Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji w Zielonej Górze

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw eksploatacji sprzętu łączności Zespół Łączności i Informatyki Wydział Wspomagający


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Poprzez naprawy i konserwacje utrzymuje sprawność systemów łączności przewodowej i bezprzewodowej łącznie z urządzeniami abonenckimi na terenie powiatu
  • Wykonuje nowe instalacje, przeniesienia i demontaże stacji abonenckich, prowadzi niezbędną w tym zakresie dokumentację
  • Dba o aktualizację elektronicznej książki telefonicznej, nadzoruje pracę przydzielonych pod opiekę urządzeń i systemów, konserwuje je i naprawia (systemy komutacyjne i teletransmisyjne, SSWiN, kontrola dostępu, SAIK, monitoring KP). Prowadzi wymaganą dokumentację i uaktualnia ją po wprowadzonych zmianach
  • Prowadzi ewidencję i dokumentację napraw klimatyzacji i mechanicznej wentylacji


Warunki pracy

Budynek KMP Zielona Góra, usytuowany jest przy ul. Partyzantów 40, budynek podpiwniczony, trzykondygnacyjny. Budynek użyteczności publicznej o charakterze administracyjno biurowym, przeznaczony do kompleksowej obsługi interesantów:
- obiekt wyposażony w windę dla osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym,
- oświetlenie naturalne i sztuczne,
- stanowiska pracy wyposażone w niezbędne urządzenia do realizacji zadań tj. komputer, drukarka, telefon itp.
- czas pracy zgodnie z przepisami o ustawy o służbie cywilnej



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Planowane rozpoczęcie pracy – w ciągu około 3 miesięcy od publikacji ogłoszenia.
Zatrudnienie nowego pracownika w Komendzie Miejskiej Policji może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika Komendanta Miejskiego Policji ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot.


Wzory wymaganych oświadczeń znajdują się na stronie na stronie internetowej Komendy Miejskiej Policji w Zielonej Górze pod adresem www.zgora.lubuska.policja.gov.pl
w zakładce BIP KMP Zielona Góra.


 



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie elektryczne, telekomunikacja

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze telekomunikacji

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość budowy i napraw sprzętu telekomunikacyjnego, zdolności manualne w zakresie jego naprawy, umiejętność koncentracji uwagi i jej podzielności oraz podejmowania trafnych i szybkich decyzji, umiejętność komunikacji, przekonywania oraz asertywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-11-30
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji
    Partyzantów 40
    65-332 Zielona Góra
    Zespół Kadr i Szkolenia

    Oferta Pracy Nr 71237

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    28/11/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi