Opis stanowiska pracy
Lubelski Urząd Wojewódzki w LublinieDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy inspektor do spraw ewidencji księgowej Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie oraz rozliczania Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w Biurze Organizacji, Kadr i Budżetu UrzęduLubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
20-914 Lublin, ul. Spokojna 4
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym, ewidencjonowanie i dekretowanie dowodów księgowych dotyczących wydatków i sprzedaży LUW w Lublinie, Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych oraz dokonywanie płatności na rzecz kontrahentów i pracowników z tytułu realizowanych wydatków w systemie bankowym,
- dokonywanie rozliczania kosztów podróży służbowych krajowych i zagranicznych pracowników Urzędu,
- analizowanie i sprawdzanie terminowości regulowania zobowiązań, wpływu należności w tym prawidłowości ewidencji oraz uzgadnia z pracownikami innych komórek poprawność ujęcia ewidencji zgodnie z przepisami w tym zakresie,
- prowadzenie wstępnej analizy wykonania planu finansowego poprzez kontrolę poprawności ewidencji wydatków w poszczególnych podziałkach klasyfikacji budżetowej,
- naliczanie odsetek za zwłokę w regulowaniu rozrachunków oraz sporządzanie ich inwentaryzacji zgodnie z przepisami w tym zakresie,
- prowadzenie rejestru druków ścisłego zarachowania,
- opracowywanie zestawienia finansowo-księgowego oraz sporządzanie materiałów niezbędnych do udzielenia odpowiedzi na zapytania prasy lub instytucji kontrolujących.
Warunki pracyWarunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera z oprogramowaniem oraz urządzeń biurowych,
- praca w siedzibie urzędu/ możliwe również wyjazdy służbowe (w trakcie wyjazdów służbowych warunki świadczenia pracy mogą nie być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych),
- praca z koniecznością przemieszczania się po różnych piętrach i budynkach należących do LUW w Lublinie oraz poza nim,
- praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym,
- większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów telefonicznych, obsługa interesantów.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca siedząca w pozycji wymuszonej przed komputerem ekranowym,
- praca w niewielkich pokojach biurowych,
- brak barier architektonicznych utrudniających wykonywanie pracy i dostępność do budynku, do pomieszczeń biurowych i do pomieszczeń sanitarnych. Zapewniają to podjazdy dla osób niepełnosprawnych, windy i drzwi o odpowiedniej szerokości,
- brak oznaczeń dla osób niewidomych,
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz niesłyszącym.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: ok. 2750 – 3100 zł/mies. (+ dodatek stażowy).
Planowane techniki i metody naboru:
- weryfikacja formalna ofert,
- test wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Planowany termin zatrudnienia: listopad 2019 r.
List motywacyjny winien być opatrzony numerem ogłoszenia i wraz z kompletem wymaganych dokumentów złożony w zaklejonej kopercie, a numer oferty powinien być zamieszczony także na kopercie.
Oferty kandydatów nie podlegają uzupełnieniu. Brak w ofertach kandydatów któregokolwiek z dokumentów o których mowa w dokumentach niezbędnych będzie skutkował, iż takie oferty nie będą brane pod uwagę podczas dalszej części postępowania konkursowego.
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu dokumentów do LUW w Lublinie.
Uwaga! Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia (prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń zamieszczonych na stronie internetowej LUW w Lublinie).
Kandydaci zaproszeni do dalszego postępowania kwalifikacyjnego będą poinformowani telefonicznie, a w przypadku braku możliwości skontaktowania się, zostanie wysłana wiadomość e-mail.
Termin i miejsce postępowania (nie później niż 7 dni przed podjęciem czynności) oraz wyniki postępowania opublikowane zostaną na stronie: http://luwwlublinie.bip.gov.pl/, w załącznikach do oferty.
Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane.
Po zakończeniu naboru oferty osób, które nie zostały wskazane do zatrudnienia, będą komisyjnie zniszczone.
Więcej informacji i wzór oświadczeń na stronie: http://luwwlublinie.bip.gov.pl/, w załącznikach do oferty.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracyco najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w administracji,
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość ustaw: o finansach publicznych, o rachunkowości, Kodeks postępowania administracyjnego, o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw,
- znajomość zarządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej,
- znajomość przepisów o klasyfikacji budżetowej,
- znajomość rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej ws. należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej tyt. podróży służbowej,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w zakresie rachunkowości budżetowej,
- wykształcenie średnie ekonomiczne,
- przeszkolenie z programów finansowo-księgowych oraz z systemu TREZOR,
- samodzielność,
- dokładność,
- terminowość.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopie dokumentów potwierdzających spełnianie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy (świadectwo pracy lub zaświadczenie od pracodawcy),
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówzgoda na przetwarzanie danych osobowych – w stosunku do danych osobowych podanych z własnej inicjatywy w związku z art. 6 ust. 1 lit. a RODO lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO.Dokumenty należy złożyć do: 2019-10-25
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu