Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 20/02/2018.

Opis stanowiska pracy


Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Katowicach

Wojewódzki Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor

Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Katowicach
ul. Brynowska 25 a
40-585 Katowice

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • monitorowanie warunków pracy, sposobów jej organizacji oraz informowanie pracodawcy o stwierdzonym zagrożeniu w celu jego wyeliminowania lub ograniczenia
  • wykonywanie okresowych analiz stanu bhp, formułowanie wniosków zawierających działania korygujące lub zapobiegawcze w celu utrzymania prawidłowego środowiska pracy
  • przeprowadzenie oceny ryzyka zawodowego dla każdego stanowiska pracy w celu określenia ryzyka
  • organizowanie szkoleń w dziedzinie bhp, przeprowadzanie ogólnego instruktażu dla nowo zatrudnionych w celu realizacji zadań ustawowych ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy w celu sporządzenia wymaganej dokumentacji
  • prowadzenie rejestru wypadków, chorób zawodowych, pomiarów czynników szkodliwych. Sporządzanie informacji do celów statystyki WUS
  • ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy w celu sporządzenia wymaganej dokumentacji


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Zadania realizowane są w siedzibie Inspektoratu - praca wykonywana na stanowisku pracy i na terenie budynków Inspektoratu, kontakt z zewnętrznymi usługodawcami,
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca przy monitorze ekranowym, nie występują szkodliwe i niebezpieczne warunki pracy, narzędzia pracy - komputer, drukarka, faks, kserokopiarka, niszczarka. Stanowisko pracy na drugiej kondygnacji w budynku trzykondygnacyjnym bez windy, bez podjazdu. Praca jest świadczona w budynkach WIW nie przystosowanych do poruszania się osób niepełnosprawnych- bariery architektoniczne


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
Wymogi formalne spełniają te oferty, które zostaną nadesłane w terminie określonym w ogłoszeniu (decyduje data wpływu oferty do urzędu ), zawierają komplet dokumentów, w tym własnoręcznie podpisane oświadczenia, życiorys (CV) list motywacyjny oraz spełniają wymogi niezbędne określone w ogłoszeniu.
Oferty niekompletne oraz uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów rekrutacji zostaną powiadomieni telefonicznie o ich terminie.
Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranej osoby podlegają zniszczeniu po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia tego stanowiska.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 32 42 88 625.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

3 lata doświadczenia zawodowego
na stanowisku zajmującym się bezpośrednio realizacją zadań z zakresu BHP

pozostałe wymagania niezbędne:

  • zorientowanie na osiąganie celów,
  • umiejętność podejmowania decyzji i odpowiedzialności
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • umiejętność zarządzania informacją,
  • umiejętność rozwiązywania problemów
  • otwartość na zmiany
  • umiejętność współpracy


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopia dokumentu potwierdzającego szkolenie specjalistyczne z zakresu BHP

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-01-29
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

    Informacje dodatkowe

    Ostatnia aktualizacja:
    16/01/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna
    do góry