Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Białymstoku

Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor do spraw organizacyjnych i obsługi sekretariatu w Wydziale Organizacyjno-Kadrowym

15-062 Białystok ul. Warszawska 3

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przyjmuje i rozdziela korespondencję przychodzącą do Komendy Miejskiej PSP
  • Ewidencjonuje korespondencję w elektronicznym systemie obiegu dokumentów
  • Prowadzi terminarz spraw służbowych Komendanta Miejskiego PSP i jego Zastępców
  • Wydaje materiały biurowe pracownikom komendy i prowadzi ich ewidencję
  • Przygotowuje wzory podziękowań, życzeń, zaproszeń itp.
  • Prowadzi Kronikę Komendy Miejskiej PSP w Białymstoku
  • Prowadzi sprawy związane z pieczęciami i stemplami w Komendzie
  • Wydaje i ewidencjonuje delegacje służbowe
  • Obsługuje interesantów


Warunki pracy


  • Praca administracyjno-biurowa w systemie codziennym od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30-15:30.

  • Praca na stanowisku wymaga dyspozycyjności.

  • Obciążenie mięśniowo-szkieletowe (większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej) oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorze ekranowym- powyżej 4 godzin dziennie.

  • Praca w pomieszczeniach biurowych na drugim piętrze budynku Komendy. Winda zewnętrzna na parter, toaleta dostosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze. Brak windy pomiędzy piętrami oraz brak toalet dostosowanych dla potrzeb osób niepełnosprawnych na I i II piętrze.

  • Stanowisko pracy nie jest dostosowane dla potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niedosłyszących i głuchoniemych.

  • Praca z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych.

  • Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego
w administracji

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Biegła obsługa komputera
  • Umiejętność organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole
  • Dyspozycyjność, samodzielność, kreatywność
  • Komunikatywność
  • Odporność na stres
  • Wysoka kultura osobista
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Znajomość zasad obiegu dokumentów
  • Znajomość zasad funkcjonowania i organizacji administracji publicznej
  • Znajomość przepisów z zakresu metod i form pracy kancelaryjno-biurowej


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-12-30
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Białymstoku ul. Warszawska 3, 15-062 Białystok.
    Oferty złożone osobiście należy dostarczyć do Sekretariatu (pok. 21) pod wskazany wyżej adres w godz. 7.30-15.30, od poniedziałku do piątku.

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    17/12/2025
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Podobne oferty pracy

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi