Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 13/11/2018.

Opis stanowiska pracy


Urząd Morski w Gdyni

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor

Urząd Morski w Gdyni
ul. Chrzanowskiego 10
81-338 Gdynia


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przygotowywanie decyzji w zakresie uprawnień osób do ulgowych usług wraz z określeniem wysokości dopłat z zfśs w ramach usług świadczonych na rzecz różnych form wypoczynku
  • przygotowywanie decyzji w zakresie uprawnień osób do ulgowych usług wraz z określeniem wysokości dopłat z zfśs w ramach usług świadczonych na rzecz działalności kulturalno-oświatowej i sportowo-rekreacyjnej
  • przygotowywanie decyzji w zakresie uprawnień osób do ulgowych usług wraz z określeniem wysokości dopłat z zfśs w ramach usług świadczonych na rzecz opieki nad dziećmi
  • przygotowywanie decyzji w zakresie uprawnień osób do korzystania z pomocy materialnej – finansowej wraz z określeniem wysokości dopłat z zfśs
  • przygotowywanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w celu umożliwienia zakupu usług i dostaw związanych z organizowaną na rzecz osób uprawnionych działalnością socjalną
  • przygotowywanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w celu umożliwienia zakupu prenumeraty prasy i dostawy publikacji książkowych wraz z publikacjami multimedialnymi
  • administrowanie dostępną bazą noclegową w ośrodkach szkoleniowo –wypoczynkowych wraz z załatwianiem formalności


Warunki pracy

Czynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań:
- permanentna obsługa klientów zewnętrznych
Czynniki szkodliwe dla zdrowia:
- praca przy monitorze ekranowym (komputer) pow. 4 godzin dziennie
Narzędzia i materiały pracy:
- komputer
Infrastruktura - bariery architektoniczne:
- winda
- brak podjazdu
- brak schodołazu
- toaleta niedostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych/
- drzwi odpowiedniej szerokości
- brak miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
• oferty niekompletne, w tym brak własnoręcznie podpisanych listu motywacyjnego i wymaganych oświadczeń oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego)
• Urząd poinformuje osoby, które zakwalifikowały się do poszczególnych etapów naboru telefoniczne lub drogą elektroniczną, a brak kontaktu jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata do dalszych etapów naboru
• aplikacje odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone
• proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto 2 833,25 - 3 155,55 zł
• do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu
• dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. : 58 355 31 80, 58 355 31 74

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

3 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze HR – zasoby ludzkie

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość regulacji prawnych z zakresu zakładowego funduszu świadczeń socjalnych
  • znajomość regulacji prawnych z zakresu zamówień publicznych w zakresie wykonywanych zadań
  • umiejętność obsługi programu do fakturowania
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość przepisów prawa pracy w zakresie wykonywanych zadań


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-11-19
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

    Informacje dodatkowe

    Ostatnia aktualizacja:
    09/11/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna
    Zapisz ofertę
    do góry