Opis stanowiska pracy
Komenda Powiatowa Policji w Opolu Lubelskim Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy inspektor do spraw administracyjno - gospodarczych Zespołu Administracyjno - Gospodarczego Komisariatu Policji w Poniatowej 24-300 Opole Lubelskie ul. Morwowa 4
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - Przyjmuje, rejestruje, wydaje, udostępnia i przekazuje korespondencję funkcjonariuszom z komórek organizacyjnych Komisariatu, gromadzi i przekazuje korespondencję do Komendy Powiatowej Policji w Opolu Lubelskim, prokuratury oraz sądu,
- Przyjmuje interesantów zgłaszających się do jednostki – udziela im informacji i kieruje ich do kompetentnych funkcjonariuszy,
- Zaopatruje, ewidencjonuje, kontroluje, wydaje czyste i przyjmuje zużyte formularze mandatów karnych funkcjonariuszy Komisariatu Policji,
- Obsługuje systemy elektroniczne w ramach posiadanych uprawnień,
- Prowadzi rejestr doprowadzeń wykonywanych przez funkcjonariuszy Komisariatu,
- Wprowadza dane do systemu ERSOW, celem aktualizacji danych dotyczących postępowań w sprawach o wykroczenia,
- Prowadzi i aktualizuje upoważnienia dot. „Polityki bezpieczeństwa policyjnych manualnych zbiorów osobowych Przemoc w rodzinie” oraz upoważnienia do dostępu do SIS, w Komisariacie Policji w Poniatowej, celem zapewnienia właściwej ewidencji wydanych i wycofanych upoważnień .
Warunki pracy Pracownik wykonuje większość czynności o charakterze statycznym, związanych głównie z pracą przy biurku i komputerze oraz dynamicznym związanym z wyjazdami służbowymi do jednostki nadrzędnej. Czynności realizowane na stanowisku wykonywane są w większości w pozycji siedzącej i są związane z pracą z dokumentami, obsługą komputera powyżej 4 godzin na dobę, obsługą urządzeń biurowych (telefon, faks, drukarka, niszczarka, kserokopiarka), prowadzeniem rozmów telefonicznych wewnętrznych i zewnętrznych. Praca w oświetleniu naturalnym i sztucznym.
Na stanowisku starszego inspektora zadania realizowane są samodzielnie, często pod presją czasu, występują kontakty z interesantami zewnętrznymi i wewnętrznymi urzędu.
Budynek Komisariatu dwukondygnacyjny, brak windy. Przy wejściu głównym znajduje się platforma schodowa dla osób niepełnosprawnych tylko na zewnątrz budynku. Praca w większości jest wykonywana w budynku Komisariatu przy ul. 1-Maja 12, w pomieszczeniu biurowym, usytuowanym na piętrze budynku, wyposażonym w sprzęt komputerowy, meble biurowe i inne urządzenia biurowe. Klatka schodowa, korytarz, pomieszczenia biurowe i sanitariaty nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich oraz dla osób niedowidzących, niewidomych oraz niesłyszących i głuchoniemych.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Po weryfikacji formalnej ofert, kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną telefonicznie powiadomieni o dacie i miejscu dalszej rekrutacji.
Brak kontaktu jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem się do dalszego etapu rekrutacji.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w administracji lub pracy biurowej
pozostałe wymagania niezbędne: - deklaracja zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej w celu uzyskania dostępu do informacji niejawnych.
- łatwość komunikowania się, umiejętność argumentacji, umiejętność pracy w sytuacjach stresowych i pod presją czasu, umiejętność stosowania prawa w praktyce, znajomość pracy kancelaryjno - biurowej, umiejętność pracy w zespole, umiejętność organizacji pracy własnej, umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej w celu uzyskania dostępu do informacji niejawnych.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaDokumenty należy złożyć do: 2023-06-13
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Opolu Lubelskim
ul. Morwowa 4
24-300 Opole Lubelskie