Opis stanowiska pracy
Morski Oddział Straży Granicznej w GdańskuKomendant Morskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy inspektor80-563 Gdańsk ul. Oliwska 35
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- kontroluje przyjęte do ewidencji księgowej Pionu Głównego Księgowego dokumenty pod względem prawidłowości ich sporządzania w celu wyeliminowania ewentualnych pomyłek i nieprawidłowości oraz ich zgodności z obowiązującymi przepisami;
- prowadzi ewidencje powstałych w Morskim Oddziale SG szkód oraz odpowiada za ich bieżącą egzekucję w celu szybkiego i zgodnego z obowiązującymi w tym zakresie przepisami ich naprawienia i likwidacji;
- przeprowadza kontrolę kasy oraz prowadzi bieżącą kontrolę sporządzanych raportów kasowych i wyciągów bankowych w celu sprawdzenia poprawności ich sporządzania oraz kompletności załączonych dowodów księgowych;
- bierze udział w opracowywaniu projektów przepisów wewnętrznych w zakresie gospodarki finansowej wydawanych przez Komendanta Morskiego Oddziału SG w celu zapewnienia poprawnego funkcjonowania o raz realizacji zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- prowadzi zbiór aktualnych przepisów w zakresie gospodarki finansowej w celu zapewnienia w bieżącej działalności obowiązujących podstaw prawnych;
- przeprowadza zlecone przez Zastępcę Głównego Księgowego kontrole z zakresu gospodarki finansowej oraz uczestniczy w kontrolach realizowanych przez Wydział Kontroli i Zespół Audytu w celu zapewnienia sprawnej realizacji zadań w tym zakresie oraz zgodności z obowiązującymi przepisami;
- sprawdza sporządzone wykazy należności pieniężnych, rozlicza z tytułu podróży służbowych krajowych, oddelegowań oraz szkoleń w celu sprawdzenia wysokości, poprawności i terminowości ich naliczania przez funkcjonariuszy i pracowników cywilnych;
- nadzoruje windykację należności Morskiego Oddziału SG w celu nie dopuszczenia do powstania przedawnienia należności prawidłowości realizacji dochodów budżetowych.
Warunki pracybudynek IV piętrowy niedostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo, praca na I p. z wykorzystaniem monitora ekranowego powyżej 4 godzin dziennie.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wynagrodzenie zasadnicze wg. mnożnika: 1.500 (tj. 2.810,76 zł.) plus dodatek za wysługę lat
Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne”. W związku z powyższym, za kompletne oferty uznaje się oferty, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane: list motywacyjny, CV, oraz oświadczenia osoby ubiegającej się o zatrudnienie. Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Termin składania aplikacji: do dnia 30 listopada 2017 r. w Kancelarii Jawnej Morskiego Oddziału SG; lub na adres: Morski Oddział SG ul. Oliwska 35 80-563 Gdańsk (decyduje data stempla pocztowego)
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy3 lata doświadczenia zawodowego
doświadczenia pracy w finansach i kontroli
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość przepisów w zakresie prawa z zakresu finansów publicznych, komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, kreatywność, wnikliwość, cierpliwość, duża odporność na stres.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- poświadczenie bezpieczeństwa, znajomość księgowości finansowej, obsługa komputera i kas fiskalnych, znajomość programów biurowych, znajomość księgowego programu komputerowego
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaDokumenty należy złożyć do: 2017-11-30
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu