#

STANOWISKO DS. KONTROLI W ZESPOLE AUDYTU WEWNĘTRZNEGO I KONTROLI

Urząd Miejski w Słupsku

Słupsk, pomorskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/1555


Obowiązki:

Ogólna charakterystyka:
Prowadzenie kontroli zgodnie z planem kontroli oraz kontroli doraźnych, zatwierdzonych przez Prezydenta Miasta Słupska oraz w zakresie zleconym przez Prezydenta Miasta Słupska.Praca wymagająca interpretacji i stosowania przepisów w zakresie funkcjonowania Urzędu Miejskiego, podległych jednostek organizacyjnych oraz spółek, w szczególności księgowości i finansów publicznych oraz umiejętności analizy dokumentów podlegajacych kontroli.
Ważniejsze zadania:
1. przeprowadzanie kontroli wewnętrznych w wydziałach Urzędu Miejskiego oraz miejskich jednostach organizacyjnych oraz spółkach, w szczególności w zakresie księgowości i finansów publicznych;
2. przeprowadzenie kontroli w podmiotach zewnętrznych otrzymujących środki pieniężne z budżetu Miasta Słupska;
3. wykonywanie kontroli z uwzględnieniem celu, okresu, przedmiotu i zakresu kontroli, przepisów prawnych i wytycznych regulujących działalność w kontrolowanym podmiocie i zakresie, w szczególności w zakresie księgowości i finansów publicznych;
4. opracowywanie protokołu kontroli, zaleceń pokontrolnych oraz monitorowanie stopnia ich realizacji.
Warunki pracy na stanowisku:
1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;
2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;
3. wymuszona pozycja ciała;
4. praca w budynku bez windy;
5. kontrole prowadzone w terenie.
Nabór dotyczy zatrudnienia na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony;
Wynagrodzenie brutto: od 5000,00 zł brutto - w zależności od posiadanego doświadczenia



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe, ekonomiczne

Pozostałe wymagania:

  • I. Wymagania niezbędne:1.obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;2.pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;3.wykształcenie średnie lub wyższe o kierunku ekonomia, rachunkowość, księgowość lub pokrewne;4.w przypadku posiadania wyłącznie wykształcenia średniego minimum 3-letni staż pracy, a w przypadku posiadania wykształcenia wyższego minimum roczny staż pracy;5.kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;6.pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych;7.dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.II. Wymagania dodatkowe:1.mile widziane wykształcenie lub uprawnienia w zakresu kontroli;2.mile widziane doświadczenie zawodowe w zakresie rachunkowości, księgowości;3.znajomość ustaw i rozporządzeń:- ustawa o samorządzie gminnym,- ustawa o finansach publicznych,- ustawa o rachunkowości;4.umiejętność redagowania pism;5.umiejętności analityczne;6.umiejętność interpretacji i stosowania przepisów z zakresu działalności samorządu;7.umiejętności interpersonalne: komunikatywność, umiejętność argumentowania, umiejętności pracy w zespole, odporność na stres, wysoka kultura osobista, bardzo dobra organizacja pracy.informacje są dostępne na stronie: https://bip.um.slupsk.pl/praca/976.html


Miejsce pracy: Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: Szczegółowe informacje na stronie https://bip.um.slupsk.pl/praca/976.html Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk,przesłać pocztą na adres Urzędu lub drogą elektroniczną na elektroniczną skrzynkę podawcą (ePUAP), z dopiskiem: "Nabór na stanowisko ds.kontroli w Zespole Audytu Wewnętrznego i Kontroli", w terminie do dnia 22 sierpnia 2025r. Wymagane dokumenty:1. życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;2. list motywacyjny;3. dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie świadectw ukończenia szkoły, dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);4. kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany w przypadku posiadania wyłącznie wykształcenia średniego minimum 3-letni staż pracy, a w przypadku posiadania wykształcenia wyższego minimum 1 rok stażu pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia w przypadku pozostawania w stosunku pracy, w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego;5. inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);6. kwestionariusz osobowy;7. oświadczenia: oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji;8. kandydat, który zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
14/08/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi