Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji w Zielonej Górze

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw Stanowisko do obsługi kadrowej pracowników Policji Zespół Kadr i Szkolenia KMP w Zielonej Górze

Komenda Miejska Policji
Ul. Partyzantów 40
65-332 Zielona Góra


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przygotowuje dokumentację niezbędną do nawiązania i rozwiązania stosunku pracy, (sporządzanie m.in. umów o pracę, aneksów do umów, świadectw pracy).
  • Wprowadza do SWOP wszystkie dane kadrowe dotyczące pracownika między innymi: dane osobowe, zatrudnienie poza policją, przebieg zatrudnienia i wynagrodzenia w Policji celem prawidłowego naliczenia płac przez płatnika.
  • Zakłada i prowadzi teczki akt osobowych, książkę etatową w celu prawidłowego dokumentowania przebiegu zatrudnienia pracowników Policji.
  • Ustala i oblicza wysługę lat pracowników cywilnych w celu określenia wysokości dodatku stażowego oraz ustalenia uprawnienia pracowników do nagród jubileuszowych. Przygotowuje komunikaty w tych sprawach w celu przekazania do Wydziału Finansów KWP informacji na temat wysokości należnych świadczeń
  • Ustala i oblicza wymiar pierwszego urlopu wypoczynkowego, urlopu wypoczynkowego, uzupełniającego, dodatkowego ( w przypadku przedłożenia przez pracownika orzeczenia o posiadaniu stopnia niepełnosprawności ), urlopu macierzyńskiego, urlopu rodzicielskiego i wychowawczego oraz informuje o tym we właściwej formie pracownika i właściwych dla pracownika bezpośrednich przełożonych w celu prawidłowego udzielenia ( korzystania) w/w urlopów przez pracowników.
  • Przygotowuje, kompletuje dokumentację określoną przez ZUS w przypadku przejścia pracownika na świadczenie emerytalne, rentowe lub rehabilitacyjne w celu przekazania tej dokumentacji do ZUS-u.
  • Sporządza i zamieszcza ogłoszenia na stronie internetowej KPRM, oraz na BIP KMP ogłoszeń dotyczących wolnych stanowisk w służbie cywilnej w KMP, uczestniczy w komisji do spraw doboru
  • Realizuje zadania związane z przystąpieniem członków korpusu służby cywilnej do egzaminu ze służby przygotowawczej oraz związanych z odbywaniem służby przygotowawczej m.in. monitorowanie terminu upływu służby przygotowawczej, sporządzanie programu odbycia służby przygotowawczej, skierowanie do odbycia służby przygotowawczej oraz niezbędne dokumenty do przeprowadzenia egzaminu, a także przeprowadzanie szkoleń z zakresu przepisów ustawy o służbie cywilnej i przepisów wykonawczych. Uczestniczenie w charakterze sekretarza w pracach komisji egzaminacyjnej.


Warunki pracy

WARUNKI PRACY
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca biurowa w godzinach 7:30-15:30,
- pracy przy komputerze więcej niż cztery godziny dziennie,
- reprezentacja urzędu,
- czas pracy zgodny z ustawą o służbie cywilnej,
- większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej.

Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:

- praca w pomieszczeniu biurowym usytuowanym na pierwszym piętrze,
- obiekt wyposażony w windę,
- stanowisko pracy wyposażone w niezbędne urządzenia służące do realizacji zadań tj. komputer, drukarka, telefon, kserokopiarka, niszczarka do dokumentów.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną

Planowane rozpoczęcie pracy – w ciągu około 3 miesięcy od publikacji ogłoszenia.
Zatrudnienie nowego pracownika w Komendzie Miejskiej Policji może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika Komendanta Miejskiego Policji ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot.

Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
Decyduje data stempla pocztowego. Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.

Pracownikom oferujemy:
- dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
- nagrody jubileuszowe,
- „trzynaste” wynagrodzenie.

Zakwalifikowane osoby zostaną zaproszone do wzięcia osobistego udziału w postępowaniu rekrutacyjnym, Prosimy kandydatów/kandydatki o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
List motywacyjny powinien zawierać numer ogłoszenia i nazwę stanowiska podanego w ogłoszeniu.
Wzory wymaganych oświadczeń znajdują się na stronie na stronie internetowej BIP Komendy Miejskiej Policji w Zielonej Górze pod adresem w zakładce BIP KMP Zielona Góra http://bip.zielonagora.kmp.policja.gov.pl/
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert ,test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna, (w zależności od ilości złożonych aplikacji zastrzega się możliwość odstąpienia od przeprowadzenia testu wiedzy).


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego
doświadczenie związane z zagadnieniami kadrowymi

pozostałe wymagania niezbędne:

  • umiejętność organizowania pracy własnej, terminowość
  • wiedza z zakresu: ustawy o służbie cywilnej, ustawa o pracownikach urzędów państwowych, Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych do wymienionych ustaw,
  • umiejętności z zakresu: prowadzenia dokumentacji pracowniczej i zasad jej archiwizacji,
  • znajomość przepisów prawnych właściwych dla stanowiska oraz umiejętność ich interpretacji
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Poświadczenia Bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 412, z późn. zm.)


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 412, z późn. zm.)
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-08-19
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    08/08/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi