Opis stanowiska pracy


Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie

Komendant Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor w Służbie Zdrowia Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej z siedzibą w Kętrzynie

11-400 Kętrzyn ul. gen. Władysława Sikorskiego 78

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzi pod względem finansowym ewidencję oraz opracowuje dokumenty dotyczące: a)usług medycznych zleconych podmiotom zewnętrznym, b)usług z zakresu bhp (badanie środowiska pracy), c)materiałów do naprawy i konserwacji sprzętu medycznego oraz drobnego sprzętu medycznego, d)leków i środków opatrunkowych, e)napraw i konserwacji sprzętu medycznego, f)świadczeń dla funkcjonariuszy i pracowników cywilnych (zwrot kosztów zakupu okularów), g)rozliczeń wydatków poniesionych na cudzoziemców oraz wyliczeń kosztów imiennych na wskazanych cudzoziemców, celem racjonalnego gospodarowania ruchomymi składnikami majątku Służby Zdrowia na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej i Centrum Szkolenia Straży Granicznej;
  • prowadzi pod względem materiałowym ewidencję główną w systemie elektronicznym ruchomych składników majątku oraz opracowuje dokumenty dotyczące: a) materiałów do naprawy i konserwacji sprzętu medycznego oraz drobnego sprzętu medycznego, b)leków i środków opatrunkowych, c) sprzętu i wyposażenia medycznego, d)środków trwałych, celem zabezpieczenia środków materiałowych na realizację zadań wynikających z zakresu działalności Służby Zdrowia;
  • sporządza sprawozdania, analizy i informacje, dowody księgowe przychodowo-rozchodowe oraz porównuje ewidencję celem zapewnienia ciągłości procesu zabezpieczenia medycznego wszystkich komórek organizacyjnych Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej i Centrum Szkolenia Straży Granicznej;
  • sprawdza, przygotowuje do rozliczenia i przekazuje do Pionu Głównego Księgowego w celu zaksięgowania w książce kontowej faktury, rachunki, i listy dodatkowych wypłat należności z realizacji świadczeń, dla funkcjonariuszy i pracowników cywilnych celem dokonania rozliczenia grupy 9;
  • planuje plan dochodów i wydatków jednostki organizacyjnej w zakresie paragrafów 9 grupy finansowej, prowadzi na bieżąco ewidencję i rozliczenie środków finansowych otrzymanych w ramach budżetu podstawowego, jak również otrzymanych w ramach rezerw zagranicznych funduszy unijnych, analizuje wydatkowanie przyznanych środków finansowych;
  • analizuje „plan dochodów i wydatków” oraz planuje i opracowuje dane ilościowo-wartościowe celem dostarczenia do Pionu Głównego Księgowego aktualnej i dokładnej informacji w zakresie potrzeb i wydatków publicznych w grupie 9;
  • sporządza „plan rzeczowo-finansowy” oraz korekty do tego planu w zakresie wydatków grupy 9 (częstotliwość wykonywania zadań, co najmniej dwa razy w miesiącu);
  • kompletuje, segreguje, przechowuje i archiwizuje dowody materiałowe oraz inne dokumenty w zakresie swoich obowiązków, w celu przekazania do archiwum zakładowego oraz możliwości odtworzenia obiegu ewidencji.


Warunki pracy

Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze budynku wielokondygnacyjnego kompleksu koszarowego komendy oddziału. Dojścia i dojazdy utwardzone, przed budynkiem podjazd dla osób niepełnosprawnych ruchowo. Wewnątrz budynek posiada bariery architektoniczne dla osób ze stopniem niepełnosprawności (schody, brak wind). Na parterze budynku znajdują się pomieszczenia higieniczno-sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych z dysfunkcją  ruchową).  Ze względu na rozmieszczenie wewnętrznych komórek zachodzi potrzeba pieszego przemieszczania się pomiędzy kondygnacjami budynku oraz między budynkami. Pomieszczenia pracy spełniają wymagania stanowisk pracy stałej. Na stanowisku występuje narażenie na kontakt z czynnikiem biologicznym. Ryzyko zawodowe na poziomie  akceptowanym.


