Opis stanowiska pracy


Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Białymstoku

Podlaski Wojewódzki Konserwator Zabytków poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor stanowisko ds. administracyjno-organizacyjnych

15-554 Białystok Dojlidy Fabryczne 23

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • obsługuje system EZD /elektroniczne zarządzenie dokumentacją/ w celu rejestracji korespondencji przychodzącej i wychodzącej w urzędzie
  • przyjmuje korespondencję przychodzącą, dokonuje jej selekcji i rejestracji oraz przygotowuje korespondencję wychodzącą w celu zapewnienia prawidłowego i terminowego załatwiania spraw urzędowych
  • obsługuje interesantów i udziela im niezbędnych informacji - ustnie, pisemnie lub telefonicznie w celu sprawnego funkcjonowania urzędu
  • opisuje zewnętrzne dokumenty finansowe i rejestruje w rejestrze faktur Urzędu w celu przekazania prawidłowych dokumentów pracownikom księgowości
  • koordynuje przygotowywanie informacji i sprawozdań z działalności Urzędu w celu terminowej realizacji sprawozdawczości
  • dokonuje zakupu materiałów biurowych w celu zapewnienia prawidłowego wyposażenia urzędu
  • obsługuje administracyjnie Wojewódzką Radę Ochrony Zabytków działającą przy Podlaskim Wojewódzkim Konserwatorze Zabytków w celu jej poprawnej pracy
  • przygotowuje pomieszczenia oraz prowadzi obsługę spotkań i zebrań odbywających się w urzędzie w celu sprawnej i kulturalnej obsługi pracowników i petentów
  • zapewnia obsługę organizacyjną Podlaskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków


Warunki pracy

Praca administracyjno - biurowa w siedzibie urzędu. Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka,
elektryczne urządzenia biurowe). Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Wyjazdy służbowe na terenie województwa podlaskiego.
Stanowisko pracy mieści się na I piętrze. Budynek nie posiada windy przystosowanej dla osób niepełnosprawnych.
Toalety niedostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres e-mail lub nr telefonu.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • doświadczenie zawodowe: powyżej 1 roku w obsłudze kancelaryjno-biurowej
  • znajomość przepisów ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami
  • znajomość przepisów ustawy kodeks postępowania administracyjnego
  • znajomość przepisów rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
  • znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej
  • umiejętność komunikacji i argumentowania, odporność na stres
  • spełnianie warunku dotyczącego przepisów lustracyjnych tj. braku możliwości zatrudnienia w korpusie służby cywilnej osób, które od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. pracowały lub pełniły służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub były współpracownikami tych organów w rozumieniu przepisów ustawy lustracyjnej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-11-21
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Białymstoku
    ul. Dojlidy Fabryczne 23
    15-554 Białystok

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    05/11/2025
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi