Do naszego zespołu poszukujemy kandydatów na stanowisko Specjalistka/ Specjalista ds. Obsługi Klientów
Praca hybrydowa, w systemie 3 zmianowym. (Stacjonarnie zmiany: 8-14 i 12-18 oraz zdalnie 14-21, dodatkowo dyżur w jedną sobotę w miesiącu)
Twoją główną rolą będzie bezpośrednia obsługa klientów, polegająca na rejestracji zgłoszeń klientów, diagnozie problemu i przekazanie do odpowiedniego działu.
Dodatkowo będziesz odpowiedzialna/y za przepływ dokumentów w firmie i wsparcie pozostałych działów w bieżących sprawach.
My zadbamy o:
niezbędny sprzęt (telefon oraz laptop),
wynagrodzenie 3500-5000 zł (możliwa umowa o pracę lub zlecenie)
system premiowy
szkolenie stanowiskowe
pakiet medyczny
Nie wymagamy wiedzy specjalistycznej, wszystkiego cię nauczymy.
Ta praca jest dla Ciebie jeśli jesteś z natury cierpliwą i samodzielną osobą. Ważne, aby cechowała Cię wysoka kultura osobista. Naszym priorytetem jest najwyższa jakość świadczonych usług i obsługi klienta, więc zależy nam na sumiennych i odpowiedzialnych członkach zespołu.
Podstawowa znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
Jesteśmy wiodącą firmą na lokalnym rynku nowoczesnych technologii... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.