Na stanowisku występują kontakty zewnętrzne telefoniczne i osobiste z przedstawicielami firm i wykonawcami usług. Występuje czynnik szczególnie utrudniający wykonywanie zadań taki jak częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.


 



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

  • List motywacyjny i oświadczenia winny być opatrzone datą i czytelnym podpisem kandydata.

  • Treść wymaganych oświadczeń winna być zgodna z treścią zawartą w ogłoszeniu. Wzory oświadczeń dla kandydatów do pracy w korpusie służby cywilnej są dostępne na stronie BiP W-MOSG w zakładkach: Wolne stanowiska pracy w służbie cywilnej/Wzory dokumentów oraz na stronie internetowej Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej w zakładkach: Służba /Praca/Wzory oświadczeń dla kandydatów do pracy/Oświadczenia – stanowiska w korpusie służby cywilnej.

  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.

  • W przypadku legitymowania się dokumentami wystawionymi na inne niż obecnie posiadane nazwisko kandydat winien złożyć stosowne oświadczenie na tę okoliczność.

  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.

  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.

  • Jeżeli w Twoich dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, niezbędne będzie Twoje oświadczenie o zgodzie na ich przetwarzanie. Wówczas takie oświadczenie może być sformułowane w następujący sposób „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do celów naboru, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO”.

  • Oferty kandydatów, które wpłyną do Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej zostaną zweryfikowane pod względem spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych na podstawie dokumentów wymienionych w ogłoszeniu w części „Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)” poprzez weryfikację:
    - złożenia oferty w wyznaczonym terminie,
    - kompletności dokumentów,
    - treści dokumentów, w tym dat i wymaganych podpisów.

  • O dacie złożenia oferty decyduje:
    - data stempla pocztowego w przypadku złożenia oferty poprzez operatora publicznego,
    - data wpływu do W-MOSG w przypadku osobistego złożenia oferty w siedzibie W-MOSG – BIURO PODAWCZE – czynne całą dobę,
    - data wpływu na elektroniczną skrzynkę podawczą W-MOSG w przypadku złożenia oferty za pośrednictwem ePUAP,
    - data wpływu na adres do doręczeń elektronicznych posiadanych przez W-MOSG w przypadku skorzystania z usługi e-Doręczeń.

  • Dokumenty wysłane za pośrednictwem profilu platformy ePUAP lub usługi e-Doręczeń należy dodać do pisma ogólnego do urzędu, a następnie całość podpisać przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego.

  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.

  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.

  • Osoby – po pozytywnej weryfikacji formalnej i merytorycznej (w przypadku wystąpienia) ofert - zakwalifikowane do dalszych etapów naboru zostaną powiadomione e-mailem o ich terminie  (w przypadku niepodania adresu e-mail - telefonicznie).

  • Zachęcamy do zamieszczania w złożonych ofertach adresu e-mail i numeru telefonu.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 12 miesięcy udokumentowanego doświadczenia zawodowego /stażu pracy w prowadzeniu księgowości,
  • znajomość zasad rachunkowości budżetowej,
  • wiedza w zakresie finansów publicznych,
  • komunikatywność,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • wykształcenie o profilu ekonomicznym,
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: udokumentowane doświadczenie zawodowe/staż pracy w prowadzeniu ewidencji materiałowo-finansowej,
  • znajomość edytora Excel,
  • dyspozycyjność w okresach spiętrzenia zadań (zakończenie kwartałów, roku kalendarzowego, budżetowego, inwentaryzacje).


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia,
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego /stażu pracy.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-05-17
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komendant Warmińsko-Mazurskiego Oddział Straży Granicznej
    ul. gen. Wł. Sikorskiego 78
    11-400 Kętrzyn
    (pocztą lub osobiście do urzędu) w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Przewodniczący Komisji Kwalifikacyjnej – do rąk własnych” oraz wskazaniem stanowiska i komórki organizacyjnej, której dotyczy oferta.
    - w formie elektronicznej: za pośrednictwem (ePUAP) lub usługi e-Doręczeń.

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    27/04/2024
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi