Opis stanowiska pracy


Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach

Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor do spraw archiwum w Zespole Archiwum Wydziału Bezpieczeństwa Informacji

25-372 Kielce ul. Seminaryjska 12

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przyjmuje do archwium, sprawdza i ewidencjonuje dokumentację wytwarzaną przez komórki organizacyjne Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach i jednostki terenowe Policji woj. świętokrzyskiego,
  • Dokonuje opiniowania protokołów oceny dokumentacji niearchiwalnej katogorii "B" oznaczonej symbolem "BC" wytwarzanych przez komórki organizacyjne Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach,
  • Dokonuje analizy, sporządza wyciągi lub poświadczone za zgodność kserokopie dokumentów z materiałów znajdujących się w zasobie archiwum,
  • Prowadzi bieżącą analizę i przekwalifikowanie materiałów stanowiących zasób archiwum Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach,
  • Przygotowuje meteriały archiwalne i dokumentację niearchiwalną w celu przekazania do Instytutu Pamięci Narodowej,
  • Dokonuje konserwacji oraz porządkowania zasobu archiwalnego,
  • Udziela instruktażu dla osób składających akta do archiwum,
  • Przeprowadza kwerendy archiwalne do celów służbowych, publicystycznych, naukowo - badawczych i innych dla uprawnionych podmiotów policyjnych i poza policyjnych oraz osób fizycznych.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • praca biurowa,

  • większość czynności wykonywanych w pozycji siedzącej,

  • obsługa klientów zewnętrznych.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • naturalne i sztuczne oświetlenie,

  • budynek posiada dostęp do windy.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • List motywacyjny podpisz odręcznie.

  • Warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów, własnoręcznie podpisanych i opatrzonych datą oświadczeń, własnoręcznie podpisanego listu motywacyjnego.

  • Nie zwracamy kandydatom złożonych dokumentów.

  • W przygotowanej ofercie należy w sposób jednoznaczny wykazać długość i rodzaj wymaganego doświadczenia zawodowego/stażu pracy, poprzez dołączenie kopii np.: świadectw pracy, zakresów obowiązków, zaświadczeń o zatrudnieniu.

  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym telefonicznie lub mailowo.

  • Wzory wymaganych oświadczeń znajdziesz na stronie: https://swietokrzyska.bip.policja.gov.pl/KPK/zatrudnienie-w-policji/5795,Zatrudnienie-w-Policji.html



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
związane z archiwizacją dokumentów

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym
  • Znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych
  • Prawidłowa interpretacja przepisów, planowanie i organizacja pracy własnej, praca zespołowa, komunikatywność
  • Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "ściśle tajne" lub zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa do klauzuli "ściśle tajne",
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ściśle tajne” lub zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa do klauzuli „ściśle tajne""
    • List motywacyjny – własnoręcznie podpisany.
    • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł słuzby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-11-13
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Wydział Kadr i Szkolenia Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach
    ul. Seminaryjska 12
    25-372 Kielce
    z dopiskiem na kopercie oraz w liście motywacyjnym „Oferta na stanowisko starszego inspektora ds. archiwum w Wydziale Bezpieczeństwa Informacji".

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    03/11/2025
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Podobne oferty pracy

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi