Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Polkowicach

Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor Sekcja Kwatermistrzowsko- Kadrowa

59-100 Polkowice ul. Polna 3

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • opracowywanie planów potrzeb w zakresie wydatków rzeczowych;
  • współpraca w zakresie sporządzana planów zakupów oraz ich realizacji ze środków finansowych pozostających w dyspozycji Komendy Powiatowej;
  • prowadzenie spraw z zakresu gospodarki magazynowej Komendy Powiatowej;
  • likwidacja zbędnych rzeczowych składników majątku;
  • prowadzenie obsługi mieszkaniowej, mundurowej i socjalnej strażaków i pracowników cywilnych Komendy Powiatowej;
  • współpraca przy analizowaniu potrzeb w zakresie sprzętu pożarniczego i ratowniczego, środków gaśniczych i neutralizatorów;
  • współpraca z Sekcją Finansową w zakresie planowania i realizacji zakupów;
  • sporządzanie sprawozdań statystycznych do GUS;
  • rozliczanie inwentaryzacji majątku komendy w celu sprawdzenia stanu faktycznego składników majątku z ewidencją księgową;
  • dokonywanie zakupów i dostaw sprzętu, materiałów, urządzeń i usług niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania komendy powiatowej ze szczególnym uwzględnieniem procedur wynikających z ustawy prawo zamówień publicznych;
  • opisywanie i zatwierdzenia faktur pod względem merytorycznym;
  • terminowe kierowanie na okresowe badania lekarskie i prowadzenie wykazu tych badań;
  • realizacja zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej strażaków i pracowników cywilnych komendy;
  • prowadzenie spraw związanych z ewidencją środków trwałych;
  • udział w realizacji zakupów materiałów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania Komendy;
  • zastępowanie osoby zajmującej stanowisko pracy ds. kwatermistrzowskich w przypadku jej nieobecności.


Warunki pracy

- praca w systemie codziennym od pon. do pt. w godz. 7:30 — 15:30;


- praca administracyjno — biurowa oraz praca w terenie związana z prowadzeniem współpracy z oferentami, kontrahentami w celu realizacji zadań dotyczących zakupów, zleceń wykonania usługi itp.;


- realizowanie przypisanego zakresu czynności wymaga prowadzenia pojazdów służbowych, z uwagi na wykonywanie zadań z zakresu zaopatrzenia, praca może wiązać się z koniecznością podnoszenia, przenoszenia rzeczy o wadze maksymalnej nie przekraczającej dozwolonych norm bhp;


- praca wymaga pełnej gotowości i dyspozycyjności;


- wykonywanie obowiązków służbowych wiąże się ze stosunkowo częstym działaniem pod presją czasu w warunkach napięcia nerwowego;


- narzędziami pracy są komputer oraz samochód służbowy;


- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po kompleksie budynków Komendy w ramach realizowania zadań na stanowisku pracy ds. technicznych.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

- W ofercie należy podać dane kontaktowe — adres do korespondencji, adres e‑mail, numer telefonu.


- Życiorys i list motywacyjny musi być podpisany własnoręcznie. Oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.


- Oferty otrzymane po terminie, niekompletne lub nie spełniające stawianych wymagań formalnych zostaną wyłączone z dalszego etapu naboru.


- Lista osób spełniających wymogi formalne i zakwalifikowanych na pisemny test sprawdzający wiedzę z zakresu zadań na stanowisku Starszy Inspektor zostanie umieszczona na stronie internetowej Komendy oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Komendy do dnia 05.07.2021 r. Test, o którym mowa wyżej, odbędzie się dnia 06.07.2021r.


- Kandydaci, którzy pozytywnie przejdą test zostaną zakwalifikowanych na rozmowę, która planowana jest na: 08.07.2021 r.


- Komisja rekrutacyjna zastrzega sobie prawo do zmiany terminów poszczególnych etapów postępowania kwalifikacyjnego. Ewentualna zmiana terminów będzie niezwłocznie umieszona na tablicy ogłoszeń Komendy Powiatowej PSP w Polkowicach oraz na stronie internetowej.


- Komisja rekrutacyjna wyłania nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, których przedstawia dyrektorowi generalnemu urzędu celem zatrudnienia wybranego kandydata.


- Planowane ogłoszenie wyników naboru: do 20.07.2021 r.


- Planowana data zatrudnienia: III kw. 2021 r.


- W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy prace w służbie cywilnej umowę o pracę zawiera się na czas określony wynoszący 12 miesięcy.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
doświadczenie zawodowe: min. 24 miesiące na stanowisku administracyjno- biurowym lub odbyty staż na stanowisku administracyjno- biurowym

pozostałe wymagania niezbędne:

  • prawo jazdy kategorii B,
  • znajomość obsługi komputera w zakresie Word, Excel, poczta elektroniczna,
  • znajomość ustaw: o Państwowej Straży Pożarnej (ustawa z dnia 24 sierpnia 1991 r., tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 1123 ze zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych; o służbie cywilnej (ustawa z dnia 21 listopada 2008 r., tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 265 ze zm.); Prawo zamówień publicznych (ustawa z dnia 11 września 2019 r., tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.); Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 256 ze zm.); o rachunkowości (ustawa z dnia 29 września 1994 r., tekst jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 217); o gospodarce nieruchomościami (ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r., tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 1990 ze zm.)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość specyfiki służby i pracy w jednostkach ochrony przeciwpożarowej,
  • doświadczenie zawodowe na stanowiskach o podobnym zakresie czynności i obowiązków,
  • samodzielność,
  • inicjatywa,
  • zdolność uczenia się,
  • umiejętność pracy w zespole.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie prawa jazdy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

  • Dokumenty należy złożyć do: 2021-06-29
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Zainteresowani proszeni są o składanie wyżej wymienionych dokumentów w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Oferta pracy na stanowisko Starszy Inspektor w Służbie Cywilnej” w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Polkowicach ul. Polna 3, sekretariat Komendy (II Piętro) lub drogą pocztową pod adresem Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Polkowicach ul. Polna 3, 59-100 Polkowice. Dla dokumentów przesłanych pocztą obowiązuje data nadania dokumentów.

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    15/06/2021
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi