Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Międzychodzie

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor do spraw finansowo-księgowych oraz kadrowych w Zespole Wspomagającym

64-400 Międzychód ul. Gen. Sikorskiego 22A

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Wykonuje zadania z zakresu gospodarki finansowej w ramach określonych przez dysponenta środków budżetu państwa.
  • Sporządza listy dodatkowych należności pieniężnych dla funkcjonariuszy i pracowników cywilnych. Wprowadza dane do systemu wspomagania obsługi Policji (SWOP).
  • Prowadzi rejestr uposażeń policjantów i wynagrodzeń pracowników cywilnych, stanowiący podstawę do sporządzania zaświadczeń o wysokości zarobków.
  • Kompletuje dokumentację podatkowo-ubezpieczeniową osób przyjmowanych do służby i pracy w Komendzie.
  • Sporządza i aktualizuje dokumenty ubezpieczeniowe w programie PŁATNIK.
  • Rozlicza delegacje służbowe.
  • Prowadzi gospodarkę mandatami gotówkowymi.
  • Realizuje zadania pod kątem zagadnień mobilizacyjno-obronnych (reklamowanie, rezerwy osobowe, regulamin, etat).
  • Zastępuje osobę realizującą zagadnienia kadrowe w jednostce pod jej nieobecność.
  • Obsługa kancelaryjno-biurowa Wydziału Ruchu Drogowego


Warunki pracy


  • praca administracyjno-biurowa przy komputerze,

  • 8 godzinna, jednozmianowa od poniedziałku do piątku

  • praca w siedzibie urzędu na I oraz II piętrze

  • stanowisko pracy wyposażone w podstawowy sprzęt biurowy - komputer, drukarkę,

  • oświetlenie naturalne oraz sztuczne,

  • wejście główne do budynku przystosowane jest dla osób z niepełnosprawnością ruchową tylko na obszarze parteru. Brak windy.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

- Wszystkie oświadczenia oraz list motywacyjny muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie,


- List motywacyjny powinien zawierać numer ogłoszenia i nazwę stanowiska podanego w ogłoszeniu,


-  Dokumentem potwierdzającym wykształcenie jest kopia świadectwa ukończenia szkoły średniej, dyplomu lub zaświadczenie z uczelni,


- Spełnienie wymagania w zakresie długości doświadczenia zawodowego należy udokumentować kopiami dokumentów jednoznacznie potwierdzającymi zamknięty okres świadczenia pracy (m. in. kopiami świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, zaświadczeń potwierdzających świadczenie pracy w ramach umów cywilnoprawnych lub wolontariatu/staży/praktyk). Umowy o pracę, umowy cywilnoprawne nie są dokumentami potwierdzającymi okresy doświadczenia zawodowego.


- Oferta spełnia wymagania formalne jeżeli została złożona w terminie wskazanym w ogłoszeniu i zawiera wszystkie wymagane dokumenty oraz wymagane oświadczenia (prawidłowo wypełnione i własnoręcznie podpisane).


- Kandydat którego oferta nie spełnia wymagań formalnych nie może zostać zakwalifikowany do kolejnego etapu naboru dlatego prosimy o staranne i rzetelne złożenie aplikacji.


- Zakwalifikowane osoby zostaną zaproszone do wzięcia udziału w postępowaniu rekrutacyjnym.


- Prosimy kandydatów/kandydatki o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.


- Wynagrodzenie zasadnicze wg. mnożnika 1,800 = 4967,95 zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat max. 20 %.


Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata podlegają zniszczeniu.


Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.


 



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie ogólnokształcące

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • umiejętność pracy w zespole
  • Posiadanie upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "Tajne" lub złożenie oświadczenia o gotowości poddania się postępowaniu sprawdzającemu celem uzyskania odpowiedniej klauzuli dostępu do informacji niejawnych
  • umiejętność obsługi programów komputerowych i urządzeń biurowych,
  • znajomość przepisów niezbędnych do wykonywania obowiązków służbowych - znajomość przepisów o rachunkowości i finansach, przepisów prawa pracy , przepisów resortowych i ogólnopaństwowych, znajomość przepisów Kodeksu pracy, Ustawy o służbie cywilnej, Kodeksu Postępowania Administracyjnego oraz ustawy o Policji (umiejętność ich wyszukiwania i zastosowania)
  • komunikatywność
  • odpowiedzialność, rzetelność, terminowość
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • samodzielność w wyszukiwaniu i zdobywaniu informacji
  • prawo jazdy


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "Tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 742)
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz klauzula informacyjna dla kandydatów ubiegających się o przyjęcie do pracy w Policji (do pobrania ze strony BIP KPP w Międzychodzie → zakładka „Nabór do Służby Cywilnej”-nabór na wolne stanowiska w SC - dokumenty do pobrania)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-09-19
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Międzychodzie
    Zespół Wspomagający (KADRY)
    ul. Gen. Sikorskiego 22A
    64-400 Międzychód

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    04/09/2025
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi