Opis stanowiska pracy


Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku

Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor w Zespole ds. Administracyjno-Gospodarczych Wydziału Zaopatrzenia, Inwestycji i Remontów Komendy Wojewódzkiej Policji w Białymstoku

15-003 Białystok Sienkiewicza 65

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Sporządza całość dokumentacji dot. zawieranych umów zleceń na sprzątanie pomieszczeń służbowych, obsługę c.o. w obiektach służbowych Policji woj. podlaskiego.
  • Przygotowuje i prowadzi dokumentację na zakup oraz przeglądy podręcznego sprzętu p.poż. na potrzeby komorek organizacyjnych KWP i jednostek Policji woj. podlaskiego oraz prowadzi ewidencję tego sprzętu.
  • Sporządza całość dokumentacji dot. przyjęcia darowizn rzeczowych i finansowych w zakresie zakupu sprzętu gospodarczego i p.poż.
  • Opracowuje treści umów na świadczenie usług i dostaw we współpracy z Wydziałem Kadr, Szkolenia i Obsługi Prawnej KWP.
  • Sprawdza pod względem merytorycznym dokumenty finansowe oraz analizuje je pod względem zgodności z zawartymi umowami.
  • Dokonuje oceny przydatności oraz sposobu zagospodarowania majątku ruchomego uznanego za zbędny lub zużyty, nie nadający się do dalszego użytku.
  • Prowadzi dokumentację związaną z postępowaniami szkodowymi w mieniu KWP.
  • Obsługuje system komputerowy SWOP, w celu prowadzenia ewidencji magazynowej oraz przychodów i rozchodów zakupionego sprzętu i materiałów.


Warunki pracy

Kontakt osobisty i telefoniczny z pracownikami innych komórek organizacyjnych urzędu oraz z jednostkami terenowymi.
Kontakt telefoniczny, mailowy oraz osobisty z dostawcami i usługodawcami.


Stanowisko pracy usytuowane jest na II piętrze budynku jednostki
w pomieszczeniu biurowym.
Narzędzia i materiały pracy: praca w pomieszczeniu biurowym; biurko, telefon stacjonarny i komórkowy, komputer, drukarka, szafy biurowe.
Warunki dodatkowe: praca przy świetle naturalnym i sztucznym, pomieszczenie ogrzewane.
Budynek z windą.


 



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie lub średnie branżowe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
pracy w administracji

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu wydania poświadczenia bezpieczeństwa.
  • Komunikatywność
  • Interpretacja przepisów
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność podejmowania decyzji i koordynowania
  • Umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie z zakresu zamówień publicznych
  • Odpowiedzialność
  • Kreatywność
  • Organizacja pracy własnej
  • Umiejętności analizowania i podejmowania decyzji
  • Znajomość przepisów prawo zamówień publicznych


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu wydania poświadczenia bezpieczeństwa.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-10-27
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku
    Wydział Kadr i Szkolenia
    ul. Sienkiewicza 65
    15-003 Białystok

    z dopiskiem w liście motywacyjnym „ogłoszenie na stanowisko nr 157270”

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    17/10/2025
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Podobne oferty pracy

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi