Opis stanowiska pracy


Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach

Dyrektor Regionalnego Zarządu poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach
ul. Sienkiewicza 2, 44-100 Gliwice


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Comiesięczne naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac i innych świadczeń wypłaconych pracownikom ( nagroda jubileuszowa, odprawy emerytalno- rentowe, itp.).
  • Obsługa programu Płatnik - ZUS (sporządzanie i przekazywanie do ZUS miesięcznych deklaracji i dokumentów rozliczeniowych z ubezpieczeń społecznych).
  • Prowadzenie kartotek wynagrodzenia pracowników, wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobków, wystawianie zaświadczeń tzw. Rp-7 dla pracowników odchodzących na emeryturę lub rentę.
  • Rozliczanie umów cywilno-prawnych, sporządzanie list wypłat z funduszu bezosobowego, przekazywanie składek do ZUS i zaliczki z podatku dochodowego od osób fizycznych do Urzędu Skarbowego.
  • Sporządzanie rocznych deklaracji ZUS, PIT 4R, PIT 8AR, oraz informacji o dochodach i pobranych zaliczkach na podatek dochodowy od osób fizycznych: PIT11, PIT40.
  • Sporządzanie list wypłat świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
  • Ewidencjonowanie wypłaconych zasiłków z ZUS-u, współpraca z zespołem właściwym ds. kadrowych oraz jednostkami terenowymi, w zakresie kompletowania dokumentów objętych zakresem obowiązków.
  • Przechowywanie dokumentacji płacowej, ubezpieczeń społecznych w sposób uniemożliwiający ich zaginięcie lub zniszczenie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.


Warunki pracy

zadania realizowane w siedzibie Biura, współpraca z jednostkami zewnętrznymi- praca pod presją czasu, praca przy komputerze, obsługa innych urządzeń biurowych, praca na III piętrze budynku, poruszanie się po budynku - brak wind, podjazdów, toalety nieprzystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich,

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne, w tym list motywacyjny i CV powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem. Aplikacje przesłane drogą elektroniczną nie będą przyjmowane.
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telef. (32)777- 49- 22, lub (32)777- 49-21,
- Aplikacje nieodebrane w okresie 3 miesięcy od upływu terminu składania ofert, zostaną komisyjne zniszczone.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

2 lata doświadczenia zawodowego
ogólnego doświadczenia w pracy, w tym 1 rok w obszarze spraw dot.wynagrodzeń, podatków, ubezpieczeń społecznych,

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów dot. ubezpieczeń społecznych, podatków, prawa pracy.
  • Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office ) oraz programu Płatnik.
  • Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów.
  • Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej i współpracy z zespołem.
  • Rzetelność, systematyczność, terminowość.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Mile widziane doświadczenie zawodowe w administracji publicznej.
  • Dyspozycyjność, komunikatywność.
  • Odporność na stres, asertywność.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-11-27
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    15/11/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi