Opis stanowiska pracy


Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor wojewódzki do spraw przeprowadzania kontroli gospodarki finansowej w Wydziale Finansów i Kontroli


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przeprowadza kompleksowe kontrole gospodarki finansowej w jednostkach organizacyjnych podległych Wojewodzie Warmińsko-Mazurskiemu, w celu realizacji zadań nadzorczych i kontrolnych nałożonych na Wojewodę;
  • Przeprowadza kontrole wykorzystania dotacji i wykonania dochodów budżetowych w zakresie zadań administracji rządowej zleconych jednostkom samorządu terytorialnego, w celu realizacji zadań nadzorczych i kontrolnych nałożonych na Wojewodę;
  • Sporządza dokumentację kontrolną: projekty wystąpień pokontrolnych z przeprowadzonych kontroli finansowych, w celu udokumentowania ustaleń i wyników kontroli; wystąpienia pokontrolne (zawierające zalecenia pokontrolne) skierowane do kierowników kontrolowanych jednostek, w celu wskazania i usunięcia nieprawidłowości stwierdzonych w wyniku przeprowadzonej kontroli; projekty zawiadomień do Rzecznika Dyscypliny Finansów Publicznych w sprawie naruszeń dyscypliny finansów publicznych stwierdzonych w wyniku kontroli, w celu ukarania osób odpowiedzialnych za ujawnione przypadki naruszeń dyscypliny finansów publicznych; projekty innych pism, np. odpowiedź na zastrzeżenia do protokołu kontroli, zapytania i prośby o opinie w sprawach trudnych, spornych;
  • Uczestniczy w przygotowaniu projektu planu kontroli na dany rok kalendarzowy w celu objęcia okresową kontrolą gospodarki finansowej wszystkich jednostek podległych Wojewodzie W-M oraz jednostek samorządu terytorialnego w zakresie prawidłowości wykorzystania dotacji i wykonania dochodów budżetu państwa związanych z realizacją zadań zleconych z zakresu administracji rządowej (1 raz w roku);
  • Uczestniczy w sporządzaniu sprawozdania oraz innych informacji/zestawień z działalności kontrolnej w celu przedstawienia zbiorczych wyników z przeprowadzonych kontroli gospodarki finansowej (1 raz w roku) oraz wg potrzeb.


Warunki pracy

- praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu


- kontakt z klientem zewnętrznym


- okresowe wyjazdy służbowe


- narzędzia i materiały pracy - komputer, urządzenia biurowe, praca przy komputerze co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godzin dziennie)


- dojazd na kontrole – PKS, PKP, samochód.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

·       Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zawarte w ogłoszeniu;


·       Oświadczenia kandydatów o treści innej niż wskazana w ogłoszeniu o naborze uznawane będą za nieprawidłowe, a tym samym aplikacje nie będą spełniać wymagań formalnych


·       Oświadczenia, list motywacyjny i CV muszą być podpisanie własnoręcznie


·       Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia


·       Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego


·       Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy


·       Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacje na temat terminu i miejsca naboru dostępne będą na stronie https://www.gov.pl/web/uw-warminsko-mazurski/praca-w-urzedzie oraz na tablicy ogłoszeń w holu głównym W-M UW w Olsztynie w ciągu 30 dni od upływu terminu składania ofert;


·       Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Niekompletne dokumenty nie zostaną zakwalifikowane do dalszego etapu;


·       Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane, po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone;


·       Wzór oświadczeń dostępny jest na stronie:  https://www.gov.pl/web/uw-warminsko-mazurski/praca-w-urzedzie


·       Przewidywane wynagrodzenie zasadnicze na tym stanowisku to ok. 3 338 zł brutto.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • co najmniej 1 rok doświadczenia w obszarze finansów publicznych
  • znajomość ustawy o kontroli w administracji
  • znajomość ustawy o rachunkowości
  • znajomość ustawy o finansach publicznych
  • znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
  • znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
  • znajomość ustawy o samorządzie gminnym
  • znajomość ustawy o samorządzie powiatowym
  • znajomość ustawy o samorządzie województwa
  • znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • znajomość instrukcji kancelaryjnej - Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
  • wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe,
  • rzetelność
  • organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  • współpraca
  • komunikacja
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • wykształcenie: ekonomiczne, z zakresu kontroli
  • przeszkolenie z zakresu metodologii kontroli, funkcjonowania finansów publicznych
  • co najmniej 3 lata doświadczenia w kontroli


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2021-03-01
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
    Al. Marsz. J. Piłsudskiego 7/9
    10-575 Olsztyn
    (pokój 121)

    z dopiskiem "ogłoszenie nr (właściwy dla danego ogłoszenia oraz miejsce pracy)" na liście motywacyjnym

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    19/02/2021
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi