Numer oferty: StPr/25/1555
Ogólna charakterystyka:
Prowadzenie kontroli zgodnie z planem kontroli oraz kontroli doraźnych, zatwierdzonych przez Prezydenta Miasta Słupska oraz w zakresie zleconym przez Prezydenta Miasta Słupska.Praca wymagająca interpretacji i stosowania przepisów w zakresie funkcjonowania Urzędu Miejskiego, podległych jednostek organizacyjnych oraz spółek, w szczególności księgowości i finansów publicznych oraz umiejętności analizy dokumentów podlegajacych kontroli.
Ważniejsze zadania:
1. przeprowadzanie kontroli wewnętrznych w wydziałach Urzędu Miejskiego oraz miejskich jednostach organizacyjnych oraz spółkach, w szczególności w zakresie księgowości i finansów publicznych;
2. przeprowadzenie kontroli w podmiotach zewnętrznych otrzymujących środki pieniężne z budżetu Miasta Słupska;
3. wykonywanie kontroli z uwzględnieniem celu, okresu, przedmiotu i zakresu kontroli, przepisów prawnych i wytycznych regulujących działalność w kontrolowanym podmiocie i zakresie, w szczególności w zakresie księgowości i finansów publicznych;
4. opracowywanie protokołu kontroli, zaleceń pokontrolnych oraz monitorowanie stopnia ich realizacji.
Warunki pracy na stanowisku:
1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;
2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;
3. wymuszona pozycja ciała;
4. praca w budynku bez windy;
5. kontrole prowadzone w terenie.
Nabór dotyczy zatrudnienia na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony;
Wynagrodzenie brutto: od 5000,00 zł brutto - w zależności od posiadanego doświadczenia
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: Szczegółowe informacje na stronie https://bip.um.slupsk.pl/praca/976.html Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk,przesłać pocztą na adres Urzędu lub drogą elektroniczną na elektroniczną skrzynkę podawcą (ePUAP), z dopiskiem: "Nabór na stanowisko ds.kontroli w Zespole Audytu Wewnętrznego i Kontroli", w terminie do dnia 22 sierpnia 2025r. Wymagane dokumenty:1. życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;2. list motywacyjny;3. dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie świadectw ukończenia szkoły, dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);4. kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany w przypadku posiadania wyłącznie wykształcenia średniego minimum 3-letni staż pracy, a w przypadku posiadania wykształcenia wyższego minimum 1 rok stażu pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia w przypadku pozostawania w stosunku pracy, w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego;5. inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);6. kwestionariusz osobowy;7. oświadczenia: oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji;8. kandydat, który zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.