Opis stanowiska pracy
Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w OlsztynieDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy inspektor wojewódzki do spraw obsługi Programu Współpracy INTERREG V-A 2014-2020 Litwa -Polska w Wydziale Infrastruktury, Geodezji i RolnictwaWarmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
Al. Marsz. J. Piłsudskiego 7/9
10-575 Olsztyn
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- przeprowadzanie formalnej i merytorycznej kontroli wydatków zadeklarowanych przez beneficjentów we wnioskach o płatność, składanych w języku angielskim, wraz z dokumentami niezbędnymi do przeprowadzenia weryfikacji oraz wystawia dokument potwierdzający zakończenie kontroli, w celu potwierdzenia kwalifikowalności wydatków;
- planowanie i przeprowadzanie kontroli na miejscu realizacji projektu, sporządzanie informacji pokontrolnych, zaleceń pokontrolnych w celu potwierdzenia i udokumentowania faktycznej realizacji projektów oraz przeprowadzanie kontroli ex-ante i ex-post postępowań o udzielanie zamówień publicznych realizowanych na podstawie Prawa zamówień publicznych, w celu potwierdzania ich zgodności z obowiązującymi przepisami;
- zapobieganie, wykrywanie, korygowanie i raportowanie stwierdzonych podczas kontroli nieprawidłowości, w celu zapobiegania i zwalczania nadużyć finansowych w realizowanych projektach., z wykorzystaniem systemu informatycznego Irregularity Management System (IMS);
- współpraca z beneficjentami, instytucjami kontrolującymi (NIK, UKS) właściwymi Ministerstwami ds. rozwoju i ds. finansów (Instytucją Zarządzającą, Instytucją Audytową), Wspólnym Sekretariatem oraz innymi instytucjami krajowymi oraz międzynarodowymi zaangażowanymi we wdrażanie Programu, w zakresie realizowania obowiązków tych instytucji, w tym uczestniczy w spotkaniach i grupach roboczych związanych z kontrolą, zarówno na poziomie krajowym jak i międzynarodowym, prowadzonych także w języku angielskim, w celu właściwego wykonywania zadań Kontrolera Krajowego;
- sporządzanie i aktualizacja procedur wewnętrznych Krajowego Kontrolera w celu określenia przebiegu procesów i terminów realizacji zadań w ramach Programu Współpracy INTERREG V-A 2014-2020 Litwa-Polska;
- prowadzenie spraw związanych z raportowaniem do Instytucji Krajowej kosztów ponoszonych przez Krajowego Kontrolera w zakresie wydatkowania środków z Pomocy Technicznej Programu Współpracy INRREG V-A 2014-202 Litwa-Polska, w celu otrzymania refundacji ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz sprawy związane z uruchamianiem i obsługą środków z rezerwy celowej budżetu państwa w celu współfinansowania projektów realizowanych w ramach Programu;
- prowadzenie spraw związanych ze sprawozdawczością w ramach obsługiwanego Programu w celu przekazania wymaganych informacji właściwym instytucjom.
Warunki pracy- praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu,
- kontakt z klientem zewnętrznym,
- narzędzia i materiały pracy - komputer, urządzenia biurowe, praca przy komputerze co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godzin dziennie),
- wyznaczone stanowiska do parkowania dla osób niepełnosprawnych od strony ul. Kopernika, podjazdy dla osób niepełnosprawnych od strony ul. Kopernika i Al. Marsz. J. Piłsudskiego – wejście do budynku z asystentem, winda przystosowana dla osób niepełnosprawnych, ciągi komunikacyjne, drzwi oraz toaleta o odpowiedniej szerokości dostosowane do poruszania się na wózku.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną;
do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zawarte w ogłoszeniu;
oświadczenia kandydatów o treści innej niż wskazana w ogłoszeniu o naborze uznawane będą za nieprawidłowe, a tym samym aplikacje nie będą spełniać wymagań formalnych;
oświadczenia, list motywacyjny i CV muszą być podpisanie własnoręcznie;
lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacje na temat terminu i miejsca naboru dostępne będą na stronie www.bip.uw.olsztyn.pl oraz na tablicy ogłoszeń w holu głównym W-M UW w Olsztynie w ciągu 30 dni od upływu terminu składania ofert;
oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Niekompletne dokumenty nie zostaną zakwalifikowane do dalszego etapu;
dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane, po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone;
przewidywane wynagrodzenie zasadnicze na tym stanowisku to ok. 3 149 zł brutto;
dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 89 52 32 484;
wzór oświadczeń dostępny jest na stronie: www.bip.uw.olsztyn.pl/pl/bip/oferty_pracy_w_urzedzie.
Postępowanie kwalifikacyjne będzie obejmować sprawdzenie znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
Pracownikom oferujemy:
„trzynaste wynagrodzenie”;
ruchomy czas pracy – możliwość rozpoczęcia pracy pomiędzy godziną 7.00 a 8.00;
pakiet szkoleń;
pakiet socjalny (dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika, karty sportowe);
stabilność zatrudnienia;
miłą atmosferę pracy.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne:- przeszkolenie w zakresie zarządzania funduszami europejskimi
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze wdrażania programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
- znajomość ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności w perspektywie finansowej 2014-2020, zwanej dalej „ustawą wdrożeniową”
- znajomość ustawy o finansach publicznych
- znajomość ustawy prawo zamówień publicznych
- znajomość ustawy o rachunkowości
- znajomość ustawy o podatku od towarów i usług
- znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
- znajomość ustawy o służbie cywilnej
- znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
- znajomość instrukcji kancelaryjnej - Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
- wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe
- rzetelność
- organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
- współpraca
- komunikacja
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- przeszkolenie w zakresie prawa krajowego i unijnego
- co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze administracji publicznej
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia
- Kopie certyfikatu/dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wymaganego przeszkolenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkoleniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczeniaDokumenty należy złożyć do: 2019-12-16
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu