Opis stanowiska pracy


Komenda Wojewódzka Policji w Opolu

Komendant Wojewódzki Policji w Opolu poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor do spraw ds. księgowości w Zespole ds. Księgowości Wydziału Finansów KWP w Opolu

45-077 Opole UL. KORFANTEGO 2

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Księguje operacje finansowe podstawowego rachunku bankowego KWP w Opolu.
  • prowadzi syntetyczne i analityczne konta księgowe dotyczące ewidencji środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz majątku garnizonu opolskiego będącego w magazynach oraz wprowadza dane do podsystemu SWOP ŚT/GM zgodnie z nadanymi uprawnieniami.
  • Dekretuje dokumenty finansowo-księgowe, czyli przypisuje odpowiednie konta do danego wydatku, kosztu, konta rozrachunkowego itp. zgodnie z zakładowym planem kont KWP w Opolu oraz wytycznymi KGP , a także numeruje i wprowadza zapisy księgowe do specjalistycznego programu komputerowego.
  • Uzgadnia wydatki ni koszty 11 jednostek powiatowych, CBŚP, KGP/BSW z poszczególnymi dysponentami w KWP w Opolu, tj. Wydziałem Kadr i Szkolenia, Zaopatrzenia, Łączności i Informatyki, Transportu, Kontroli, Zespołem Budżetu i Planowania.
  • Wprowadza dane dotyczące planu finansowego i zaangażowania oraz zmian w tym zakresie we wszystkich rozdziałach - KPP, KWP, CBŚP oraz BSW/KGP - wg paragrafów oraz pozycji na podstawie materiałów otrzymanych z Zespołu Wspomagającego oraz wydziałów merytorycznych KWP.
  • Bierze udział w opracowaniu sprawozdawczości miesięcznej, kwartalnej i rocznej zgodnie z przyjętymi zasadami wewnętrznymi jednostki, wytycznymi z KGP oraz rozporządzeniami w sprawie sprawozdań jednostek sektora finansów publicznych..
  • Bierze udział w archiwizowaniu dokumentacji księgowej poprzez weryfikację ich kompletności, zgodności i poprawności.


Warunki pracy

- budynek nieprzystosowany do osób z niepełnosprawnością fizyczną (brak wind i podjazdów),


- stres związany z wykonywaniem zadań pod presją czasu,


- praca biurowa na stanowisku wyposażonym w komputer.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Komenda Wojewódzka Policji w Opolu nie ponosi odpowiedzialności za treści ogłoszeń ukazujących się na innych stronach internetowych oraz publikowanych w prasie oprócz stron Departamentu Służby Cywilnej i Komendy Wojewódzkiej Policji w Opolu.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie ekonomiczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze księgowości

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość ustaw: o finansach publicznych oraz aktów wykonawczych do tej ustawy, ustawy o rachunkowości, o podatku VAT, przepisów dotyczących sprawozdawczości finansowej i budżetowej, ustawy o Policji, o odpowiedzialności za naruszenie finansów publicznych, rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących za źródeł zagranicznych, o służbie cywilnej, o ochronie danych osobowych i aktów wykonawczych jak rozporządzenie Ministra Finansów w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych.
  • Umiejętność stosowania przepisów w praktyce, obsługi komputera, analitycznego myślenia, pracy w zespole, organizacji pracy, syntezy, negocjacji, rozwiązywania problemów.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Umiejętność obsługi programu komputerowego SWOP oraz obsługi systemu Trezor.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2023-10-02
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Wojewódzka Policji
    Korfantego 2
    45-077 Opole
    z dopiskiem na kopercie "Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 32/23 BIP KPRM" i z adresem nadawcy na kopercie

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    21/09/2023
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi