Opis stanowiska pracy


Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie

Komendant Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor w Zespole Nadzoru nad Inwestycjami Sekcji Budownictwa i Obsługi Nieruchomości Wydziału Techniki i Zaopatrzenia

Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie
im.gen.bryg. Stefana Pasławskiego
ul. gen. Władysława Sikorskiego 78
11-400 Kętrzyn


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • pełnienie funkcji koordynatora umów o roboty budowlane i usługi, nadzorowanie prawidłowości wykonywania robót budowlanych realizowanych przez podmioty zewnętrzne na rzecz dwóch jednostek organizacyjnych Straży Granicznej: Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej w Kętrzynie i Centrum Szkolenia Straży Granicznej,
  • dokonywanie przeglądu i oględzin obiektów budowlanych w celu oceny ich stanu technicznego, określenia przyczyn powstania wad i sytuacji awaryjnych oraz projektowanie i proponowanie rozwiązań technicznych mających na celu doprowadzenie obiektu do stanu pożądanego,
  • sporządzanie wyceny robót budowlanych oraz kosztorysów z wykorzystaniem specjalistycznych programów komputerowych oraz fachowej literatury w celu określenia wartości szacunkowej zadań oraz wartości planowanych i realizowanych zadań. W tym celu dokonywanie wizji obiektu lub robót, przygotowywanie obmiarów, analizowanie i dokonywanie obliczeń,
  • sporządzanie dokumentów będących podstawą do wszczęcia procedur zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, w tym szczegółowych opisów przedmiotu zamówienia, założeń funkcjonalno-użytkowych, programów funkcjonalno-użytkowych, na potrzeby wyłonienia wykonawców usług i robót budowlanych,
  • branie udziału w przygotowywaniu oraz przeprowadzaniu procedury zamówienia publicznego na roboty budowlane i usługi, do których nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych,
  • prowadzenie korespondencji z wykonawcami robót budowlanych, usług oraz jednostkami i komórkami organizacyjnymi Straży Granicznej w celu zachowania ciągłości i prawidłowości realizacji zadań,
  • uczestniczenie w odbiorach robót budowlanych oraz usług w celu sprawdzenia zgodności wykonanego zamówienia z warunkami umowy w tym z opisem przedmiotu zamówienia,
  • uczestniczenie w pracach komisji przetargowych w celu zgodnego z przepisami wyłonienia wykonawców robót budowlanych lub usług.


Warunki pracy

Stanowisko pracy zlokalizowane jest na drugim piętrze budynku wielokondygnacyjnego kompleksu W-MOSG. Dojścia i dojazdy utwardzone, budynek posiada bariery architektoniczne dla osób ze stopniem niepełnosprawności (schody, brak wind), brak pomieszczeń higieniczno-sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych. Ze względu na rozmieszczenie wewnętrznych komórek zachodzi potrzeba pieszego przemieszczania się po terenie zewnętrznym oraz pomiędzy kondygnacjami budynku. Występują częste wyjazdy w teren do jednostek organizacyjnych Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej celem przeprowadzania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy. Praca na wysokości powyżej 3 metrów. Ryzyko zawodowe na poziomie akceptowalnym.
Występują kontakty zewnętrzne kilka razy dziennie: pracownik pełniąc funkcję koordynatora umowy o roboty budowlane, zobowiązany jest do kontrolowania jakości wykonywanych prac, tym samym do kontaktu z wykonawcą. W szczególności dla robót budowlanych realizowanych na terenie kompleksu W-MOSG w Kętrzynie takie kontrole wykonywane są nawet kilka razy dziennie. Jest to kontakt osobisty z wykonawcą, który ma charakter czasowy w okresie realizacji robót.
Występują kontakty zewnętrzne kilka razy w tygodniu: podczas kontroli robót realizowanych w terenie, związane z procedurą rozpoznania rynku wykonawców (zaproszenie do składania ofert, negocjacje ceny, ustalanie terminu podpisania umowy). Kontakty telefoniczne, fax, e-mail – o charakterze czasowym w okresie realizacji robót lub w okresie realizacji procedur o udzielenie zamówienia publicznego. Ze względu na wymieniony rodzaj pracy i wymienione kontakty zewnętrzne występują czynniki utrudniające wykonywanie zadań takie jak: praca w terenie, zagrożenie korupcją, częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz, wysoka odpowiedzialność, presja czasu i stres.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Umowa o pracę na czas określony. Wynagrodzenie miesięczne brutto: zasadnicze na okres trwania umowy o pracę na czas określony wynosi 3295,84 zł brutto. Dokumenty można składać osobiście w Biurze Podawczym lub nadsyłać za pośrednictwem poczty (decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu – w kopercie). Wymagane dokumenty takie jak: list motywacyjny, oświadczenia winny być opatrzone datą i czytelnym podpisem kandydata/kandydatki. Ponadto treść wymaganych oświadczeń winna być zgodna
z treścią zawartą w ogłoszeniu. Wzory oświadczeń dla kandydatów do pracy w korpusie służby cywilnej są dostępne na stronie BiP W-MOSG w zakładkach: Wolne stanowiska pracy w służbie cywilnej/Wzory dokumentów oraz na stronie internetowej Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej w zakładkach: Służba /Praca/Wzory oświadczeń dla kandydatów do pracy. Osoby spełniające wymagania formalne, zostaną powiadomione pisemnie o dalszych czynnościach kwalifikacyjnych. Oferty odrzucone na wstępie lub oferty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni, będą podlegały komisyjnemu zniszczeniu.
Preferowana forma kontaktu: telefoniczna, nr telefonu (89) 750 30 83. Częstotliwość kontaktów
z osobą wskazaną przez pracodawcę: od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie o profilu budowlanym

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
udokumentowanego doświadczenia przy realizacji lub nadzorowaniu robót budowlanych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • biegła znajomość ustawy Prawo budowlane,
  • umiejętność obsługi programów komputerowych do kosztorysowania,
  • komunikatywność,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność argumentowania i negocjacji,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • oświadczenie o zapoznaniu z Informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych, zamieszczoną w ogłoszeniu o naborze,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie moich danych osobowych do celów naboru.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-08-07
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej
    im. gen. bryg. Stefana Pasławskiego
    ul. gen. Wł. Sikorskiego 78
    11-400 Kętrzyn
    BIURO PODAWCZE (czynne całą dobę) - oferta pracy – w kopercie

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    25/07/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi