Numer oferty: StPr/25/1578
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Ogólna charakterystyka:
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku zajmować się będzie prowadzeniem spraw administracyjnych będących w kompetencji Wydziału Administracyjno-Technicznego Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Ważniejsze zadania:
1.zapewnianie właściwej informacji wizualnej w budynkach administrowanych przez Wydział Administracyjno-Techniczny Urzędu Miejskiego w Słupsku;
2.przeprowadzenie postępowania na wybór wykonawcy tablic urzędowych, informacyjnych i innych oznaczeń wizualnych, bieżąca realizacja umowy i rozliczanie płatności z tego tytułu;
3.zabezpieczenie:
- usługi sprzątania przez firmy zewnętrzne budynków i lokali, administrowanych przez Wydział Administracyjno-Techniczny Urzędu Miejskiego w Słupsku oraz bieżąca realizacja umowy i rozliczanie płatności z tego tytułu;
- usługi wywozu nieczystości z nieruchomości administrowanych przez Wydział Administracyjno-Techniczny Urzędu Miejskiego w Słupsku;
- usługi paliwa do samochodów służbowych;
- usługi napraw i mycia pojazdów oraz bieżąca realizacja ww. umów i płatności;
4.prowadzenie centralnego rejestru terminarza narad i posiedzeń w salach konferencyjnych Ratusza oraz koordynacja spotkań i uroczystości we współpracy z organizatorem, pod kierownictwem bezpośredniego przełożonego. Warunki pracy na stanowisku:
1.intensywna praca z monitorami ekranowymi;
2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;
3.wymuszona pozycja ciała;
4.praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
link do ogłoszenia o naborze: https://bip.um.slupsk.pl/praca/977.html
Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
Wysokość proponowanego wynagrodzenia brutto: od 5000,00 zł brutto - w zależności od posiadanego doświadczenia.
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:1.życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;2.list motywacyjny;3.kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);4.kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany minimum roczny staż pracy na stanowisku prowadzącym sprawy dotyczące administrowania obiektami lub zaświadczenie o zatrudnieniu (jeżeli stosunek pracy trwa nadal) zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego;5.inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);6.kwestionariusz osobowy;7.oświadczenia: oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji;8.kandydat, który zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru.Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, przesłać pocztą na adres Urzędu lub drogą elektroniczną na elektroniczną skrzynkę podawczą (ePUAP), z dopiskiem Nabór na stanowisko ds. administracyjnych w Wydziale Administracyjno-Technicznym, w terminie do dnia 25 sierpnia 2025 roku.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.Wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Urzędzie Miejskim w Słupsku umieszczona jest na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być podpisane i opatrzone klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane przez okres 8 miesięcy w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu Miejskiego w Słupsku. Po upływie tego okresu, dokumenty kandydatów zostaną protokolarnie zniszczone. Kandydaci, którzy nie wygrali postępowania, mogą odebrać dokumenty aplikacyjne w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu.link do ogłoszenia o naborze: https://bip.um.slupsk.pl/praca/977.html
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.