Opis stanowiska pracy
Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w KielcachDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy inspektor wojewódzkiŚwiętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach
ul. al. IX Wieków Kielc 3
25-516 Kielce
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Prowadzenie postepowań administracyjnych oraz przygotowanie projektów decyzji dotyczących umarzania, odraczania lub rozkładania na raty należności pieniężnych stanowiących dochody budżetu państwa (opłaty legalizacyjne i kary) oraz zakwalifikowanych jako pomoc publiczna w celu udzielenia ulg w spłacie zobowiązań podatkowych stosownie do złożonego wniosku
- Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej oraz sporządzanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań (bilans, rachunków zysków i strat, zestawienie zmian w funduszu) w celu realizacji dochodów budżetowych wynikających z planu finansowego Urzędu
- Prowadzenie postępowań egzekucyjnych w celu wyegzekwowania należności podatkowych wynikających z postanowień Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego oraz wyroków sądowych
- Przekazywanie dochodów budżetowych, w celu realizacji planu finansowego Urzędu
- Przygotowanie rocznego projektu planu finansowego Urzędu w celu realizacji dochodów budżetowych
Warunki pracypraca na miejscu w siedzibie Urzędu, piętro IV oraz praca w terenie (wyjazdy na oględziny w miejsce zamieszkania wnioskodawców), praca przy komputerze powyżej 4 godzin, kontakty z klientami zewnętrznymi indywidualnymi i instytucjonalnymi: komornikami sądowymi, pracownikami Narodowego Banku Polskiego, Sądu Rejonowego, zagrożenie korupcją.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
• w ofercie należy podać Nr ogłoszenia oraz swoje dane kontaktowe: adres do korespondencji, adres e–mail, numer telefonu,
• proponowane wynagrodzenie: zasadnicze 2 342,30 zł brutto + dodatek stażowy zgodnie z obowiązującymi zasadami,
• oferty, które nie spełniają wymagań formalnych są odrzucane przez Komisję Rekrutacyjną,
• kandydatki/kandydaci, których oferty spełniają wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie postępowania kwalifikacyjnego drogą elektroniczną lub telefonicznie,
• lista osób zakwalifikowanych do postępowania rekrutacyjnego oraz informacja o terminie postępowania rekrutacyjnego zostanie umieszczona na stronie BIP ŚUW,
• dokumenty kandydatek/ kandydatów wymienionych w protokole z naboru przechowywane są przez okres 3 miesięcy od zakończenia procedury naboru, a dokumenty pozostałych kandydatek/ kandydatów przez okres 14 dni. Po upływie tych terminów dokumenty są komisyjnie niszczone,
• nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną,
• do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy1 rok doświadczenia zawodowego
w pracy biurowej
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość ustaw: o rachunkowości; o finansach publicznych; Ordynacja podatkowa; Prawo budowlane
- znajomość ustaw: ustawa o służbie cywilnej; o wojewodzie i administracji rządowej w województwie; kodeksu postępowania administracyjnego
- znajomość zarządzenia w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej
- komunikatywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkoweDokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2017-07-31
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu