Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Łomży

Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor do spraw zamówień publicznych w Zespole ds. administracyjnych

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Łomży, 18-400 Łomża, ul. Nowogrodzka 160

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w celu dokonania zakupu potrzebnych towarów, usług i robót budowlanych zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych.
  • Prowadzenie spraw w zakresie bhp i ochrony p/pożarowej, ochrony środowiska i odpadów.
  • Prowadzenie składnicy akt Powiatowego Inspektoratu Weterynarii.
  • Prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem kryzysowym.
  • Dokonywanie zakupu materiałów, środków i wyposażenia na potrzeby pracowników.
  • Kontrolowanie sposobu eksploatacji i konserwacji obiektów będących w zarządzie PIW.
  • Sprawdzanie kart drogowych i sporządzanie rozliczeń paliwa zużytego w samochodach służbowych.
  • Sporządzanie sprawozdawczości i prowadzenie ewidencji z zakresu realizowanych zadań.


Warunki pracy

• Budynek Inspektoratu liczy trzy kondygnacje, istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku: schody, brak windy i podjazdu.
• Stanowisko pracy wyposażone w komputer i inne urządzenia biurowe.
• Warunki pracy: praca wykonywana w biurze i poza nim, praca siedząca, narażenie na zagrożenia w ruchu drogowym - prowadzenie pojazdów służbowych do 3,5 tony.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wszystkie oświadczenia, CV i list motywacyjny muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem.
Osoby spełniające wymogi formalne zostaną powiadomione o terminie dalszej rekrutacji.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu procedury naboru.
Postępowanie rekrutacyjne jest dwuetapowe: I etap - weryfikacja dokumentów, II - etap weryfikacja wiedzy i umiejętności niezbędnych do realizacji zadań.

Dane kontaktowe:
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. telefonu: 86 2163454.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
pracy administracyjno - biurowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość i umiejętność interpretowania i stosowania przepisów z zakresu - prawa zamówień publicznych, ochrony środowiska, odpadów, prawa budowlanego, archiwizacji dokumentów.
  • Umiejętność analitycznego myślenia.
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (środowisko WINDOWS, WORD, EXCEL).
  • Komunikatywność.
  • Umiejętność rozwiązywania problemów i działania w sytuacjach stresowych.
  • Posiadanie prawa jazdy kat. B i umiejętność prowadzenia pojazdów.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie z zakresu zamówień publicznych.
  • Uprawnienia technika bezpieczeństwa i higieny pracy.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B i umiejętności prowadzenia pojazdów.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopia dokumentu potwierdzającego przeszkolenie z zakresu zamówień publicznych.
  • Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień technika bezpieczeństwa i higieny pracy.
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-07-24
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Łomży
    ul. Nowogrodzka 160
    18-400 Łomża
    z informacją: „oferta pracy – st. inspektor ds. zamówień publicznych”.
    Miejsce osobistego składania dokumentów to skrzynka pocztowa umieszczona na budynku przy wejściu do Inspektoratu lub urna na korespondencję znajdująca się wewnątrz budynku w wydzielonej strefie do obsługi interesantów.

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    20/07/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi