Opis stanowiska pracy


Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach

Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor do spraw obsługi informacyjnej w Zespole Obsługi Informacyjnej Wydziału Wywiadu Kryminalnego

25-372 Kielce ul. Seminaryjska 12

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Weryfikuje jakość danych wprowadzanych do Krajowego Systemu Informacyjnego Policji przez komórki organizacyjne Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach oraz jednostki organizacyjne Policji działające na obszarze województwa świętokrzyskiego, poprzez analizę wprowadzonych danych pod kątem ich terminowości i prawidłowości.
  • Dokonuje sprawdzeń oraz wprowadza dane zawarte w formularzach statystycznych do bazy Krajowego Systemu Informacyjnego Policji przesłane z Wydziałów Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach.
  • Realizuje zadania na rzecz komórek organizacyjnych Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach oraz jednostek organizacyjnych Policji działających na obszarze województwa świętokrzyskiego związane z obsługą Systemu Niejawnego Policji, zbiorów Policyjnego Systemu Informacyjnego, Krajowego Centrum Informacji Kryminalnych i Ogólnopolskiej Bazy Osobowych Źródeł Informacji w zakresie sprawdzeń, rejestracji, modyfikacji, usuwania i weryfikacji danych dotyczących rejestracji operacyjnej osób i podmiotów, Osobowych Źródeł Informacji oraz sprawdzenia w Krajowym Centrum Informacji Kryminalnych.
  • Opracowuje informacje dzienne oraz biuletyny miesięczne o wszczętych dochodzeniach i śledztwach, stwierdzonych i wykrytych przestępstwach na terenie garnizonu świętokrzyskiego.
  • Realizuje sprawozdawczość w zakresie statystyki przestępczości garnizonu świętokrzyskiego dla potrzeb Głównego Urzędu Statystycznego.
  • Dokonuje na wniosek Sądu, Prokuratury oraz podmiotów do tego uprawnionych, sprawdzeń i analizy materiałów znajdujących się w posiadaniu Policji,
  • Prowadzi bieżącą wspólpracę z Biurem Wywiadu i Informacji Kryminalnych Komendy Głównej Policji w zakresie zleconych zadań, koordynuje ich realizację przez komórki organizacyjne Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach oraz jednostki organizacyjne Policji działające na obszarze województwa świętokrzyskiego.
  • Typuje obiekty mające bezpośredni lub pośredni związek ze zdarzeniami, osobami, rzeczami pozostającymi w zainteresowaniu operacyjnym funkcjonariuszy komórek i jednostek organizacyjnych Policji działających na terenie województwa świętokrzyskiego.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • praca biurowa,

  • większość czynności wykonywanych w pozycji siedzącej.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • naturalne i sztuczne oświetlenie,

  • budynek nie posiada windy.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • List motywacyjny podpisz odręcznie.

  • Warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów, własnoręcznie podpisanych i opatrzonych datą oświadczeń, własnoręcznie podpisanego listu motywacyjnego.

  • Nie zwracamy kandydatom złożonych dokumentów.

  • W przygotowanej ofercie należy w sposób jednoznaczny wykazać długość i rodzaj wymaganego doświadczenia zawodowego/stażu pracy, poprzez dołączenie kopii np.: świadectw pracy, zakresów obowiązków, zaświadczeń o zatrudnieniu.

  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym telefonicznie lub mailowo.

  • Wzory wymaganych oświadczeń znajdziesz na stronie: https://swietokrzyska.bip.policja.gov.pl/KPK/zatrudnienie-w-policji/5795,Zatrudnienie-w-Policji.html



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej.

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów ustawy o Policji.
  • Znajomość przepisów kodeksu karnego.
  • Znajomość Zarządzenia nr 70 Komendanta Głównego Policji w sprawie Krajowego Systemu Informacyjnego Policji.
  • Umiejętność obsługi programów komputerowych pakietu Microsoft Office.
  • Łatwość nawiązywania kontaktów.
  • Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa do klauzuli „poufne"
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa do klauzuli „poufne"
    • List motywacyjny – własnoręcznie podpisany.
    • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł słuzby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-08-25
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Wydział Kadr i Szkolenia Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach
    ul. Seminaryjska 12
    25-372 Kielce
    z dopiskiem na kopercie oraz w liście motywacyjnym „Oferta na stanowisko starszego inspektora ds. obsługi informacyjnej w Wydziale Wywiadu Kryminalnego".

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    15/08/2025
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi