Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy:
Niezbędne:
- wykształcenie wyższe
Wymagania dodatkowe
- znajomość programu MS Excel
- nastawienie na wyniki/konsekwencja w działaniu
- terminowość i rzetelność
- poprawne przekazywanie informacji pisemnych i ustnych
- działanie procesowe/nastawienie na proces
- umiejętność współpracy
- umiejętność poprawnego wnioskowania
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy
- przygotowuje analizy dotyczące nadzorowanych terenowych jednostek organizacyjnych Zakładu (komórek Realizacji Umów Międzynarodowych) w zakresie realizacji zadań dotyczących międzynarodowych świadczeń emerytalno-rentowych (podlegających koordynacji unijnej i bilateralnej), w szczególności dla celu sprawowania nadzoru, określania potrzeb szkoleniowych, identyfikowania niekorzystnych trendów występujących w pracy jednostek terenowych oraz określania potrzeby zmian organizacyjnych,
- prowadzi system oceny nadzorowanych komórek Realizacji Umów Międzynarodowych, monitoring realizacji zadań w nadzorowanych jednostkach terenowych Zakładu oraz analizuje metodykę wskaźników używanych do tego monitoringu,
- realizuje działania związane z zarządzaniem ryzykiem operacyjnym w komórkach Realizacji Umów Międzynarodowych oraz ryzykiem nadużyć w obszarze międzynarodowych świadczeń emerytalno-rentowych,
- przygotowuje projekty Strategii Zakładu, Planu Działalności Zakładu w zakresie obszaru międzynarodowych świadczeń emerytalno-rentowych, a także monitoruje ich wykonanie i formułuje na tej postawie wnioski i rekomendacje.
Wymagane dokumenty
- CV
- list motywacyjny z dopisanym numerem referencyjnym 748832
- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej w rubryce "Wymagana klauzula")
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
Termin, do którego należy składać dokumenty: 15 listopada 2019 r.
Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Centrali Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
Miejsce składania dokumentów:
Centrala Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
Departament Spraw Pracowniczych
ul. Szamocka 3, 5
01-748 Warszawa
Dodatkowe informacje:
- proces rekrutacji będzie obejmował test wiedzy oraz rozmowę kwalifikacyjną
- poszukujemy dwóch kandydatów na stanowisko
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- złożonych dokumentów nie zwracamy
- oferta niekompletna, niepodpisana oraz bez wymaganej i podpisanej klauzuli nie będzie rozpatrywana
- dokumenty złożone lub nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane
- do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnością
Warunki pracy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.