Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Turku

Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor weterynaryjny do spraw bezpieczeństwa żywności, pasz i utylizacji Zespół ds. bezpieczeństwa żywności, pasz i utylizacji

62-700 Turek Ul.Folwarczna 12

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Nadzoruje działalność podmiotów podejmujących i prowadzących działalność nadzorowaną w zakresie produkcji o obrotu żywności pochodzenia zwierzęcego i środków żywienia zwierząt oraz gospodarstwa wprowadzające zwierzęta do obrotu w celu ochrony zdrowia publicznego
  • Przygotowuje projekty decyzji administracyjnych I instancji
  • Prowadzi dokumentację z prowadzonych zadań oraz opracowuje wymaganą sprawozdawczość w celu przekazania informacji organom nadrzędnym
  • Pobiera próbki środków spożywczych pochodzenia zwierzęcego i środków żywienia zwierząt w celu wykonywania badań laboratoryjnych
  • Prowadzi monitoring substancji niedozwolonych, pozostałości chemicznych, biologicznych, produktów leczniczych u zwierząt oraz w produktach pochodzenia zwierzęcego w celu ochrony zdrowia publicznego


Warunki pracy


  • praca od poniedziałku do piątku w godz. od 7:00 do 15:00;

  • praca w siedzibie Inspektoratu oraz na terenie powiatu tureckiego;

  • praca przy komputerze i innych powszechnie stosowanych w pracy biurowej urządzeniach;

  • wyjazdy służbowe;

  • praca w terenie;

  • praca w budynku piętrowym, posiadającym podjazd oraz toaletę; przystosowną dla osób niepełnosprawnych.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe weterynaryjne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiadanie prawa wykonywania zawodu lekarza weterynarii na terytorium RP
  • Prawo jazdy kat. B
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość obowiązujących przepisów weterynaryjnych krajowych i UE
  • znajomość programów VETLINK, ZIWET, IRZ PLUS


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzający posiadanie prawa wykonywania zawodu lekarza weterynarii na terytorium RP
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Kopia dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-12-12
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Turku Ul. Folwarczna 12, 62-700 Turek

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    01/12/2025
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Weterynaria

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi