Opis stanowiska pracy


Krajowa Informacja Skarbowa

Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy asystent do spraw współpracy w zakresie obsługi interakcji z klientami Krajowej Administracji Skarbowej z wykorzystaniem Multikanałowego Centrum Komunikacji eMCeK w Dziale Centralnego Zarządzania Usługami dla Klienta KIZ

43-300 Bielsko-Biała ul. Warszawska 5

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Obsługuje skrzynkę mailową służącą do bieżącej realizacji zadań infolinii Krajowej Administracji Skarbowej (wysyłka maili, podmiana adresu. korespondencja z naczelnikami wydziałów obsługi klienta, koordynatorami infolinii, ustalanie i obsługa harmonogramów pracy), weryfikuje i opracowuje dane na potrzeby przygotowania sprawozdań z realizacji zadań w obszarze obsługi i klienta
  • Realizuje zadania związane ze szkoleniami zewnętrznymi i wewnętrznymi. Prowadzi dokumentację związaną z udziałem pracowników infolinii Krajowej Administracji Skarbowej w szkoleniach. Współuczestniczy w przygotowaniu harmonogramów szkoleń oraz innych wymaganych zestawień czy sprawozdań, w celu sprawnego planowania działań w zakresie podnoszenia kwalifikacji zawodowych pracowników infolinii
  • Sporządza sprawozdania z podstawowych zadań związanych z obsługą interakcji z klientami Krajowej Administracji Skarbowej w celu zapewnienia płynności pracy infolinii Krajowej Administracji Skarbowej
  • Uczestniczy w procesie monitoringu interpretacji indywidualnych
  • Sporządza realizuje i weryfikuje plany pracy pracowników obsługujących interakcję z klientami Krajowej Administracji Skarbowej w module WFM
  • Sporządza sprawozdania i inne zlecone zestawienia liczbowe dotyczące obsługi interakcji z klientami Krajowej Administracji Skarbowej


Warunki pracy

Pracownikom oferujemy:



  • Stabilną pracę w jednostce administracji publicznej, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

  • Rozwój umiejętności poprzez współpracę z ekspertami w swojej dziedzinie

  • Wynagrodzenie zasadnicze na wskazanym w ogłoszeniu stanowisku nie niższe niż 7451,92zł brutto

  • Dodatek za wieloletnią pracę od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy

  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”)

  • Nagrody jubileuszowe

  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych

  • Pokój śniadaniowy w miejscu pracy

  • Parking dla pracowników

  • Obecnie ruchomy czas pracy z możliwością rozpoczynania pracy między 7:00 a 8:00, możliwa praca w rozkładzie czasu pracy przewidującym różne godziny rozpoczynania pracy w dniach, w tym w razie zapotrzebowania rozkład czasu pracy może obejmować wszystkie dni tygodnia, w tym niedziele i święta, pracę w porze nocnej oraz trzy zmiany 6:00-14:00, 14.00-22.00, 22.00-6.00

  • Otwartą i przyjazną atmosferę w pracy

  • Pakiet socjalny: m.in. dofinansowanie do wypoczynku pracownika i jego dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach

  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie i zdrowie

  • Możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej

  • Możliwość udziału w zawodach sportowych i rajdach organizowanych przez Krajową Administrację Skarbową
     


Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • Praca polegająca na zapewnieniu bieżącej obsługi infolinii Krajowej Administracji Skarbowej

  • Praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu

  • Podstawowe wyposażenie na stanowisku: komputer, telefon, drukarka
     


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • Praca w budynku II piętrowym, przestrzeń pracy Wydziału KIS: I, II piętro

  • Budynek wyposażony w dźwig osobowy

  • Budynek nie posiada platformy dla potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową poruszających się na wózku: wejście główne do budynku – schody

  • Węzeł sanitarny przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową poruszających się na wózku – I piętro budynku

  • Miejsce parkingowe dla osób ze szczególnymi potrzebami (art. 2 pkt 3, ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami Dz.U. z 2024 r. poz. 1411).  m.in. osób z niepełnosprawnością ruchową poruszających się na wózku, przed budynkiem

  • Budynek, otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy nie są dostosowane do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami – głównie osób z niepełnosprawnością



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Osoba podejmująca zatrudnienie w służbie cywilnej nie może prowadzić działalności gospodarczej na własny rachunek lub wspólnie z innymi osobami, a także zarządzać taką działalnością lub być przedstawicielem czy pełnomocnikiem w prowadzeniu takiej działalności oraz podlega innym ograniczeniom, o których mowa w art. 4 w związku z art. 2 pkt 2b ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej, przez osoby pełniące funkcje publiczne (Dz.U. z 2023 r. poz. 1090 ze zm.).


O terminie i sposobie przeprowadzenia postępowania selekcyjnego kandydaci spełniający wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu będą informowani telefonicznie w terminie późniejszym.


Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.


W Krajowej Informacji Skarbowej obowiązuje procedura dokonywania zgłoszeń wewnętrznych naruszeń prawa. Informacja o procedurze jest dostępna na stronie BIP Krajowej Informacji Skarbowej (https://www.kis.gov.pl/kontakt/dane-teleadresowe), pod hasłem: Zgłoszenia sygnalne Komunikat .


Oferty złożone po terminie (liczy się data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.


List motywacyjny oraz wszystkie oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.


Wzory oświadczeń umieszczone są na stronie BIP Krajowej Informacji Skarbowej (http://www.kis.gov.pl/ogloszenia/nabor/wzory-oswiadczen).


Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych podlegają usunięciu/zniszczeniu, o którym mowa w Zarządzeniu  Nr 19/2022 Dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej z dnia 7 października 2022 r. w sprawie wprowadzenia Instrukcji przeprowadzenia naboru kandydatów do pracy w służbie cywilnej w Krajowej Informacji Skarbowej.


Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.334****** lub 33 47 27 989



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Doświadczenie zawodowe: powyżej 1 roku w administracji publicznej i/lub w obszarze związanym z IT
  • Podstawowa wiedza na temat obowiązującego systemu podatkowego oraz udostępnianych przez resort finansów narzędzi dla podatników
  • Znajomość Microsoft Excel przynajmniej na poziomie średniozaawansowanym
  • Komunikatywność
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność sprawnej organizacji pracy
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Rzetelność
  • Obowiązkowość
  • Umiejętność pracy pod presją czasu


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (np. kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk pracy, zakresów czynności, referencji lub kopie innych zaświadczeń potwierdzających zamknięty okres oraz obszar zatrudnienia)
  • List motywacyjny oraz wszystkie oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane
  • W przypadku dołączenia kopii dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie wymagań formalnych sporządzonych w języku obcym należy przedstawić ich tłumaczenia przez tłumacza przysięgłego na język polski
  • Oświadczenie osób urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r. dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (wzór oświadczenia opublikowano w Dz. U. z 2017 r. poz. 423 oraz udostępniono do pobrania na stronie BIP Krajowej Informacji Skarbowej http://www.kis.gov.pl/ogloszenia/nabor/wzory-oswiadczen)
  • Wzory oświadczeń umieszczone są na stronie BIP Krajowej Informacji Skarbowej (http://www.kis.gov.pl/ogloszenia/nabor/wzory-oswiadczen)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-09-01
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Krajowa Informacja Skarbowa
    ul. Warszawska 5
    43-300 Bielsko-Biała
    z dopiskiem „oferta pracy – starszy asystent KIZ”

    – osobiście w kancelarii Krajowej Informacji Skarbowej w Bielsku-Białej, ul. Warszawska 5,
    – nie podlegają rozpatrzeniu oferty składane drogą elektroniczną, z wyjątkiem dokumentów opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym – oferty prosimy przesyłać na adres elektronicznej skrzynki podawczej
    ePUAP: /KIS/SkrytkaESP

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    22/08/2025
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi