Opis stanowiska pracy
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w PoznaniuWielkopolski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy inspektor do spraw płac w Wydziale FinansówKomenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej
ul. Masztalarska 3
61-767 Poznań
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- sporządzanie list płac w zakresie uposażeń, wynagrodzeń oraz zapomóg z FSEiR
- prowadzenie kart wynagrodzeń i kart zasiłkowych dla funkcjonariuszy i pracowników cywilnych
- dokonywanie rozliczeń pobranych składek i wypłaconych zasiłków z ZUS
- sporządzanie podatkowych rozliczeń rocznych
- sporządzanie poleceń przelewów dotyczących płac, składek ZUS i podatków
- wystawianie zaświadczeń dotyczących uposażeń i wynagrodzeń
- obsługa programu Płatnik
- sporządzanie sprawozdań do GUS
Warunki pracyPraca w siedzibie komendy na stanowisku administracyjno-biurowym.
Narzędzia i materiały do pracy: komputer, drukarka, skaner i inne urządzenia biurowe.
Bariery architektoniczne: brak wind i podjazdów w budynku.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oświadczenia, cv oraz list motywacyjny muszą być podpisane własnoręcznie.
Oferty nie spełniające kryteriów naboru, wymagań formalnych lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
W ciągu 3 miesięcy od dnia publikacji wyniku naboru istnieje możliwość odbioru złożonych dokumentów, po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone.
Oferty można składać także drogą mailową na adres wk-kwpsp@psp.wlkp.pl
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (61) 222 02 70 oraz(61) 222 02 71
Zatrudnienie od sierpnia 2019 r.
Wynagrodzenie 3000 zł brutto
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: średnie ekonomiczne
doświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne:- doświadczenie w obsłudze programu Płatnik
- umiejętność obsługi programu płacowego
- znajomość prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i prawa podatkowego, przepisów dotyczących pracowników korpusu służby cywilnej i pracowników zatrudnionych poza korpusem służby cywilnej
- obsługa komputera, w tym oprogramowania Word, Excel oraz poczty elektronicznej i Interentu
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- umiejętność redagowania pism
- znajomość przepisów ustawy o PSP
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2019-07-24
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu