Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Łańcucie

Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor Wydział Organizacyjno-Kwatermistrzowski

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Łańcucie
ul. Grunwaldzka 68, 37-100 Łańcut


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • •Obsługa sekretariatu pełniącego rolę punktu kancelaryjnego komendy
  • •Protokołowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem Komendanta Powiatowego PSP.
  • •Prowadzenie kalendarza spotkań Komendanta Powiatowego PSP oraz czuwanie nad jego realizacją.
  • •Prowadzenie dokumentacji z zakresu dyscypliny i służby: listy obecności, absencji, ewidencja urlopów, ewidencja delegacji służbowych, ewidencja wyjść służbowych.
  • •Prowadzenie ewidencji i rozliczanie czasu służby strażaków systemu codziennego i zmianowego, pracowników cywilnych i nadzór nad prowadzeniem i rozliczaniem czasu służby przez dowódców JRG PSP dla strażaków systemu zmianowego oraz obsługa programu służącego do ewidencji czasu służby. Nadzór nad prawidłowością sporządzania harmonogramów służb systemu zmianowego.
  • •Prowadzenie archiwum zakładowego i przekazywanie akt do archiwum państwowego.
  • •Prowadzenie spraw socjalnych strażaków w zakresie świadczeń – dopłata do wypoczynku, przejazd na koszt PSP.
  • •Prowadzenie obsługi mieszkaniowej strażaków oraz pracowników cywilnych KP PSP w Łańcucie.
  • •Zaopatrywanie komendy w niezbędne pieczęcie urzędowe, nagłówkowe i podpisowe, prowadzenie rejestru pieczęci i ich likwidacja oraz nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych.
  • •Udzielanie informacji interesantom a w razie potrzeby kierowanie ich do właściwych pracowników.
  • •Realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla Komendy Powiatowej PSP.
  • •Organizacja i obsługa posiedzeń prezydium Zarządu Związku OSP RP.
  • •Prowadzenie i ewidencjonowanie druków ścisłego zarachowania.


Warunki pracy

• Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pomieszczeniu biurowym – praca z dokumentami.
• Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem.
• Narzędzi pracy: kserokopiarka, niszczarka, skaner.
• Większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej.
• Obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę.
• Czas pracy – w systemie codziennym, od poniedziałku do piątku, w godzinach do 7.30 do 15.30.
• Oświetlenie naturalne/sztuczne.
• Brak podjazdów, toalet dostosowanych dla osób niepełnosprawnych

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacje na temat terminu i miejsca kolejnego etapu będą dostępne na stronie internetowej http://www.straz-lancut.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie KP PSP w Łańcucie w terminie tygodnia od dnia wpływu wszystkich aplikacji.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
W administracji lub sekretariacie.

pozostałe wymagania niezbędne:

  • •Znajomość przepisów (prawa pracy, ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego) w zakresie realizowanych zadań.
  • •Biegła obsługa urządzeń biurowych.
  • •Znajomość zasad redagowania pism urzędowych.
  • •Znajomość programów edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, poczta elektroniczna, korzystanie z internetu.
  • •Nieposzlakowana opinia.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • •Dyspozycyjność, komunikatywność, samodzielność, inicjatywa, umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, systematyczność.
  • •Kurs kancelaryjno-archiwalny.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie kursu kancelaryjno-archiwalnego

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-10-21
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    08/10/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi