Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 27/11/2021.

Stanowisko ds. rachunkowości Funduszy

Łódź, łódzkie

Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Opis stanowiska pracy

Pracownik zatrudniony na tym stanowisku prowadzi księgi rachunkowe oddziału dla Funuszu Ubezpieczeń Społecznych, Funduszu Emerytur Pomostowych, Funduszu Alimentacyjnego w Likwidacji oraz sporządza sprawozdawczość w tym zakresie z obowiązującymi przepisami.

 

 Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie średnie
  • minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze rachunkowości
  • minimum 1 rok stażu pracy ogółem

   

Mile widziane:

  • wykształcenie wyższe (rachunkowość, ekonomia, finanse)
  • minimum 3 lata pracy związanej z prowadzeniem ksiąg rachunkowych

 

  Wymagania dodatkowe:

  • znajomość ustawy o rachunkowości
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office
  • mile widziana znajomość obsługi programu SAP

 

  Jeśli jesteś osobą:

  • zorientowaną na komunikację, cel i jakość
  • elastyczną i nastawioną na rozwój
  • potrafiącą współpracować, rozwiązywać problemy oraz radzić sobie w sytuacjach trudnych

 zachęcamy do składania dokumentów. 

 

 

 Jeżeli spełniasz powyższe wymagania czekamy na Twoje dokumenty:

  • CV
  • list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska pracy wraz z podaniem nr ref. 239/2021
  • skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe

 

Termin, do którego należy składać dokumenty 2 listopada 2021 roku

 

 

Wymagania

Dodatkowe informacje:

  • poszukujemy 2 osób na stanowisko
  • proces rekrutacji będzie obejmował rozmowę kwalifikacyjną i sprawdzenie wiedzy
  • skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
  • dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane

 

Oferujemy:

  • zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę dla 2 osób
  • świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych

 

Do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnością.

 

Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

 

Wyposażenie stanowiska pracy:

  • sprzęt komputerowy
  • sprzęt biurowy

 

Warunki wykonywania pracy:

  • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
  • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
  • wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS
  • konieczność poruszania się po całym obiekcie
  • konieczność odbywania podróży służbowych
  • budynek 16-piętrowy z windą
  • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 4 piętrze
  • przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia
  • drzwi przy wejściu do budynku otwieraja się automatycznie

Prezentacja firmy

Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest państwową jednostką organizacyjną posiadającą... osobowość prawną, zajmującą się gromadzeniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne obywateli oraz dystrybucją świadczeń (np. emerytur, rent, zasiłków chorobowych lub macierzyńskich) w wysokości i na zasadach ustalonych w przepisach powszechnie obowiązujących.

Zakład wykonuje również zadania określone w innych ustawach lub zlecone przez inne instytucje.

Zakład jest pionierem w zakresie wprowadzania w Polsce usług typu e-goverment umożliwiających załatwianie spraw w formie elektronicznej - Platforma Usług Elektronicznych ZUS.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
01/11/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
2
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Administracja Publiczna , Praca Administracja biurowa , Praca Finanse
do góry