Opis stanowiska pracy
Karpacki Oddział Straży Granicznej w Nowym SączuKomendant Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy inspektorKarpacki Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Nowym Sączu
ul. 1 Pułku Strzelców Podhalańskich 5
33-300 Nowy Sącz
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Obliczanie podatku VAT naliczonego i należnego w celu zaewidencjonowania w urządzeniach księgowych
- Sporządzanie właściwych dokumentów rozliczeniowych w zakresie podatku VAT do Urzędu Skarbowego
- Generowanie deklaracji i jednolitych plików kontrolnych celem przesłania w wersji elektronicznej do Urzędu Skarbowego
- Weryfikacja i księgowanie dokumentów dotyczących ruchów w środkach trwałych i wartościach niematerialnych i prawnych w celu dostarczenia aktualnej i dokładnej informacji o stanie majątku trwałego
- Sporządzanie sprawozdań o stanie środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych w celu przekazania danych do jednostki nadrzędnej
- Dokonywanie wydruków zapisów z księgi głównej inwentarzowej i kart indywidualnych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych w celu sporządzenia sprawozdań i ich archiwizacji
- Opracowywanie i przekazywanie stosownych informacji do GUS w zakresie majątku Oddziału
Warunki pracy- praca administracyjno-biurowa
- praca przy komputerze – powyżej 4 godzin dziennie
- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym
- narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, telefon, drukarka, faks
- niepełne przystosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych: brak podjazdów i wind dla niepełnosprawnych, brak sanitariatów spełniających normy dla osób niepełnosprawnych
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
1. Oferty niekompletne lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
2. Wymagane dokumenty takie jak: list motywacyjny, życiorys/CV i oświadczenia winny być opatrzone datą i czytelnym podpisem kandydata/kandydatki. Ponadto treść wymaganych oświadczeń winna być zgodna z treścią zawartą w ogłoszeniu.
3. W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu.
4. Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o kolejnym etapie postępowania kwalifikacyjnego .
5. Brak kontaktu jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem się kandydata do dalszych etapów selekcji.
6. Aplikacje osób niezakwalifikowanych do dalszych etapów naboru po zakończonej procedurze kwalifikacyjnej ulegają komisyjnemu zniszczeniu.
7. W trakcie naboru planowane są następujące techniki i metody:
• weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
• weryfikacja wiedzy,
• rozmowa kwalifikacyjna z elementami wywiadu kompetencyjnego.
8. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w powyższym ogłoszeniu.
9. Informacja o wyniku naboru zamieszczona zostanie w siedzibie urzędu, w Biuletynie Informacji Publicznej urzędu oraz w Biuletynie Informacji Publicznej KPRM.
Karpacki Oddział SG jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonów: 184153166, 184153278.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średnie ekonomiczne
doświadczenie zawodowe/staż pracy1 rok doświadczenia zawodowego
w pracy w komórkach finansowych w zakresie ksiegowości
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych, rachunkowości, sprawozdawczości, podatku VAT oraz umiejętność stosowania ich w praktyce
- umiejętności obsługi programów komputerowych finansowo - księgowych
- zdolność analitycznego myślenia i prognozowania
- dobra organizacja pracy własnej
- umiejętność pracy pod presją czasu oraz w sytuacjach stresowych
- samodzielność, sumienność, odpowiedzialność
- umiejętność argumentowania
- umiejętność pracy w zespole
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „POUFNE”
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- obsługa programów finansowo – księgowych
- ukończone kursy w zakresie księgowości
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie stażu pracy w komórkach ds. finansowych w zakresie księgowości
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „POUFNE” lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie pracy w jednostce budżetowej,kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, o ile kandydat je posiadaDokumenty należy złożyć do: 2017-10-03
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu