Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Międzychodzie

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor do spraw obsługi informatyczno-łącznościowej Komendy Wydział Kryminalny

KOMENDA POWIATOWA POLICJI W MIĘDZYCHODZIE
ul. Gen. Sikorskiego 22a
64-400 Międzychód

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Zapewnienie ciągłej sprawności technicznej systemu informatycznego Komendy. Zapewnienie bezpieczeństwa systemów informatycznych i sieci.
  • Administrowanie stanowisk dostępowych, administrowanie Policyjną Siecią Transmisji Danych.
  • Sprawdzanie danych personalnych osób w systemie. Sprawdzanie i wprowadzanie kart rejestracyjnych i informacyjnych do systemu KSIP (Krajowy System Informacyjny Policji).
  • Rejestrowanie w systemie KSIP przestępstw kryminalnych oraz osób ukaranych za przestępstwa kryminalne.
  • Wprowadzanie zapytań do KCIK (Krajowe Centrum Informacji Kryminalnych), wprowadzanie danych do SWD (System Wspomagania Dowodzenia).
  • Sporządzanie zestawień danych statystycznych dotyczących wskaźników i mierników KGP i KWP.
  • Prowadzenie rejestrów śledztw i dochodzeń, wykazów druków statystycznych, ewidencji wydruków zdarzeń statystycznych na terenie działania Komendy.
  • Wprowadzanie postępowań do ERCDŚ (Elektronizny Rejestr Czynności Dochodzeniowo-Śledczych).
  • Prowadzenie ewidencji uprawnień nadanym użytkownikom, zarządzanie hasłami dostępu oraz instalowanie kont użytkownikom systemów informatycznych.
  • Wystawianie wniosków o nadanie uprawnień i upoważnień, prowadzenie ewidencji przyznanych upoważnień i uprawnień do SWOP (System Wspomagania Obsługi Policji).
  • Rozwiązywanie bieżących problemów użytkowników związanych z trudnościami z zalogowaniem się w systemie, nietypowym lub niepoprawnym działaniem aplikacji, brakiem wiedzy posiadanej przez użytkowników na temat działania systemu lub aplikacji, nietypowym lub niepoprawnym działaniem sprzętu informatycznego i łącznościowego.
  • Instalacja sprzętu, oprogramowania, programów antywirusowych, przeprowadzanie podstawowych napraw i konserwacji sprzętu informatycznego i łącznościowego w Komendzie.
  • Szkolenie w podstawowym zakresie użytkowników z Komedy, w tym szkolenie nowych użytkowników w zakresie posługiwania się terminalem, kontem, poszczególnymi aplikacjami, szkolenie użytkowników w przypadku wdrażania nowych aplikacji.


Warunki pracy

- praca administarcyjno-biurowa przy komputerze,
- 8 godzinna,
- jednozmianowa,
- w siedzibie urzędu na I piętrze,
- stanowisko pracy wyposażone w podstawowy sprzęt biurowy - komputery, drukarki, skaner,
- w pomieszczeniu znajduje się klimatyzacja,
- oświetlenie naturalne oraz sztuczne,
- wejście główne do budynku przystosowane dla osób z niepełnosprawnością ruchową tylko na obszarze parteru, brak windy.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- wynagrodzenie wg mnożnika kwoty bazowej 1,3479 (2.583,84 zł brutto + dodatek za wysługę lat),
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 95 748 8325 oraz 95 748 8210,
- w liście motywacyjnym należy powołać się na nr ogłoszenia,
- zakwalifikowani kandydaci zaproszeni zostaną do siedziby komendy w celu wzięcia udziału w postępowaniu kwalifikacyjnym,
- metody / techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna,
- wynik postępowania zostanie umieszczony na stronie BIP KPP w Międzychodzie pod numerem ogłoszenia.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
  • komunikatywność
  • odpowiedzialność, rzetelność i terminowość
  • wiedza informatyczna
  • znajomość przepisów niezbędnych do wykonywania obowiązków służbowych - wiedza w zakresie przepisów resortowych i ogólnopaństwowych, znajomość przepisów Kodeksu Pracy, Ustawy o służbie cywilnej oraz ustaw o Policji (umiejętność ich wyszukiwania i zastosowania)y
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • samodzielność w wyszukiwaniu i zdobywaniu wiedzy
  • dyspozycyjność
  • umiejętności analityczne
  • prawo-jazdy


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kserokopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzula "Ściśle Tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 412 - ze zm.)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kserokopia prawa jazdy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-05-21
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    11/05/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi