Opis stanowiska pracy


Morski Oddział Straży Granicznej w Gdańsku

Komendant Morskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor

80-563 Gdańsk ul. Oliwska 35

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • sporządzanie list wynagrodzeń i innych należności pieniężnych pracowników cywilnych, naliczanie należności z tytułu umów zlecenie i o dzieło,  w celu zabezpieczenia terminowych wypłat ,
  • prowadzenie na bieżąco kart wynagrodzeń oraz kart zasiłkowych w celu zapewnienia aktualnej informacji o dokonanych wypłatach i przysługujących składnikach wynagrodzenia oraz wypłaconych zasiłkach z ubezpieczenia społecznego,
  • sporządzanie informacji podatkowych w celu terminowego przekazania ich pracownikom oraz właściwym Urzędom Skarbowymi,
  • przyjmowanie do realizacji potrąceń z wynagrodzenia w celu ujęcia ich na listach wynagrodzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu dla celów emerytalnych w części dotyczącej wysokości osiągniętego wynagrodzenia w celu skompletowania przez pracowników Wydziału Kadr i Szkolenia dokumentacji dla celów emerytalno-rentowych,
  • sporządzanie do końca lutego każdego roku kalendarzowego informacji o wysokości uzyskanego przychodu w celu przekazania ich do właściwych organów emerytalno-rentowych za pracowników pobierających emerytury i renty,
  • kompletownie i archiwizowanie list uposażeń i innych dowodów księgowych w celu zapewnienia właściwego przechowywania w archiwum,
  • wystawianie zaświadczeń o zarobkach w celu przekazania ich zainteresowanym pracownikom oraz występującym o nie instytucjom zewnętrznym.


Warunki pracy

praca administracyjno-biurowa, w pomieszczeniu biurowym na parterze budynku IV p. nieprzystosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo, stanowisko wyposażone w monitor ekranowy i urządzenia biurowe, praca przy oświetleniu sztucznym i naturalnym większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej przy monitorze komputera powyżej 4 godzin dziennie.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne”. W związku z powyższym, za kompletne oferty uznaje się oferty, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane: list motywacyjny, CV, oraz oświadczenia osoby ubiegającej się o zatrudnienie. Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Inne informacje: wynagrodzenie zasadnicze-mnożnik 1,467 – tj. 2748,92 zł. + dodatek za wysługę lat

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 miesiąc doświadczenia zawodowego
pracy biurowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • umiejętność pracy  w zespole, komunikatywność, systematyczność, odporność na stres, dokładność, wnikliwość, znajomość przepisów prawa z zakresu świadczeń z ubezpieczenia społecznego, podatku dochodowego od osób fizycznych, Kodeksu Pracy  z zakresu wynagrodzeń, znajomość ogólnych zasad sporządzania list,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • - znajomość komputerowego programu płacowego, znajomość programów biurowych,


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-07-06
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    13/06/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi