
W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Specjalistka ds. księgowości/Specjalista ds. księgowości
Miejsce pracy: ChorzówWspólnie z naszym Klientem – globalną firmą produkcyjną działającą w sektorze przemysłu oraz motoryzacji, w związku z rozwojem struktury działu księgowości, poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalistki ds. księgowości/Specjalisty ds. księgowości – praca stacjonarna
Zakres odpowiedzialności:
- bieżące wsparcie działu księgowo – finansowego w realizacji zadań,
- odpowiedzialność za obszar księgowy oraz podatkowy jednostki firmy,
- prowadzenie ksiąg rachunkowych i ewidencji podatkowej,
- ewidencjonowanie dokumentów księgowych, wyciągów bankowych oraz kosztów,
- uzgadnianie obrotów i sald na kontach księgowych, zarządzanie płatnościami,
- kontrolowanie stanów magazynowych,
- monitorowanie dokumentów pod kątem JPK-V7,
- tworzenie raportów finansowych oraz analizowanie odchyleń,
- sporządzanie sprawozdań na potrzeby grupy oraz GUS,
- uczestniczenie w obszarze optymalizowania procesów,
- aktywna współpraca z pozostałymi zespołami w ramach organizacji oraz instytucjami zewnętrznymi.
Wymagania:
- min. 5 – letnie doświadczenie zawodowe w obszarze księgowości,
- wykształcenie wyższe ekonomiczne,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. poziom B2 - warunek konieczny),
- praktyczna znajomość ustawy o rachunkowości i ustaw podatkowych,
- praktyczna znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excela), doświadczenie w pracy na systemach finansowo – księgowych,
- gotowość do pracy stacjonarnej,
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, analityczne oraz organizacyjne.
Korzyści:
- stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- konkurencyjne wynagrodzenie,
- atrakcyjne benefity pozapłacowe,
- elastyczne godziny pracy (możliwość rozpoczęcia pracy w godzinach 7:00 – 9:00),
- możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej organizacji.
