Opis stanowiska pracy


Komenda Wojewódzka Policji w Opolu

Komendant Wojewódzki Policji w Opolu poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor do spraw ds. księgowości w Zespole ds. Księgowości Wydziału Finansów KWP w Opolu

45-077 Opole UL. KORFANTEGO 2

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Wystawianie faktur sprzedażowych w programie firmy RESET oraz prowadzenie miesięcznych rejestrów faktur sprzedażowych i zakupowych, obsługa kasy fiskalnej oraz wykonywanie czynności dot. podatków.
  • Prowadzenie kont syntetycznych i analitycznych związanych z naliczaniem i odprowadzaniem podatku dochodowego i zryczałtowanego.
  • Prowadzenie kont rozrachunkowych m.in. z tytułu wynagrodzeń osobowych i bezosobowych funkcjonariuszy i pracowników województwa opolskiego.
  • Dekretowanie dokumentów finansowo-księgowych.
  • Administrowanie systemem Ochronych Danych Niejawnych.
  • Udział w opracowaniu sprawozdawczości miesięcznej, kwartalnej i rocznej.
  • Uzgadnianie wydatków i kosztów wszystkich jednostek powiatowych
  • Archiwizacja dokumentów


Warunki pracy

- budynek nieprzystosowany do osób z niepełnosprawnością fizyczną (brak wind i podjazdów), - obsługa klientów zewnętrznych,


- stres związany z wykonywaniem zadań pod presją czasu.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

Komenda Wojewódzka Policji w Opolu nie ponosi odpowiedzialności za treści ogłoszeń ukazujących się na innych stronach internetowych oraz publikowanych w prasie oprócz stron Departamentu Służby Cywilnej i Komendy Wojewódzkiej Policji w Opolu.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze księgowości

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość ustaw: o finansach publicznych, o rachunkowości, o podatku VAT,o Policji, o odpowiedzialności za naruszenie finansów publicznych oraz przepisów dotyczących sprawozdawczości finansowej i budżetowej, o służbie cywilnej, o ochronie danych osobowych i aktów wykonawczych jak rozporządzenie Ministra Finansów w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych.
  • skrupulatność, rzetelność, dokładność, kreatywność, asertywność, umiejętność konsultowania, przekonywania i argumentowania, komunikatywność, działanie w sytuacjach stresowych i pod presją czasu.
  • Umiejętność stosowania przepisów w praktyce, obsługi komputera, analitycznego myślenia, pracy w zespole, organizacji pracy, syntezy, negocjacji, rozwiązywania problemów.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Umiejętność obsługi programu komputerowego SWOP, RESET 2 VAT.
  • Szkolenia specjalistyczne w zakresie ochrony informacji niejawnych i sieciach teleinformatycznych.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Zaświadczenie lub certyfikat o przeszkoleniu w zakresie audytu wewnętrznego w jednostkach sektora finansów publicznych.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2021-10-26
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Wojewódzka Policji
    Korfantego 2
    45-077 Opole
    z dopiskiem na kopercie "Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 27 BIP KPRM" i z adresem nadawcy na kopercie

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    21/10/2021
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi