Opis stanowiska pracy
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z/s w KrośniePodkarpacki Wojewódzki Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy inspektorWojewódzki Inspektorat Weterynarii z/s w Krośnie
ul. ks. P. Ściegiennego 6A
38-400 Krosno
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- sporządzanie i przedstawianie Podkarpackiemu Lekarzowi Weterynarii okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć organizacyjnych i technicznych mające na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy,
- prowadzenie lub zapewnienie wymaganych szkoleń pracowników w zakresie bezpieczeństwia i higieny pracy oraz zapewnienie właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionym pracownikom,
- przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania zasad dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy i p.poż.,
- współpraca ze służbą zdrowia w zakresie profilaktyki zdrowotnej pracowników, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników,
- współpraca z organami Państwowej Inspekcji Sanitarnej oraz laboratoriami zakładowymi i środowiskowymi w zakresie organizowania systematycznych badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia oraz sposobów ochrony pracowników przed tymi czynnikami,
- realizowanie przedsięwzięć zapewniających ochronę przeciwpożarową obiektów i terenów wykorzystywanych przez Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z/s w Krośnie i podległe jednostki organizacyjne,
- dokonywanie oceny i prowadzenia dokumentacji w zakresie analizy i oceny ryzyka zawodowego,
- współpracowanie z organami Państwowej Straży Pożarnej oraz jednostkami nadzorującymi sprawność sprzętu gaśniczego w jednostce,
Warunki pracy- stres związany z potrzebą podejmowania szybkich i skomplikowanych decyzji,
- stres związany z wykonywaniem kontroli wewnątrzzakładowych
narzędzia i materiały pracy: komputer
Siedziba Inspektoratu mieści się w budynku piętrowym, winda i podjazd dla osób niepełnosprawnych.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- oświadczenia powinny być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie,
- oferty dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone nadawcy,
- tylko kandydatki/kandydaci, których oferty spełniają wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie albo pisemnie czy elektronicznie, o zakwalifikowaniu do dalszego postępowania rekrutacyjnego,
- metody i techniki naboru zastosowane w naborze: test (w przypadku zakwalifikowania po wstępnej selekcji co najmniej 10 kandydatów), rozmowa kwalifikacyjna, praktyczne wykonanie zadań,
- oferty kandydatek/kandydatów, które zostały zakwalifikowane do dalszego postępowania rekrutacyjnego i zostały umieszczone w protokole, mogą zostać odebrane w ciągu 3 miesięcy od dnia opublikowania wyniku naboru. Po upływie 3 miesięcy zostaną komisyjnie zniszczone,
- oferty pozostałych kandydatek/kandydatów będą odsyłane na ich adres zamieszkania,
- do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne,
- nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną,
- dodatkowe informacje można uzyskać po nr tel. (13) 43-259-23 wew. 34
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średnie w zakresie BHP lub wyższe o kierunku lub specjalności BHP lub studia podyplomowe w zakresie BHP
doświadczenie zawodowe/staż pracy3 lata doświadczenia zawodowego
w służbie BHP
pozostałe wymagania niezbędne:- biegła znajomość obsługi komputera - pakietu Microsoft Office,
- dobra znajomość przepisów Kodeksu Pracy, rozporządzeń, ustawy dot. BHP i p/poż.,
- znajomość ustawy o służbie cywilnej,
- znajomość ustawy o ochronie danych osobowych.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- znajomość j. angielskiego - poziom komunikatywny,
- samodzielność, rzetelność i odpowiedzialność,
- inicjatywa,
- umiejętność szybkiego działania,
- dyspozycyjność.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówkopie świadectw pracy,kopie zaświadczeń ukończenia kursów i szkoleńDokumenty należy złożyć do: 2018-07-20
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu