Numer oferty: StPr/25/0911
1) Prowadzenie rejestru umów zleceń, o dzieło i pozostałych umów zawieranych przez Gminę Głowno.
2) Rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych od w/w umów i terminowe przekazywanie danych do sporządzania przelewów do urzędu skarbowego podatku dochodowego od umów zlecenia i umów o dzieło.
3) Prowadzenie ewidencji środków trwałych, pozostałych środków trwałych i podmiotów nietrwałych.
4) Rozliczanie diet radnych, diet sołtysów, inkasa należności oraz diet Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
5) Rozliczanie i odprowadzanie podatku VAT
6) Sporządzanie miesięcznych deklaracji VAT - 7 oraz pliku JPK-VAT.
Wykształcenie:
Wykształcenie:
Miejsce pracy: Kilińskiego 2, 95-015 Głowno, powiat: zgierski, woj: łódzkie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Staż pracy: lata: 1
Wymagane dokumenty: cv
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.