Opis stanowiska pracy


Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Poznaniu

Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor do spraw organizacyjnych i udostępniania informacji o środowisku w Wydziale Organizacyjno-Prawnym

ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 79,
60-529 Poznań

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie i koordynowanie spraw w zakresie realizacji zadań wynikających z przepisów o dostępie do informacji o środowisku i jego ochronie. Zapewnienie społeczeństwu dostępu do informacji oraz zapewnienie możliwości udziału społeczeństwa w toczących się postępowaniach poprzez realizację zadań wynikających z przepisów o dostępie do informacji publicznej, a w szczególności o dostępie do informacji o środowisku i jego ochronie. Przygotowywanie informacji i zamieszczanie ich w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej, w Ekoportalu oraz na potrzeby komunikacji społecznej.
  • Zarządzanie infrastrukturą Regionalnej Dyrekcji, z wyłączeniem infrastruktury informatyczno-sieciowej w celu zapewnienia ciągłości działania urzędu.
  • Planowanie, monitorowanie i kontrola kosztów połączeń telefonicznych realizowanych przez pracowników i kosztów transportu dla Regionalnej Dyrekcji.
  • Planowanie, realizacja i monitorowanie działań w zakresie obowiązkowych świadczeń Regionalnej Dyrekcji, m.in.: opłat za RTV, opłat za odpady, obsługi siedziby, uzyskiwanie pozwoleń, składanie rocznych sprawozdań o wytwarzanych odpadach i o gospodarowaniu odpadami, itp.
  • Planowanie i realizowanie wszystkich zakupów zgodnie z regulaminem zamówień publicznych, przepisami ogólnymi i planem finansowym oraz zaopatrywanie stanowisk pracy Regionalnej Dyrekcji w niezbędne materiały i sprzęt biurowy zapewniające właściwe funkcjonowanie Regionalnej Dyrekcji.
  • Prowadzenie rejestru pieczątek.
  • Nadzór nad zgodnością bezpośrednich aspektów środowiskowych z wymaganiami prawnymi i innymi.
  • Przygotowywanie niezbędnych analiz i sprawozdawczości w zakresie prowadzonych spraw. Terminowe przekazywanie akt do archiwum zakładowego i prowadzenie protokołów zdawczo-odbiorczych.


Warunki pracy

- Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
– Brak drzwi o odpowiedniej szerokości dla wózków inwalidzkich,
– Budynek wyposażony w windę osobową,
– Siedziba urzędu mieści się na XI - XIII piętrze budynku ,
- Dostępność światła dziennego oraz sztucznego,
- Zagrożenie korupcją,
- Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa),
- Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe,


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Na kopercie prosimy podać numer ogłoszenia.

Oferty niespełniające wymagań formalnych oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane i zostaną komisyjnie zniszczone.

Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów rekrutacji zostaną powiadomieni telefonicznie bądź drogą elektroniczną .

W przypadku dużej liczby kandydatów spełniających wymagania formalne komisja dokonuje analizy merytorycznej dokumentów aplikacyjnych i w wyniku preselekcji wyłania kandydatów najbardziej odpowiadających wymaganiom określonym dla danego stanowiska pracy, do kolejnych etapów naboru.

Do udziału w naborze zachęcamy również osoby niepełnosprawne.

Prosimy o składanie dokumentów w języku polskim.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej,

pozostałe wymagania niezbędne:

  • umiejętność rozwiązywania problemów i działania w sytuacjach stresowych,
  • znajomość przepisów prawa z zakresu ochrony środowiska i udostępniania informacji,
  • odpowiedzialność,
  • samodzielność,
  • asertywność,
  • umiejętności analityczne,
  • umiejętność negocjacji,
  • umiejętność organizacji pracy,
  • obsługa komputera w zakresie pakietu MS Office,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość GIS i Ekoportal,
  • znajomość zasad gromadzenia i przetwarzania danych,
  • znajomość przepisów Prawa zamówień publicznych,


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-05-31
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Poznaniu,
    ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 79,
    60-529 Poznań

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    21/05/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi