych Unii Europejskiej i z innych źródeł
  • Przygotowywanie projektów umów zawieranych przez komendę
  • Analizowanie zużywanych mediów w tym energii elektrycznej, gazu, wody, dążenia do minimalizowania kosztów – sporządzanie analiz i raportów
  • Prowadzenie spraw inwentaryzacji majątku i urządzeń niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania komendy
  • Prowadzenie spraw dotyczących dofinansowania z budżetu państwa jednostek ochrony przeciwpożarowej włączonych do krajowego systemu ratowniczo- gaśniczego
  • Rozliczanie bloczków mandatowych
  • Wykonywanie sprawozdań z zakresu powierzonych zadań w sekcji kwatermistrzowskiej
  • Prowadzenie spraw w zakresie ubezpieczeń majątkowych i komunikacyjnych
  • Prowadzenie spraw związanych z ochroną środowiska
  • Obsługa rozliczeń z tytułu krajowych i zagranicznych podróży służbowych pracowników i funkcjonariuszy delegowanych przez komendanta powiatowego
  • Sprawdzanie faktur pod względem formalnym i rachunkowym
  • Prowadzenie kasy dla środków budżetowych i pozabudżetowych.


Warunki pracy

praca administracyjno-biurowa w godzinach 7:30-15:30; narzędzia pracy - komputer stacjonarny i sprzęt biurowy; praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie; praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym; praca pod presją czasu, której towarzyszy stres wynikający z częstych kontaktów z pracownikami oraz klientami, w celu udzielania wyjaśnień, instruktażu czy wymiany informacji; budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych z narządem ruchu (brak wind, podjazdów, niedostosowane toalety, stanowisko pracy zlokalizowane na II kondygnacji budynku)

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Tel. do kontaktu w sprawie naboru: (95) 750 76 14 lub (95) 750 76 10
Przewidywany termin zatrudnienia: sierpień/wrzesień 2018.
Informacje o etapach prowadzonego naboru oraz szczegółowe informacje znajdować się będą na stronie internetowej pod adresem www.straz.slubice.pl
Kandydaci, którzy zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru - rozmowy kwalifikacyjnej, będą poinformowani telefonicznie o terminie jej przeprowadzenia.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
w administracji

pozostałe wymagania niezbędne:

  • biegła znajomość pakietu Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość ustawy o PSP, ustawy o służbie cywilnej, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-07-23
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    10/07/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi