Opis stanowiska pracy


Morski Oddział Straży Granicznej w Gdańsku

Komendant Morskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor

80-563 Gdańsk ul. Oliwska 35

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • kontroluje przyjęte do ewidencji księgowej Pionu Głównego Księgowego dokumenty pod względem prawidłowości ich sporządzania w celu wyeliminowania ewentualnych pomyłek i nieprawidłowości oraz ich zgodności z obowiązującymi przepisami;
  • prowadzi ewidencje powstałych w Morskim Oddziale SG szkód oraz odpowiada za ich bieżącą egzekucję w celu szybkiego i zgodnego z obowiązującymi w tym zakresie przepisami ich naprawienia i likwidacji;
  • przeprowadza kontrolę kasy oraz prowadzi bieżącą kontrolę sporządzanych raportów kasowych i wyciągów bankowych w celu sprawdzenia poprawności ich sporządzania oraz kompletności załączonych dowodów księgowych;
  • bierze udział w opracowywaniu projektów przepisów wewnętrznych w zakresie gospodarki finansowej wydawanych przez Komendanta Morskiego Oddziału SG w celu zapewnienia poprawnego funkcjonowania o raz realizacji zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  • prowadzi zbiór aktualnych przepisów w zakresie gospodarki finansowej w celu zapewnienia w bieżącej działalności obowiązujących podstaw prawnych;
  • przeprowadza zlecone przez Zastępcę Głównego Księgowego kontrole z zakresu gospodarki finansowej oraz uczestniczy w kontrolach realizowanych przez Wydział Kontroli i Zespół Audytu w celu zapewnienia sprawnej realizacji zadań w tym zakresie oraz zgodności z obowiązującymi przepisami;
  • sprawdza sporządzone wykazy należności pieniężnych, rozlicza z tytułu podróży służbowych krajowych, oddelegowań oraz szkoleń w celu sprawdzenia wysokości, poprawności i terminowości ich naliczania przez funkcjonariuszy i pracowników cywilnych;
  • nadzoruje windykację należności Morskiego Oddziału SG w celu nie dopuszczenia do powstania przedawnienia należności prawidłowości realizacji dochodów budżetowych.


Warunki pracy

budynek IV piętrowy niedostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo, praca na I p. z wykorzystaniem monitora ekranowego powyżej 4 godzin dziennie.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wynagrodzenie zasadnicze wg. mnożnika: 1.500 (tj. 2.810,76 zł.) plus dodatek za wysługę lat

Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne”. W związku z powyższym, za kompletne oferty uznaje się oferty, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane: list motywacyjny, CV, oraz oświadczenia osoby ubiegającej się o zatrudnienie. Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Termin składania aplikacji: do dnia 30 listopada 2017 r. w Kancelarii Jawnej Morskiego Oddziału SG; lub na adres: Morski Oddział SG ul. Oliwska 35 80-563 Gdańsk (decyduje data stempla pocztowego)



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

3 lata doświadczenia zawodowego
doświadczenia pracy w finansach i kontroli

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów w zakresie prawa z zakresu finansów publicznych, komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, kreatywność, wnikliwość, cierpliwość, duża odporność na stres.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • poświadczenie bezpieczeństwa, znajomość księgowości finansowej, obsługa komputera i kas fiskalnych, znajomość programów biurowych, znajomość księgowego programu komputerowego


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-11-30
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    17/11/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi