Opis stanowiska pracy


Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw administrowania i eksploatacji systemów teletransmisyjnych, telekomutacyjnych i zasilających w Wydziale Teleinformatyki

50-040 Wrocław ul. Podwale 31-33

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • administruje urządzeniami dolnośląskiej sieci teleinformatycznej OST112 poprzez nadzór nad poprawną pracą, rekonfigurację urządzeń zgodnie z potrzebami jednostek policji, modernizacje urządzeń sieci i ich konserwacje, w celu zapewnienia bezawaryjnej pracy sieci, do której dołączone są wszystkie jednostki Policji województwa
  • administruje siecią PSTDN województwa dolnośląskiego poprzez diagnostykę pracy, zmianę konfiguracji urządzeń zgodnie z potrzebami jednostek Policji, konserwację urządzeń w celu zapewnienia dostępu jednostek do zasobów sieci
  • administruje siecią MAN na terenie miasta Wrocławia i WLAN województwa dolnośląskiego poprzez: diagnostykę pracy, zmianę konfiguracji urządzeń zgodnie z potrzebami jednostek Policji, konserwację urządzeń w celu zapewnienia dostępu jednostek do zasobów sieci PSTD, Internet oraz telefonii bezprzewodowej
  • eksploatuje urządzenia teletransmisyjne wojewódzkiego węzła ogólnopolskiej sieci OST112 poprzez diagnostykę pracy urządzeń i łączy telekomunikacyjnych, konserwacja urządzeń węzła teletransmisyjnego, nadzór nad poprawną pracą podległych węzłów znajdujących się w KMP Legnica, Wałbrzych i Jelenia Góra w celu zapewnienia nieprzerwanej pracy wojewódzkiego węzła teletransmisyjnego. Współpraca ze służbami technicznymi telekomunikacyjnych operatorów zewnętrznych świadczących usługi w tym zakresie
  • obsługuje i eksploatuje urządzenia sieciowe oraz łącza ogólnopolskiej sieci OST112. Utrzymuje, nadzoruje i eksploatuje urządzenia podstawowych łączy optycznych i łączy redundantnych radioliniowych do KMP/KPP i PSP sieci OST112 na terenie województwa dolnośląskiego
  • kontrola nad prawidłowym działaniem usług głosowych oraz video w Cisco Unified Call Manager Administration, CISCO Prime Collaboration Provisioning, CISCO Assurance oraz KURMI Unified Provisioning. Nadzór nad sprawnym działaniem systemów telefonii IP we wszystkich jednostkach Policji oraz Straży Pożarnej na terenie województwa dolnośląskiego. Wsparcie i obsługa techniczna videokonferencji organizowanych na potrzeby jednostek KGP, KWP i KPP (Polycom, CISCO CMS, WebSearch)
  • koordynuje i nadzoruje prace związane z usuwaniem nieprawidłowości i przerw w pracy łączy dostępowych do sieci Internet na terenie województwa dolnośląskiego, przy wykorzystaniu specjalistycznych analizatorów i urządzeń pomiarowych
  • realizuje zadania dotyczące cyberbezpieczeństwa w szczególności bieżące utrzymanie i rozwój własnych istotnych systemów informacyjnych, poszukiwanie znanych podatności sprzętu i oprogramowania w nadzorowanych systemach teleinformatycznych, wstępna obsługa incydentów z zakresu cyberbezpieczeństwa, zabezpieczenie śladów cyfrowych, rozpoznawanie zagrożeń cyberbezpieczeństwa


Warunki pracy

- zadania realizowane w warunkach pracy biurowej, w 8h trybie pracy (możliwa praca w godzinach nadliczbowych), przy wykorzystaniu sprzętu komputerowego i pomiarowego. Wysiłek fizyczny – (sporadycznie – w przypadku nagłych awarii urządzeń i konieczności ich instalacji u użytkownika). W przypadku konieczności pilnego usunięcia awarii – praca w terenie, krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe, częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz, w kontaktach ze służbami technicznymi operatorów telekomunikacyjnych. 



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

W aplikacji kandydaci powinni wskazać numer ogłoszenia o naborze. Wysokość wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik kwoty bazowej 2,6470 co stanowi kwotę 7 305,64 brutto, plus  dodatek z tytułu wysługi lat. O zakwalifikowaniu, niezakwalifikowaniu, sposobie rozparzenia aplikacji oraz zakończenia naboru kandydaci będą informowani drogą elektroniczną, w związku z tym w dokumentach należy podać adres poczty elektronicznej/e-mail. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani drogą elektroniczną (telefonicznie w przypadku braku adresu e-mailowego)
o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów naboru oraz o stosowanych technikach (metodach) selekcji (np. test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna, zadanie praktyczne). 
Uwaga! Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonywana jest poprzez kryterium kompletności i terminowości, na podstawie dokumentów wymienionych w części „Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)”. W związku z tym należy zwrócić uwagę, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. 
Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem kandydata lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje można przesyłać tradycyjną drogą pocztową (znaczenie ma data stempla pocztowego) lub składając w Punkcie Obsługi Interesanta KWP we Wrocławiu. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne. KWP we Wrocławiu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze. Dodatkowe informacje na temat naboru można uzyskać pod nr tel. 478******.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w telekomunikacji lub teleinformatyce

pozostałe wymagania niezbędne:

  • prawo jazdy kat. B
  • znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym
  • umiejętność pracy w zespole
  • wysoka samodzielność przy wykonywaniu zadań
  • asertywność oraz umiejętność podejmowania trudnych decyzji pod presją czasu
  • umiejętność działania w sytuacjach nieprzewidzianych oraz sytuacjach stresowych dotyczących obsługi systemów i urządzeń IT
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe techniczne profilowane w kierunku telekomunikacja lub informatyka lub inne pokrewne (np. elektronika, elektryka)
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 lata doświadczenia przy zarządzaniu sieciami teletransmisyjnymi, siłowniami telekomunikacyjnymi
  • posiadanie certyfikatów potwierdzających uzyskanie kwalifikacji, umiejętności z zakresu telekomunikacji, informatyki
  • posiadanie certyfikatu, zaświadczenia o ukończonych szkoleniach z zakresu prawa zamówień publicznych
  • uprawnienia SEP do eksploatacji urządzeń elektrycznych do 1 kV
  • znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym
  • umiejętność konfigurowania urządzeń teletransmisyjnych, poszukiwania znanych podatności sprzętu i oprogramowania w nadzorowanych systemach teleinformatycznych, wstępna obsługa incydentów z zakresu cyberbezpieczeństwa, znajomość zagadnień z zakresu elektroniki, znajomość konfiguracji urządzeń sieciowych. Powyższe potwierdzone dokumentami np. świadectwem pracy, certyfikatem lub innym dokumentem


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie prawa jazdy kat. B
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie znajomości języka angielskiego na poziomie podstawowym
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.”
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie posiadania certyfikatów potwierdzających uzyskanie kwalifikacji, umiejętności z zakresu telekomunikacji, informatyki
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie posiadania posiadanie certyfikatu, zaświadczenia o ukończonych szkoleniach z zakresu prawa zamówień publicznych
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie uprawnień SEP do eksploatacji urządzeń elektrycznych do 1 kV
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie znajomości języka angielskiego na poziomie zaawansowanym
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów realizacji procedury naboru o treści: Niniejszym, wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Komendanta Wojewódzkiego Policji we Wrocławiu, moich danych osobowych zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach w celu i zakresie niezbędnym do realizacji procedury naboru na stanowisko.......(należy wpisać nazwę stanowiska). Oświadczenie należy opatrzyć własnoręcznym podpisem.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-08-27
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Dokumenty można przesyłać drogą pocztową na adres:
    Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Wydział Kadr ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław lub składać osobiście-za potwierdzeniem odbioru-w siedzibie KWP we Wrocławiu–wejście od ul. Podwale 31-33 od poniedziałku do piątku między g.8.00 a 15.00
    lub przez ePUAP na adres skrytki ePuap: /37t00alni2/skrytka lub /37t00alni2/SkrytkaESP
    lub na adres e-doręczeń KWP we Wrocławiu: AE:PL-98113-41922-SVCEW-26

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    18/08/2025
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Podobne oferty pracy

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi