Opis stanowiska pracy


Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor wojewódzki do spraw obsługi Programu Współpracy INTERREG V-A 2014-2020 Litwa -Polska w Wydziale Infrastruktury, Geodezji i Rolnictwa

Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
Al. Marsz. J. Piłsudskiego 7/9
10-575 Olsztyn


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przeprowadzanie formalnej i merytorycznej kontroli wydatków zadeklarowanych przez beneficjentów we wnioskach o płatność, składanych w języku angielskim, wraz z dokumentami niezbędnymi do przeprowadzenia weryfikacji oraz wystawia dokument potwierdzający zakończenie kontroli, w celu potwierdzenia kwalifikowalności wydatków;
  • planowanie i przeprowadzanie kontroli na miejscu realizacji projektu, sporządzanie informacji pokontrolnych, zaleceń pokontrolnych w celu potwierdzenia i udokumentowania faktycznej realizacji projektów oraz przeprowadzanie kontroli ex-ante i ex-post postępowań o udzielanie zamówień publicznych realizowanych na podstawie Prawa zamówień publicznych, w celu potwierdzania ich zgodności z obowiązującymi przepisami;
  • zapobieganie, wykrywanie, korygowanie i raportowanie stwierdzonych podczas kontroli nieprawidłowości, w celu zapobiegania i zwalczania nadużyć finansowych w realizowanych projektach., z wykorzystaniem systemu informatycznego Irregularity Management System (IMS);
  • współpraca z beneficjentami, instytucjami kontrolującymi (NIK, UKS) właściwymi Ministerstwami ds. rozwoju i ds. finansów (Instytucją Zarządzającą, Instytucją Audytową), Wspólnym Sekretariatem oraz innymi instytucjami krajowymi oraz międzynarodowymi zaangażowanymi we wdrażanie Programu, w zakresie realizowania obowiązków tych instytucji, w tym uczestniczy w spotkaniach i grupach roboczych związanych z kontrolą, zarówno na poziomie krajowym jak i międzynarodowym, prowadzonych także w języku angielskim, w celu właściwego wykonywania zadań Kontrolera Krajowego;
  • sporządzanie i aktualizacja procedur wewnętrznych Krajowego Kontrolera w celu określenia przebiegu procesów i terminów realizacji zadań w ramach Programu Współpracy INTERREG V-A 2014-2020 Litwa-Polska;
  • prowadzenie spraw związanych z raportowaniem do Instytucji Krajowej kosztów ponoszonych przez Krajowego Kontrolera w zakresie wydatkowania środków z Pomocy Technicznej Programu Współpracy INRREG V-A 2014-202 Litwa-Polska, w celu otrzymania refundacji ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz sprawy związane z uruchamianiem i obsługą środków z rezerwy celowej budżetu państwa w celu współfinansowania projektów realizowanych w ramach Programu;
  • prowadzenie spraw związanych ze sprawozdawczością w ramach obsługiwanego Programu w celu przekazania wymaganych informacji właściwym instytucjom.


Warunki pracy

- praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu,
- kontakt z klientem zewnętrznym,
- narzędzia i materiały pracy - komputer, urządzenia biurowe, praca przy komputerze co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godzin dziennie),
- wyznaczone stanowiska do parkowania dla osób niepełnosprawnych od strony ul. Kopernika, podjazdy dla osób niepełnosprawnych od strony ul. Kopernika i Al. Marsz. J. Piłsudskiego – wejście do budynku z asystentem, winda przystosowana dla osób niepełnosprawnych, ciągi komunikacyjne, drzwi oraz toaleta o odpowiedniej szerokości dostosowane do poruszania się na wózku.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
 Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną;
 do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zawarte w ogłoszeniu;
 oświadczenia kandydatów o treści innej niż wskazana w ogłoszeniu o naborze uznawane będą za nieprawidłowe, a tym samym aplikacje nie będą spełniać wymagań formalnych;
 oświadczenia, list motywacyjny i CV muszą być podpisanie własnoręcznie;
 lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacje na temat terminu i miejsca naboru dostępne będą na stronie www.bip.uw.olsztyn.pl oraz na tablicy ogłoszeń w holu głównym W-M UW w Olsztynie w ciągu 30 dni od upływu terminu składania ofert;
 oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Niekompletne dokumenty nie zostaną zakwalifikowane do dalszego etapu;
 dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane, po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone;
 przewidywane wynagrodzenie zasadnicze na tym stanowisku to ok. 3 149 zł brutto;
 dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 89 52 32 484;
 wzór oświadczeń dostępny jest na stronie: www.bip.uw.olsztyn.pl/pl/bip/oferty_pracy_w_urzedzie.

Postępowanie kwalifikacyjne będzie obejmować sprawdzenie znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.



Pracownikom oferujemy:
 „trzynaste wynagrodzenie”;
 ruchomy czas pracy – możliwość rozpoczęcia pracy pomiędzy godziną 7.00 a 8.00;
 pakiet szkoleń;
 pakiet socjalny (dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika, karty sportowe);
 stabilność zatrudnienia;
 miłą atmosferę pracy.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • przeszkolenie w zakresie zarządzania funduszami europejskimi
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze wdrażania programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
  • znajomość ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności w perspektywie finansowej 2014-2020, zwanej dalej „ustawą wdrożeniową”
  • znajomość ustawy o finansach publicznych
  • znajomość ustawy prawo zamówień publicznych
  • znajomość ustawy o rachunkowości
  • znajomość ustawy o podatku od towarów i usług
  • znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
  • znajomość instrukcji kancelaryjnej - Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
  • wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe
  • rzetelność
  • organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  • współpraca
  • komunikacja
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie w zakresie prawa krajowego i unijnego
  • co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze administracji publicznej


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia
  • Kopie certyfikatu/dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wymaganego przeszkolenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-12-16
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    14/12/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi