#

Stanowisko ds. zarządzania nieruchomościami

Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Łódź, łódzkie

Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Stanowisko ds. zarządzania nieruchomościami

Od: Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Miejsce pracy: Łódź

Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia realizację zadań przez utrzymanie i użytkowanie obiektów Oddziału:

  • poprzez realizację zadań w zakresie utrzymania w sprawności instalacji i urządzań z szeroko pojętej branży sanitarnej (wod – kan, gaz, klimatyzacja, wentylacja) w obiektach terenowych jednostkach organizacyjnych Zakładu (diagnozowanie problemów, zamawianie usług serwisowych oraz nadzór nad realizacją zleconych prac)

lub

  • utrzymanie w sprawności instalacji i urządzań elektrycznych w obiektach terenowych jednostkach organizacyjnych Zakładu (diagnozowanie problemów, zamawianie usług serwisowych oraz nadzór nad realizacją zleconych prac)

 

 

Wymagania niezbędne:

 

  • wykształcenie średnie techniczne lub wyższe techniczne
  • uprawnienia konstrukcyjno-budowlane lub uprawnienia budowlane w zakresie instalacji sanitarnych lub świadectwo kwalifikacyjne typ D dla grupy 1,2,3 (prąd, gaz, ciepło)

 

 

 

Mile widziane:

 

  • wykształcenie wyższe (budownictwo, administracja, instalacje elektryczne, instalacje sanitarne, zarządzanie nieruchomościami)
  • 2 lata pracy związanej z administrowaniem lub zarządzaniem nieruchomościami

 

 

 

Wymagania dodatkowe:

 

  • umiejętność obsługi pakietu MS Office

 

 

 

 

Jeśli jesteś osobą:

 

  • zorientowaną na komunikację, cel i jakość
  • elastyczną i nastawioną na rozwój
  • potrafiącą współpracować oraz radzić sobie w sytuacjach trudnych

 

zachęcamy do składania dokumentów.

 

 

 

 

Jeżeli spełniasz powyższe wymagania czekamy na Twoje dokumenty:

 

  • CV
  • list motywacyjny ze wskazaniem komórki organizacyjnej i stanowiska pracy wraz z podaniem nr ref. 215,234/2021
  • skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, uprawnienia oraz doświadczenie zawodowe

 

 

 

Termin, do którego należy składać dokumenty 2 listopada 2021 roku

 

 

 

 

Dodatkowe informacje:

  • proces rekrutacji będzie obejmował rozmowę kwalifikacyjną i sprawdzenie wiedzy
  • skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
  • dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
  • otrzymanych dokumentów nie zwracamy

 

 

Oferujemy:

  • zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę dla 2 osób
  • świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych

 

 

Do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnością.

 

Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

 

Wyposażenie stanowiska pracy:

  • sprzęt komputerowy
  • sprzęt biurowy

 

Warunki wykonywania pracy:

  • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
  • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
  • wiążą się sporadycznie z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS
  • konieczność poruszania się po całym obiekcie
  • konieczność odbywania podróży służbowych
  • budynek 16-piętrowy z windą
  • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 4 piętrze
  • przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia
  • drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie

 

 

 

 

 

 

 

 
 

 

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi